וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוליה גלושקו זכתה בטורניר איניסברוק

24.3.2013 / 18:21

הישראלית גברה 6:2, 0:6, 4:6 על מאייר-אכלייטנר האוסטרית בדרך לתואר ITF שביעי בקריירה. זכתה ב-50 נקודות דירוג

יוליה גלושקו רשמה הערב (ראשון) זכייה שביעית בטורניר ITF, כשגברה בגמר טורניר החימר איניסברוק, פלורידה (על סף 25 אלף דולרים), על פטריסיה מאייר-אכלייטנר האוסטרית 6:2, 0:6, 4:6. הישראלית, המדורגת במקום ה-174 בעולם, זכתה ב-50 נקודות דירוג בזכות הזכייה בטורניר, וצפויה לעלות יותר מ-10 מקומות בדירוג ה-WTA שיפורסם בשבוע הבא, לאחר טורניר מיאמי.

יוליה גלושקו. ברני ארדוב
הישג יפה. גלושקו/ברני ארדוב

גלושקו פתחה את המשחק לא טוב, ובמערכה הראשונה שלטה האוסטרית, המדורגת במקום ה-161 בעולם, ששברה פעמיים וניצחה 2:6. עם פתיחת המערכה השנייה השיגה המחבט מספר שתיים של ישראל שבירה, ניצלה את המומנטום, שמרה על ההגשות שלה, ופירקה את מאייר-אכלייטנר עם שתי שבירות נוספות בדרך ל-0:6 מרשים. המערכה השלישית התחילה לא טוב עבור גלושקו שנשברה במצב של 1:2 לאוסטרית, ואף הגיעה לפיגור 1:4, אך במשחקון השביעי שברה בחזרה והשוותה ל-4:4. במשחקון התשיעי השיגה גלושקו שבירה שנייה ברציפות ולאחר מכן שמרה כדי לנצח את המשחק.

הישראלית תמשיך את הופעותיה בטורנירי החימר בפלורידה כשתתמודד מחר בסיבוב המוקדמות הראשון של טורניר אוספריי (על סך 50 אלף דולרים) מול הצרפתייה וירג'יניה רזאנו, אותה ניצחה בסיבוב הראשון באיניסברוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully