וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוליה גלושקו הודחה במוקדמות טורניר אוספריי

אחרי הזכייה בטורניר איניסברוק, הודחה הישראלית על ידי האמריקאית ג'יל קרייבאס 7:5, 7:5 בסיבוב המוקדמות השני

רצף ההצלחות של יוליה גלושקו נקטע הלילה (בין שני לשלישי) בסיבוב השני של מוקדמות טורניר החימר באוספריי, פלורידה (על סף 50 אלף דולרים). הישראלית, שרק שלשום זכתה בטורניר איניסברוק, הודחה על ידי המדורגת 222 בעולם ג'יל קרייבאס האמריקאית בת ה-38 בשתי מערכות 7:5, 7:5.

יוליה גלושקו טניסאית ישראלית. Matthew Lewis, GettyImages
פלורידה לא האירה לה פנים. יוליה גלושקו/GettyImages, Matthew Lewis

גלושקו פתחה את הופעותיה במוקדמות עם ניצחון שני בתוך שבוע על וירג'ין רזאנו הצרפתייה, שרק לפני שלוש שנים דורגה במקום ה-16 בעולם. הישראלית המדורגת 174 בעולם ניצלה פרישה של המתמודדת בת ה-29 במערכה הראשונה ביתרון 1:4 לגלושקו, כדי לעלות למשחק מול קרייבאס, שבשיאה דורגה במקום ה-39 בעולם.

דודי סלע יחל הלילה (בין שלישי לרביעי) את הופעותיו בצ'אלנג'ר לה גוסייה (על סך 100 אלף דולרים) בגואדלופ כשיפגוש בסיבוב הראשון את הצרפתי אדריאן מנרינו המדורג במקום ה-120 בעולם. סלע, שהודח בטורניר בסיבוב השני של טורניר מיאמי בשבוע שעבר על ידי ינקו טיפסרביץ', נפגש פעם אחת בעבד עם מנרינו, במוקדמות צ'אלנג'ר לונבורו בבריטניה, והפסיד בשלוש מערכות. המנצח במשחק בין השניים יפגוש בסיבוב השני את המנצח במפגש בין ז'אן לנארד סטראף הגרמני המדורג שביעי בטורניר לז'וליאן אוברי הצרפתי שקיבל כרטיס חופשי לתחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully