וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "עכשיו אנחנו צריכים לשלם להם פיצויים"

28.3.2013 / 23:13

מאמן מכבי תל אביב התייחס לניצחון המוחץ על בשיקטאש. אוחיון: "התחלנו לשחק יפה, נקווה שברצלונה תקל עלינו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ההצלבה הולכת ומתקרבת. מכבי תל אביב עשתה צעד נוסף לעבר המטרה כשהיכתה הערב (חמישי ללא רחם בבשיקטאש האומללה, והביסה אותה 58:101. הצהובים פתחו פער גדול כבר בפתיחה ולא הוטרדו לרגע מהיריבה החלשה, ורשמה ניצחון שישי ברציפות. כעת, היא מצפה לבשורות טובות משאר המשחקים בבית שייערכו מחר, ובכל מקרה תנסה לנצח במחזור הנעילה של שלב הטופ 16 את ברצלונה בחוץ.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. קובי אליהו
מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט/קובי אליהו

דייויד בלאט אמר בסיום: "אמרתי שאנחנו צריכים חמישה ניצחונות, אבל בהחלט האמנתי. החצי הראשון של הטופ 16 לא היה כל כך רע כמו שעשו ממנו, פשוט הפסדנו משחקים לקבוצות מאוד טובות. יש שני סוגים של קבוצות: יש ווינרים שרוצים להילחם עד הסוף ויש כאלו שרוצים רק לוותר. אנחנו לא כאלה. עכשיו נראה מה יהיה ההמשך, כרגע הכל באוויר ויכול להיות שנצטרך לנצח במקום מאוד קשה כדי להעפיל".

על ההמשך: "אנחנו צריכים לעבור את מחר. בואו נהיה אמיתיים ומציאותיים. אחרי השבוע שעבר שניצחנו את אולימפיאקוס אמרתי שנעלה אם ננצח את בשיקטאש, אבל זה רחוק מלהיות סופי. נחכה למחר ואם התוצאות ישחקו לטובתנו זה יעזור לנו מאוד".

"לא חשבתי שאהיה אוהד ברצלונה ולא קאחה לבוראל ולא פנרבחצ'ה, אבל לאור היחסים הטובים שנכנסו אליהם עם טורקיה אני מאמין שהם יעזרו לנו. גיא פניני אמר לנו שעכשיו אנחנו צריכים לשלם להם פיצויים. מאז הניצחון על בשיקטאש בסיבוב הראשון, אנחנו מציגים כדורסל יוצא מהכלל וזה מה שמבקשים ממנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן בשיקטאש דמיר מרקוטה מול שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. קובי אליהו
שחקן בשיקטאש דמיר מרקוטה מול שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון/קובי אליהו

יוגב אוחיון אמר בסיום: התחלנו לשחק כדורסל יפה, אטרקטיבי וכמו שציפינו ורצינו. אני שמח שזה הגיע בזמן, אני רק מקווה שלכבוד החג לא יבקשו ממנו פיצויים".

על ההמשך: "צר לי לאכזב, אבל מחר יש עוד משחק לקביעת העתיד, נראה מה יקרה, אסור לנו להסתמך על אף אחד, אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. נקווה שברצלונה תקל עלינו מחר, אבל אם לא נצטרך לעשות את העבודה".

ניק קיינר מדלי, שרשם את משחקו הטוב ביותר העונה ביורוליג עם 15 נקודות, אמר: "אני מרוכז מאוד בחודש האחרון, זה עוזר לי גם שאני בריא. הרבה זמן לא הייתי כשיר במאה אחוז וכעת אני יכול להציג את הכדורסל שלי". על ההמשך: "לא רוצה להתחייב שנעפיל להצלבה, אני לא טוב במתמטיקה, את החישובים נשאיר לאנשים אחרים".

שחקן מכבי תל אביב ניק קיינר מדלי מול שחקן בשיקטאש גספר וידמאר. קובי אליהו
מציג סוף סוף את הכדורסל שלו. קיינר מדלי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully