וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין סיכום בין המנהלת לארגון השחקנים

28.3.2013 / 22:22

הפגישה בין הצדדים לא הצליחה להוביל לביטול השביתה בליגת העל, ואפשרות סיום עונת 2012/13 הופכת להיות ריאלית

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

חברי דירקטוריון מנהלת הליגהוהמנכ"ל עדלי מרכוס נפגשו הלילה (בין חמישי לשישי) עם נציגי הנהלת ארגון השחקנים אך לא הצליחו להביא את הצדדים לכדי הסכם. המשמעות היא כי שחקני הכדורסל אמורים להתחיל את שביתתם ביום שבת בערב, מה שעשוי לקרב את סיום עונת 2012/13. הפגישה הערב יצאה לפועל לאחר שמהבוקר היו שיחות מאחורי הקלעים על מנת להפגיש את הצדדים כדי לנסות ולסיים את המשבר.

מנכ"ל מנהלת ליגת העל עדלי מרכוס. ברני ארדוב
אין הסכם. עדלי מרכוס/ברני ארדוב

חלק מההערכות במהלך היום דיברו על כך שארגון שחקני הכדורסל יסכים לבטל את השביתה במידה ובמנהלת הליגה יבטלו את הדרישה לשלושה שחקנים מתחת לגיל 22 בסגל. במהלך ישיבת השחקנים אמש תמכו לא מעט משחקני הליגה בהצעת הפשרה של אבנר קופל, עליה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, לפיה בשנה הבאה יונהג בעונה הבאה בליגת העל החוק הרוסי עם מגבלה של חמישה זרים, ובעוד שנתיים יירדו מספר הזרים לארבעה.

במנהלת הליגה הודיעו כי מבחינתם יתקיים המחזור ה-22 כרגיל, ואילו בארגון השחקנים הודיעו כי השחקנים הישראלים לא יופיעו למשחקים. כמו כן ייתכן כי השחקנים הישראלים של מכבי תל אביב והפועל אילת, שלא הביעו את תמיכתם בשביתה אך אמורים ליישר קו עם השחקנים השובתים, יעלו למגרש בסופו של דבר למשחקים נגד בני הרצליה והפועל ירושלים בהתאמה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מוטי דניאל עם דן שמיר מאמן הפועל חולון. מגד גוזני
מוטי דניאל ודן שמיר בפגישה/מגד גוזני
מוטי דניאל עם חיים אוחיון מוטי אמסלם. מגד גוזני
חיים אוחיון, מוטי אמסלם ומוטי דניאל/מגד גוזני
ליאור ליובין מאמן גליל/גלבוע עם בראד גרינברג. מגד גוזני
ליאור ליובין ובראד גרינברג/מגד גוזני

מי שיזם את הפגישה היה מנכ"ל הפועל גלבוע גליל עליון עמית גל, שאמר: "אנחנו למעלה מעשרים שנה פה, וגידלנו עשרות שחקנים. אסור לתת לכמה שחקנים מיליטנטיים להרוס לנו את הכדורסל שלנו. מישהו צריך לקבל החלטה ולרדת מהעץ. הם לוקחים את כל המערכת הזאת ומטביעים אותה כמו הטיטאניק בעומק כזה ששום סולם לא יצליח להרים את הספינה הזאת. וזה חבל כי הם פוגעים בעצמם ובענף. אני קורא להם לסיים את זה".

עודד קטש שאירח את הכנס בביתו אמר: "זה יהיה הישג לארגון השחקנים אם בסופו של דבר יהיה חוק רוסי עם חמישה זרים. צריך לקחת בחשבון שכיום כשנפצע שחקן ישראלי בקבוצה, אין מי שיחליף אותו. אין שחקן שמגיע לו ולא משחק".

דן שמיר: "הדרך שארגון השחקנים הלך אליה היא קטסטרופלית. להחזיק את הכדורסל כבן ערובה היא טעות גדולה, שתהרוג את הכדורסל הישראלי כאילו כדי לטפל בחולי שהשחקנים חושבים שהוא קיים. כולם צריכים לומר שחוזרים לשחק עד סוף העונה ותוך כדי לדבר על התנאים. זה לא יכול להימשך לעוד הרבה זמן, מושכים את זה הרבה. אם לא יגיעו להסכמות לא יהיה מנוס מסגירת הליגה ואם זה יקרה זו תהיה מכה קשה לכדורסל. אם הליגה לא תחזור זה יהיה פשע של ניר אלון וכל השחקנים שמעורבים ושותפים בדבר הזה"

פיני גרשון: "הזדמנות צריך לקחת. אין שחקן שקיבל הזדמנות ולקח אותה, ולא ימשיך לשחק. אני רוצה לראות אותם לא מופיעים. הם תחת חוזה ולא יכולים לשבות. ואם זה יקרה, נודיע שהליגה הסתיימה ואני רוצה לראות מישהו שלא בא לחתום. אני אומר ללכת לצד הקיצוני, נסיים את הליגה בשבת ואז כשהם לא יקבלו שכר - אני רוצה לראות אותם לא חותמים"

דני פדרמן: "את ארגון השחקנים לא באמת מעניין השחקן הישראלי".

עדכון ראשון: 19:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully