וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מגעים ראשוניים לצירופו של אבי ריקן

24.3.2013 / 11:03

הצהובים העבירו הילוך ומנהלים מגעים לצירופו של השחקן, שיהיה חופשי בעונה הבאה. אוזלים הכרטיסים לקראת חיפה

העונה הנוכחית רחוקה מסיומה, אך במכבי תל אביב כבר נערכים לקראת העונה הבאה. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, סימן המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף את קשרה של בית"ר ירושלים אבי ריקן, כאחת ממטרות הרכש לקראת העונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע כי בצוות המקצועי מגבירים את ההתעניינות בריקן. בשבוע שעבר נערכה שיחה והחלו מגעים שקטים מאחורי הקלעים ואף נערכו בירורים לגבי תוכניותיו העתידיות של הקשר, שיהפוך לשחקן חופשי בסיום העונה הנוכחית.

בצוות המקצועי של מכבי בדקו האם ריקן מתכנן לצאת לחו"ל ובמידה ויישאר בארץ המגעים לרכישתו יעלו להילוך גבוה. על פי תוכנית העבודה של ג'ורדי קרויף, הוא ינסה תחילה לצרף את השחקנים הישראלים שנמצאים אצלו ברשימת הרכש לעונה הבאה ורק לאחר מכן הוא צפוי להתחיל במגעים עם שחקנים זרים, לפי העמדות שישארו פנויות.

שחקן בית"ר ירושלים אבי ריקן חוגג. ברני ארדוב
עונה הבאה במכבי? אבי ריקן/ברני ארדוב

בתוך כך מצפים במכבי תל אביב בקוצר רוח למשחק העונה נגד מכבי חיפה, בשבת הקרובה בבלומפילד. הצהובים שמוליכים כעת את הטבלה בפער של עשר נקודות, כשנותרו עוד תשעה מחזורים לסיום העונה, מקווים שפגרת הנבחרת והיעדרותם של 11 שחקנים מאימוני הקבוצה, לא יפגעו בהכנות, לקראת קרב הצמרת מול הירוקים.

נכון לעכשיו צפוי סגל מלא לעמוד לרשותו של המאמן אוסקר גרסיה, אולם רק ביום חמישי, כלומר יומיים בלבד לפני המשחק, תוכל לערוך מכבי אימון בהרכב מלא וזאת אחרי חזרת הנבחרת הבוגרת מהמסע לצפון אירלנד. למעט כרטיסים בודדים ליציע הכבוד ותא הכסף, לא נותרו כרטיסים למכירה והקופות לא תיפתחנה כלל. 1600 כרטיסים ליציעים 4-5 הועברו לחיפה ובנוסף הקפיאה המשטרה 300 כרטיסים נוספים לצורכי אבטחה והפרדה בין מחנות האוהדים.

אוהדי מכבי תל אביב חוגגים עם השחקנים. ברני ארדוב
הסתערו על הכרטיסים לקראת חיפה. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully