וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה עשויה לפנות לקון אגוארו

חברו של מסי בנבחרת מועמד להחליף את דויד וייה אצל הקטלאנים. ג'ורדי אלבה לא סובל מקרע, עשוי לשחק מול פ.ס.ז

התקשורת הספרדית עוסקת הבוקר (ראשון) בהכנות למשחק היוקרתי מול צרפת במוקדמות המונדיאל, אבל בקטלוניה לא מפסיקים להתעסק בתכניות הרכש של ברצלונה, והבוקר (ראשון) מככב קון אגוארו על השער של העיתון 'ספורט' עם הכיתוב 'בומבה קון!'.

שחקן מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו חוגג שער. רויטרס
על הכוונת של זוביזארטה. אגוארו/רויטרס

הסיבה לכותרת המפוצצת היא ידיעה לפיה במידה ודויד וייה יילך בעקבות אחת ההצעות המפתות שמחכות לו בפרמיירליג ויעזוב הקיץ, אגוארו הוא המועמד המועדף על המנהל הספורטיבי של בארסה, אנדוני זוביזארטה. חברו של ליאונל מסי בנבחרת ארגנטינה צעיר בשש שנים מוייה בן ה-31 וכבר הספיק לכבוש 32 שערים ב-58 הופעות במדי מנצ'סטר סיטי שרכשה אותו תמורת 45 מיליון יורו מאתלטיקו מדריד לפני שנה וחצי.

גם המשחק מול פריס סן ז'רמן ברבע גמר ליגת האלופות ביום שלישי הבא מעסיק את התקשורת הקטלונית, שקיבלה היום בשורות אופטימיות יותר לגבי ג'ורדי אלבה. המגן השמאלי שהוחלף בתיקו מול פינלנד בשישי, אינו סובל מקרע בשריר הירך כפי שהיה סבור בתחילת ועל פי ההערכות הוא צפוי להעדר כשבוע עד עשרה ימים בלבד. המשמעות היא שאלבה עשוי להיות כשיר בזמן למשחק הגורלי של ברצלונה בליגת האלופות מול פ.ס.ז ב-2.4.

שחקן צ'לסי, פרננדו טורס. AP
חזרה מפתיעה לויסנטה קלדרון? טורס/AP

בינתיים באתלטיקו מדריד מתחילים להשלים על עזיבתו הקרובה של הסופרסטאר הנוכחי שלהם, רדמאל פלקאו, והמאמן דייגו סימאונה התייחס לעתידו: "זה מסובך. לא הייתי רוצה להגיד אם הוא נשאר או לא, כי יש לנו כבוד לבחירה שלו". בתוך כך, ב-'דיילי מייל' מדווחים הבוקר שהקולצ'ונרוס מעוניינים להחזיר את הסמל לשעבר פרננדו טורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully