וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: המחזור ה-22 נדחה ליום שבת

25.3.2013 / 12:16

ראשי הקבוצות רוצים לבחון את שחקני מכבי ת"א, אנשי כדורסל ייערכו כנס תמיכה במנהלת. פרנקל: "קריאה אחרונה לחזור"

מחזור המשחקים בליגת העל שנדחה מאמש (ראשון) ליום חמישי, נדחה הבוקר שוב ליום שבת. בסבב שיחות שערכו הבוקר ראשי קבוצות ליגת העל הוחלט לדחות את המחזור ליום שבת, כדי לראות כיצד ינהגו שחקניה הישראלים של מכבי תל אביב, שעד כה לא נכנסו למעגל השובתים, והאם ינהגו בסולידריות עם חבריהם.

"זאת החלטה שתבחן האם באמת שחקני הכדורסל מאוחדים כמו שהם מציגים את עצמם", אמר הבוקר אחד מבעלי הקבוצות, "במכבי תל אביב יש קו מאוד ברור נגד השביתה הזאת, והם אומרים שזה בגלל היורוליג. כעת הם יצטרכו לעלות באותה השעה כמו יתר השחקנים אל הפרקט, ונראה כיצד הקבוצה שהיו"ר שלה מנהל את המשא ומתן תנהג כלפיהם במידה ולא יעשו כך. השחקנים שמרוויחים הרבה כסף יצטרכו להראות הרבה אומץ כדי לא לעלות למשחק ליגה".

גיא פניני שחקן מכבי תל אביב. נמרוד סונדרס
דין הצהובים כדין כולם? פניני/נמרוד סונדרס

כזכור, אמש התנהלה פגישה בביתו של שמעון מזרחי בין נציגי מנהלת הליגה לנציגי ארגון השחקנים והצדדים לא הגיעו לכדי פשרה. בארגון השחקנים העלו הצעה חדשה, לפיה יסכימו לחוק רוסי עם מגבלה של ארבעה זרים, אך במנהלת הליגה לא מוכנים גם להצעה זו, ודבקים בהצעתם הקודמת לחוק רוסי עם מגבלה של חמישה זרים ושלושה שחקנים ישראלים מתחת לגיל 22 בסגל.

יו"ר המנהלת שמואל פרנקל מסר בתגובה: "אני קורא קריאה אחרונים לשחקנים לחזור לשחק. המנהלת קיבלה את דעת השחקנים, ויתרה על האפשרות לארבעה זרים כפי שהיה בשתי העונות האחרונות למען החוק הרוסי וכן הציעה ששלושה שחקנים צעירים יירשמו בטופס. זו תהיה טעות גדולה של השחקנים לכרות את הענף עליו הם יושבים, אנחנו מקווים כי השחקנים לא ייאלצו את דירקטוריון המנהלת שמתכנס בתחילת שבוע הבא לדון בסגירת הליגה, דבר שפוגע בכדורסל, באוהדים, בשחקנים ובבעלי הקבוצות".

בשלב זה בארגון השחקנים בטוחים כי השחקנים הישראלים לא יופיעו למשחקי המחזור ה-22, וביום חמישי הייתה אמורה להערך אסיפה כללית של ארגון השחקנים על מנת לקבל החלטה סופית. לאחר ההודעה על העברת המחזור ליום שבת, דחו בארגון השחקנים את הישיבה ליום שבת בשעה 18:30. במידה והשחקנים לא יופיעו למשחקים ביום שבת, במנהלת הליגה מעריכים כי אין מנוס אלא לבטל את העונה.

עמית גל מנהל הפועל גלבוע/גליל עליון. קובי אליהו
כנס תמיכה במנהלת. גל/קובי אליהו

במקביל לפגישת ארגון השחקנים, החליטו מספר אנשי כדורסל, ביניהם מנכ"ל גלבוע/גליל, עמית גל, לערוך כנס תמיכה במנהלת הליגה ובהחלטותיה בשעת מפגש ארגון השחקנים. הפגישה תיערך בביתו של מאמן הפועל אילת, עודד קטש, בתל אביב.

"נביע תמיכה בהחלטת המנהלת ויושבי הראש, נתכנס בביתו של עודד קטש", סיפר גל לוואלה! ספורט, "הבטיחו את בואם פיני גרשון, שרון דרוקר, עופר ברקוביץ', מוטי דניאל, ברק פלג, ליאור ליובין, דני פרנקו ודורון שפר. אני מעריך שהדבר הזה הגיע למצב שיושבי הראש והמנהלת צריכים להרגיש שיש להם גיבוי ותמיכה ציבורית להחלטות בלתי רגילות. המנהלת קידמה את הכדורסל בצורה בלתי רגילה. ההתקדמות של השחקן הישראלי, בגלל ראשי הקבוצות והמנהלת, היא חסרת תקדים. מדובר באנשים שמשלמים על התחביב שלהם, ואנחנו ניתן להם גיבוי חזק מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully