וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "יש הרבה סיבות להיות מעודדים"

24.3.2013 / 21:29

מאמן הצעירה מעודד למרות ההפסד: "היינו שווים תיקו, נקווה שבטורניר עצמו זה יספיק". גולסה: "כל מי שראה אותנו התרשם"

צילום ועריכה: קובי אליהו

זהו. תמו ההכנות של הנבחרת הצעירה של ישראל לקראת טורניר היורו הקרוב, אותו היא תארח. החבורה של גיא לוזון סיימה את ניסוי הכלים האחרון שלה לקראת הטורניר עם הפסד 2:1 מול מקבילתה הגרמנית, שתהיה גם היא כמובן בטורניר. למרות ההפסד, הנבחרת יכולה לצאת מעודדת מצמד משחקי ההכנה, לאחר שהציגה יכולה טובה מול שתי יריבות חזקות כמו גרמניה והולנד.

הכישרון הצעיר של טוטנהאם, לואיס הולטבי, העלה את הגרמנים ליתרון 0:1 בדקה ה-36 לאחר שבוריס קליימן הדף את הפנדל שלו, אך הוא השתלט על הכדור החוזר ונגח פנימה. אייל גולסה השווה בדקה ה-45 לאחר מהלך קבוצתי נאה של ישראל. ואז, בדיוק כמו הנבחרת הבוגרת מול פורטוגל, גם הנבחרת הצעירה ספגה שער ממש לפני הסיום, כשקווין פולנד קבע 1:2 לגרמנים.

מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון. קובי אליהו
ניסוי כלים אחרון. לוזון/קובי אליהו

גיא לוזון אמר בסיום: "זה מתסכל. ראינו כאן שחקנים שכולם שחקני הרכב בבונדסליגה. החבר'ה שלנו נתנו פייט במשחק שני תוך שלושה ימים. היינו שווים תיקו. יכולנו להבקיע במחצית הראשונה והשנייה, אבל מה שחשוב מבחינתי היה לבוא בשני המשחקים האלה, מול שתי מעצמות כמו הולנד וגרמניה ולדעת בסוף שאנחנו יכולים לתת פייט. נתקן את הליקויים. יש הרבה סיבות להיות מעודדים. כל שחקן נתן את כל כולו, נכון להיום זה לא הספיק, אבל נקווה שבטורניר עצמו זה יספיק.

על הפן הטקטי: "עם כל הכבוד לנו, אנחנו לא יכולים להיות דומיננטיים עם הכדור מול נבחרות כמו גרמניה. אנחנו צריכים להיות מסודרים ומאורגנים בהגנה, ולנצל כמה שיותר את ההזדמנויות שנגיע אליהן".

אייל גולסה אמר בסיום: "זה מבאס. זו פעם שנייה שזה קורה לנו בדקות הסיום. נצטרך לעבוד על זה. היה לנו משחק ממש טוב והגענו להרבה מצבים שלא ניצלנו. מקווה שביורו נוכל לנצל את זה. אני מאמין שנבוא טוב ליורו ונעשה תוצאות טובות. כל מי שראה את המשחק התרשם ממנו לטובה, רק חסרה לנו הרגל המסיימת".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני הנבחרת הצעירה של ישראל, אייל גולסה, סינטאיהו סלליך. קובי אליהו
"מקווה שביורו נוכל לנצל מצבים". גולסה עם סלליך/קובי אליהו

מאמן גרמניה ריינר אדריון אמר בסיום: "ניצחנו בסוף, ישראל הייתה יריבה חזקה מאוד וטובה מאוד. הם היו מאוד מאורגנים. אנחנו מוכנים ליורו, זו הייתה ההכנה האחרונה גם לנו. נשמח לחזור לישראל. אייל גולסה ובן והבה שיחקו טוב מאוד, הם נתנו את הלב שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully