וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נבחרת ישראל הצעירה הפסידה 2:1 להולנד

9,000 צופים במושבה ראו את ברוך (31) משווה זמנית מבישול של דאבור. נאוטינק (8) ודה יונג (74 בפנדל) כבשו להולנדים

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

נבחרת ישראל הצעירה הפסידה הערב (חמישי) 2:1 לנבחרתה המקבילה של הולנד במשחק ההכנה הראשון מבין שניים שלה לקראת יורו הצעירות שייערך בחודש יוני הקרוב בארץ. לא פחות מ-9,000 אוהדים נלהבים מילאו את יציעי המושבה וראו נבחרת תוססת מאוד, שהציגה כדורגל נחוש שלא נפל מזה של ההולנדים, בעיקר במחצית השנייה.

ההולנדים היו מעט טובים יותר במחצית הראשונה ועלו ליתרון ראשון כבר בדקה השמינית מנגיחה של בראם נאוטינק מכדור קרן. ישראל נכנסה למשחק ובדקה ה-31 מצאה את השיוויון משער של אור ברוך חלוצה של בני יהודה, לאחר בישול נהדר של מונס דאבור. בדקה ה-74 כבש לוק דה יונג את שער הניצחון בפנדל, לאחר טעות של עמרי בן הרוש שהכשיל אותו ברשלנות בתוך הרחבה.

גיא לוזון מאמן נבחרת ישראל הצעירה. ברני ארדוב
עוד מבחן לקראת היורו. גיא לוזון/ברני ארדוב

למרות ההפסד, גיא לוזון בהחלט יכול לשאוב עידוד מהמשחק הזה לקראת משחק הידידות הבא מול נבחרת גרמניה ביום ראשון הקרוב (19:30), במה שיהווה את משחק ההכנה האחרון לקראת היורו. הסיבה העיקרית לאופטימיות היא כמובן כמות הקהל העצומה שהגיע לראות את הבחורים הצעירים של גיא לוזון. גם על כר הדשא היה לישראל מה למכור מול ההולנדים האיכותיים. אייל גולסה, שהורד לצעירה מהנבחרת הבוגרת, הציג יכולה טובה ויחד עם דאבור, מושיקו לוגסי ואור ברוך, סיכנו לא מעט את שער ההולנדים, כשרק נאיביות מנעה מהם לפחות תיקו במשחק הזה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מהלך המשחק

דקה 3: 9,000 צופים הגיעו לראות את המשחק המסקרן הזה וראו הזדמנות אדירה להולנדים, שהגיעה אחרי טעות קשה של עמרי בן הרוש, שמסר כדור אחורנית לבוריס קליימן. ג'ורג'יניו ויינאלדום התגנב ומצא עצמו באחד על אחד מול קליימן, אך בעט החוצה ממצב קורץ.

דקה 8: גול! נבחרת הולנד עלתה ליתרון מוקדם ושוב ממצב נייח. כדור קרן מדויק נחת על ראשו של בראם נאוטינק. הגנת ישראל לא הצליחה להסתדר איתו והוא נגח פנימה. 0:1 מוקדם להולנד.

בראם נאוטינק שחקן נבחרת הולנד הצעירה נוגח לרשת בין אור ברוך, אדי גוטליב שחקני נבחרת ישראל הצעירה. ברני ארדוב
הבין את ישראל. בראם נאוטינק/ברני ארדוב

דקה 23: עוד מצב טוב להולנד העדיפה. ז'אן פול בואטיוס פרץ בצד שמאל ומסר כדור רוחב, אליו ניסה להגיע לוק דה יונג אך פספס במעט את הכדור.

דקה 31: גול! נבחרת ישראל משווה לאחר מהלך כדורגל יפה. מונס דאבור הכניס כדור מצוין לאור ברוך בין שני מגינים, חלוצה של בני יהודה לא התבלבל ומול השער בעט פנימה. 1:1 במושבה.

דקה 41: תקרית לא נעימה נרשמה בין לירוי פר למושיקו לוגסי, שהחליפו ביניהם דחיפות אחרי עבירה חריפה של שחקן מכבי תל אביב. השופט הרגיע את הניצים עם כרטיס צהוב.

מוחמד כליבאת שחקן נבחרת ישראל הצעירה לפני ז'אן פול בואטיוס שחקן נבחרת הולנד הצעירה. ברני ארדוב
מאבק קשה במושבה. מוחמד כליבאת/ברני ארדוב

דקה 48: אופיר דוידזאדה פרץ באגף שמאל ויישר כדור לעברו של אייל גולסה, שמ-18 מטרים בעט כדור חזק אך גבוה.

דקה 59: ישראל נראתה מצוין במחצית השניה והרבתה לתקוף את השער ההולנדי. אייל גולסה שוב ניסה את מזלו עם בעיטה מ-18 מטרים, אך הכדור חמק במעט החוצה.

דקה 74: גול! הולנד החזירה לעצמה את היתרון בניגוד גמור למהלך המשחק. עמרי בן הרוש ניסה להרחיק כדור שהוכנס לרחבה, אך בעט בלוק דה יונג, שגם בעט את הפנדל בעצמו פנימה והחזיר את היתרון להולנדים. 1:2 להולנד.

נבחרת ישראל: בוריס קליימן, עאהד עזאם, עמרי בן הרוש, אדי גוטליב, אופיר דוידזאדה, מרואן קבהא, מושיקו לוגסי, אייל גולסה, מוחמד כליבאת, מונס דאבור, אור ברוך.

נבחרת הולנד: מרקו ביזוט, קלווין לרדם, מיק ואן דר הורן, בראם נאוטינק, יטרו וילמס, לירוי פר, אדם מאהר, מרקו ואן חינקל, ג'ורג'יניו ויינאלדום, ז'אן פול בואטיוס, לוק דה יונג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully