וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון לנבחרת: "גאה בכם, תמשיכו לחלום"

24.3.2013 / 16:13

יו"ר ההתאחדות בירך את השחקנים שיצאו לצפון אירלנד: "שחקו נפלא כמו מול פורטוגל". ברדה הצטרף, בן בסט לא התאמן

אלי גוטמן, מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
גם לוזון גאה. גוטמן/ברני ארדוב

נבחרת ישראל ערכה הבוקר (ראשון) את האימון האחרון שלה בישראל ובשעות הצהריים המריאה לצפון אירלנד. לפני ההמראה למשחק החשוב הגיע יו"ר ההתאחדות אבי לוזון לברך את השחקנים: "באתי להגיד לכם בשמי ובשם כל אוהדי הנבחרת שאני גאה על המשחק שלכם. על הרצון, על הנחישות, על הגולים היפים.

"אם אחרי 3:3 נגד פורטוגל אנחנו בהרגשת תסכול - זה אומר הכל על הנבחרת שלנו. יש לנו עוד יומיים עוד משחק לא פחות חשוב ואם אנחנו רוצים להמשיך ולחלום - תחלמו הכי רחוק שאפשר כי חלומות מתגשמים. אני מבקש מכם שתמשיכו להופיע ולשחק בצורה הנפלאה שעמדתם על המגרש כמו ביום שישי. אני מאחל לכם חג שמח וכשר".

אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
"תחלמו הכי רחוק שאפשר כי חלומות מתגשמים". לוזון/קובי אליהו

אתמול, לאחר שסיימו את האימון, התבקשו כל השחקנים להיכנס לאמבטיית קרח, על מנת לגרום להתאוששות מהירה, משום שחלקם עדיין סובל מעומס או ממתיחות קלות ובנבחרת רצו להאיץ את ההכנות לקראת המשחק. החלוץ אליניב ברדה הצטרף רשמית לנבחרת וימריא עימה לצפון אירלנד.

בנבחרת מנסים להדוף את הביקורות סביב דודו אוואט. השוער זכה לתמיכה מהצוות המקצועי ולא הועברה עליו ביקורת. חלק מהשחקנים עדיין טוענים כי אוואט אשם באיבוד הנקודות, אבל בנבחרת הבהירו אתמול: "שוער במעמדו יודע בדיוק מה המשמעות של שער כזה ויודע לתקן. הוא לא צריך חיזוקים מאף אחד. הדיבורים על השער הזה רק יזיקו לנבחרת".

הלילה נערכה שיחה בין אלי גוטמן לחלוץ אלירן עטר, שלא נכנס טוב למשחק נגד צפון אירלנד. "מרוב שרצית והתרגשת, נגמר לך האוויר", אמר לו המאמן. עטר השיב: "התרגשתי, אני מאוד רוצה לשחק. אעשה הכל כדי להיות מוכן". יו"ר ההתאחדות אבי לוזון שוחח אתמול גם הוא עם גוטמן. בסביבתו של היו"ר סיפרו כי השיחה התנהלה ברוח טובה. "פעם ראשונה מזה זמן רב שאני יוצא מהאצטדיון גאה", אמר לוזון לגוטמן, "כל אדם שפגש אותי ברחוב אמר לי שחזר לאהוב את הנבחרת. חבל שהיה פספוס עם הגול בסוף".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
הלדר פושטיגה שחקן נבחרת פורטוגל דודו אוואט שוער נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"הדיבורים על השער הזה רק יזיקו לנבחרת". אוואט/ברני ארדוב

עדן בן בסט וטל בן חיים סבלו אתמול ממתיחות קלות, וגם היום הם לא התאמנו, אבל בנבחרת טוענים כי יהיו כשירים למשחק. ליאור רפאלוב נמצא בתמונת ההרכב ועשוי להחליף את תומר חמד. אלי גוטמן ויוסי אבוקסיס מתכוונים לשחק במערך דומה, אבל יערכו עוד שינוי אחד לפחות בהרכב. אתמול בערב התנהלה שיחה מקצועית בנוגע לכך וקיימת התלבטות בנוגע למספר עמדות. ליאור רפאלוב, יוסי בניון ואיתי שכטר מועמדים לפתוח במקום תומר חמד. ישנה התלבטות נוספת בין ערן זהבי לבירם כיאל.

בנבחרת כבר ערכו את כל ההכנות הדרושות לצורך התמודדות עם מזג האוויר, שאמור לנוע ביום המשחק בין אפס מעלות למעלה אחת. גורם בהתאחדות התייחס לאפשרות שהמשחק יידחה, בעקבות מזג האוויר.

"כרגע, יש משחק בצפון אירלנד. אם נקבל הודעה אחרת, נחזור לארץ". לכל השחקנים הוכן ציוד טרמי הכולל גופיות, חולצות, כפפות וכובעים. "מזג האוויר רע לשתי הקבוצות, לא רק לנו", אמרו אתמול בנבחרת בהקשר הזה. בנבחרת התבשרו כי לא יוכלו להכניס מזון לבריטניה, שעשוי להוות עבירה על החוק. מנהל הנבחרת ישראל שצוצינסקי דאג לרכישת המזון בצפון אירלנד עוד לפני המשחק מול פורטוגל וזה יועבר ישירות למלון.

יובל שפונגין, נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"פורטוגל זה לא רק רונאלדו, נגענו בנקודות החזקות שלהם". שפונגגין/ברני ארדוב

שפונגין: "צפון אירלנד ממושמעת. לא עוסק בחישובים"

המגן יובל שפונגין התייחס למשחק מול פורטוגל ולשמירה ההדוקה על רונאלדו. "עשינו עבודה טובה כקבוצה, אמרתי לפני המשחק שכדי לנטרל אותו צריך לא רק שחקן אחד, אלא להיות קרובים אחד לשני. אני חושב שעשינו את זה די טוב".

שפונגין נשאל על ההרגשה לאחר השוויון של פורטוגל בתוך תוספת הזמן. "זה מאכזב מאוד, ראיתי את זה שוב וזה היה מצב שקשה למנוע. לא היו לי יותר מדי אפשרויות. הייתה לי בדיוק שניה, הכדור על הקו, זה מצב מאוד קשה. צריך להמשיך הלאה. זה מבאס לספוג בדקה האחרונה, אבל צריך לקחת מהמשחק הזה את הדברים החיוביים. מה עשינו כדי לנטרל אותם? היינו קרובים אחד לשני וזה עבודה קבוצתית. פורטוגל זה לא רק רונאלדו, נגענו בנקודות החזקות שלהם".

לסיום התייחס המגן למשחק בצפון אירלנד. "זה לא הולך להיות קל, זה משחק חוץ נגד נבחרת חזקה וממושמעת", סיכם המגן. "נלמד אותם ונתכונן בצורה הכי טובה שיש. כמה נקודות צריך כדי להעפיל? אני לא עוסק בחישובים עכשיו. זה לא הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully