וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת נחתה בבלפסט, התחזית למשחק: שתי מעלות

24.3.2013 / 23:55

שחקני הנבחרת נחתו למרץ הגשום והקר ביותר בבריטניה ב-50 השנה האחרונות וצוידו בלבוש חורף. אוואנס זומן לסגל המארחת

נבחרת ישראל נחתה הערב (ראשון) בצפון אירלנד לקראת המשחק שלה נגד הנבחרת המקומית ביום שלישי (21:45) במסגרת מוקדמות הגביע העולמי 2014. את פניהם של אלי גוטמן ושחקניו קיבל מזג אוויר קר במיוחד וכשהם עשו את דרכם לבית המלון, הם חזו בעדויות לסופה שפקדה את האי הבריטי בימים האחרונים. הטמפרטורה החזויה לשעת המשחק ביום שלישי היא שתי מעלות, כשתוך כדי משחק היא תרד למעלה אחת.

זהו אגב, חודש מרץ הקר והגשום ביותר בבריטניה ב-50 השנים האחרונות. בשתי היממות האחרונות נותקו כ-35 אלף בני אדם בצפון אירלנד מזרם החשמל וכ-13 אלף מהם נאלצו להסתדר כך במשך קרוב ל-24 שעות. השחקנים נחתו למזג אוור קר מאוד (מעלה אחת בלבד) והכינו את עצמם מראש לנחיתה באמצעות בגדים טרמים וצוידו בין השאר בכפפות ובכובעים.

הנחיתה בצפון אירלנד התעכבה בעקבות עיכוב של כשעה בהמראה. מחר אמורה הנבחרת לערוך את האימון המסכם שלה, כשבהתאחדות לכדורגל הורו להמשיך בהכנות כרגיל כל עוד לא התקבלה הוראה לדחיית המשחק.

אצטדיון ווינדזור פארק, צפון אירלנד. AP
קחו כפפות אה? חומות אצטדיון ווינדזור פארק/AP

בינתיים בלם-קשר האל סיטי, קורי אוואנס, זומן היום (ראשון) לסגל נבחרת צפון אירלנד. השחקן בן ה-22, אחיו של שחקן מנצ'סטר יונייטד ג'וני אוואנס ומי שבעצמו שיחק במחלקת הנוער של השדים האדומים, לא הוזמן בתחילה בגלל פציעה ממנה סבל, אבל הוא ככל הנראה התאושש ממנה ויוכל לשחק ביום שלישי באצטדיון ווינדזור פארק.

אוואנס מהוה תוספת חשובה לסגל של המאמן מייקל אוניל בגלל החיסרון של שחקן פולהאם, כריס ביירד. האחרון היה אמור להיעדר מההתמודדות עם רוסיה בסוף השבוע בגלל צבירת כרטיסים צהובים, אך זו נדחתה וכך ההשעייה שלו עברה למשחק נגד ישראל.

בתוך כך, בצפון אירלנד ממשיכים לעסוק במצב של כר הדשא בווינדזור פארק ביום שישי ולאחר מכן בשבת. ההתאחדות לכדורגל המקומית דחתה את התלונות על כך שהיא הייתה יכולה לעשות יותר כדי שהמגרש לא היה מוכן למשחק נגד רוסיה בסוף השבוע האחרון והמאמן מייקל אוניל רוצה שהוא יידחה לחודש מאי.

"אם נשחק נגדם באחד מהתאריכים הבינלאומיים ביוני, זה יהיה כמה שבועות אחרי שהעונה תסתיים וזה לא אידיאלי", הסביר אוניל, "גם אוגוסט זו אפוציה, אבל יש לרוסיה משחק ידידות נגד ארגנטינה ואני לא בטוח כמה הם יהיו נכונים לבטל אותו. אני אדחוף לקיים את המשחק במאי, כמה שיותר קרוב לסיום העונה הנוכחית".

שחקן נבחרת צפון אירלנד, קורי אוואנס. AP
החלים מפציעה והצטרף לאחיו בסגל של מייקל אוניל. קורי אוואנס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully