וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויד: "שמח שהרצף נגמר, נתראה בפלייאוף"

מיאמי חשה הקלה אחרי ההפסד, לברון התלונן על האגרסיביות של הבולס. ד'אנטוני: "לפעמים נראה שאנו משחקים נגד עצמנו"

שחקני שיקגו בולס חוגגים. רויטרס
חגיגה אדומה. הבולס צוהלים/רויטרס

שישה ניצחונות נוספים, זה כל מה שמיאמי היט הייתה צריכה כדי לשבור את שיא ה-NBA לניצחונות רצופים שקבעה לוס אנג'לס לייקרס בעונת 1971/2. מיאמי הגיעה לשיקגו עם 27 ניצחונות, אך כשלה ברבע האחרון והפסידה 101:97, כשהמטרה הבאה שתעמוד על הפרק עבור הקבוצה מפלורידה היא הזכייה השנייה ברציפות בתואר האליפות.

במיאמי הקפידו להגיד שהם לא מתרגשים מהרצף, ושהמטרה העיקרית היא הטבעת, אבל גם בקבוצה מודים כעת שהיה עליהם הרבה לחץ, שגבר וגבר בכל משחק, בניסיון לשבור את השיא ההיסטורי. "27 ניצחונות ב-28 המשחקים האחרונים שלנו זה לא רע", אמר דווין וויד עם חצי חיוך על פניו, "עכשיו זה נגמר, ואני שמח שזה נגמר. נתראה בפלייאוף. לא ייאמן באיזה רצף היינו, אבל כאן באולם הזה, זה לא הרגיש כאילו שאנחנו בעיצומו של רצף מדהים. זה הרגיש שאנחנו משחקים כדורסל ממש טוב. אם תבינו את זה, זה מדהים. ואם לא, זה עדיין מדהים".

בניגוד לוויד, כוכב הקבוצה לברון ג'יימס ירד מהמגרש עצבני בהרבה, וסרב ללחוץ יד לאוהדים שהגישו לו את היד. "לא היה לנו רגע לעצור כדי להבין מה עשינו", אמר לברון בסיום המשחק, "אנחנו מרגישים ממש ברי מזל שהיינו חלק מרצף שכזה. זה אחד הרצפים הטובים ביותר שהליגה הזאת אי פעם ראתה. לא ממש דיברנו על זה עד היום. שיחקנו פשוט משחק אחר משחק כדי לנצח, וזה הצטבר עד ל-27 ניצחונות ברציפות".

דווין וויד, מיאמי היט. AP
דווין וויד: "נתראה בפלייאוף"/AP

לברון אף התייחס למשחק האגרסיבי של שחקני שיקגו, כולל עבירה אחת פרועה של קירק היינריך. "קודם כל ברבע הראשון היינריך פשוט תפס אותי עם שתי ידיים והוריד אותי אל הרצפה", אמר לברון, שגם ספג עבירה טכנית על דחיפה אגרסיבית מדי מול קרלוס בוזר, "אחרי זה טאג' גיבסון תפס אותי בכתף והוריד אותי אל הרצפה. אלה לא מהלכי הגנה, אלה בכלל לא מהלכי כדורסל".

בסיום המשחק אסף המאמן אריק ספולסטרה את השחקנים והזכיר לראשונה את הרצף בו הייתה הקבוצה. "ביקשתי מכולם לשים ידיים אחד על השני", אמר מאמן אלופת ה-NBA, "זה היה הפעם הראשונה שדיברנו על הרצף. זו הייתה חתיכת חוויה לחלוק את הרגע הזה אחד עם השני. למרות זאת, המטרה שלנו מעולם לא הייתה הרצף, יש לנו מטרות גדולות יותר".

בצד השני של הפרקט חגגו בשיקגו, קבוצה שלא טעמה יותר מדי הצלחות העונה, את עצירת הרצף של ההיט. "ברור שיש להם קבוצה נהדרת", אמר המאמן תום ת'יבודו לאחר שהבטיח את המקום של השוורים בפלייאוף בפעם הרביעית ברציפות, "האתגר היה לא להסתבך בכל הפסטיבל. אני חושב שזה תפס את התקשורת ואנחנו היינו צריכים להבין כיצד אנחנו מנצחים, להשאר בפוקוס ולעשות את הדבר שיביא את הניצחון. אם אתה מתרכז בדברים אחרים, אתה לא תהיה מוכן למשחק".

ג'רי ווסט, ששיחק בלייקרס הגדולה ההיא שקבעה את השיא, אמר ש"כבר האמנתי שהם עומדים לעשות את זה, באמת הייתי בטוח". ווסט החמיא למיאמי ואמר ש"זה רצף יוצא מהכלל. הייתי בטוח שהם ינצחו גם את שיקגו, אבל לפעמים כמה דברים לא הולכים, והכל נהרס".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קירק היינריך, שיקגו בולס, עושה עבירה על לברון ג'יימס, מיאמי היט. AP
לברון ג'יימס: "היינריך פשוט תפס אותי עם שתי ידיים והוריד אותי אל הרצפה"/AP

מי שהצליחה לעצור את רצף ההפסדים שלה היא לוס אנג'לס לייקרס שגברה על מינסוטה 117:120, ושמרה על פער של משחק אחד מהמקום התשיעי במערב. הקבוצה מהוליווד איבדה במהלך המשחק פער גדול ובמהלך האחרון קובי בריאנט התחמק משריקה של עבירה על ריקי רוביו.

"אני חושב שבהרבה משחקים זה אנחנו שמשחקים נגד הלייקרס", אמר מייק ד'אנטוני בסיום המשחק, "אנחנו חייבים להמשיך לעשות את מה שאנחנו עושים וברוב הפעמים זה יספיק. אנחנו מתקשים לשמור על עקביות בשיתוף של הכדור בהתקפה ולשמור על אינטנסיביות הגנתית, זה יהיה המפתח שלנו להמשיך קדימה לעבר הפלייאוף. יש פעמים שאנחנו עולים לפרקט וזה נראה כמו: "אוקיי, לייקרס, מי אתם?"

מייק דאנטוני, מאמן לוס אנג'לס לייקרס. Christian Petersen, GettyImages
מייק ד'אנטוני: "יש פעמים שאנחנו עולים לפרקט וזה נראה כמו: "אוקיי, לייקרס, מי אתם?"/GettyImages, Christian Petersen

פאו גאסול, ששב במשחקים האחרונים לסגל של הקבוצה ונראה טוב יותר הוסיף, "אנחנו חייבים להיות כבר בצורת מחשבה של פלייאוף, כמה שיותר מוקדם, ככה יותר טוב. אם נכנס לפלייאוף אז אנחנו נתחיל בחוץ ונצטרך להתחיל טוב אם נרצה להשאר בחיים ולהמשיך. בגלל זה חייבים לשנות כיוון מחשבה כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully