וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ג'ורדי אלבה נפצע, יחמיץ את צרפת ופ.ס.ז'

לה רוחה המומה מה-1:1 מול פינלנד, מגן בארסה צפוי להיעדר לשלושה שבועות. אנגליה חגגה, פרדיננד פתח פה על הודג'סון

חגיגת כדורגל אירופי הייתה אמש (שישי) ברחבי היבשת, עת מחזור נוסף במוקדמות המונדיאל, בדרך לטורניר הגדול מכולם שייערך בברזיל בקיץ הבא, שכבר נמצא במרחק נגיעה מאיתנו.

ויסנטה דל בוסקה מאמן נבחרת ספרד. רויטרס
איך זה ברח להם. דל בוסקה/רויטרס

מי שהסתבכה קשות בדרך לשם היא אלופת העולם המכהנת ספרד, שהסתפקה ב-1:1 ביתי ומפתיע ביותר מול פינלנד. המאמן ויסנטה דל בוסקה אמר: "זה נראה לא הגיוני שפינלנד השיגה שוויון אחרי שהיינו כל כך דומיננטים. נשארו ארבעה משחקים והדרך ארוכה. היינו צריכים לגמור את המשחק, הם סגרו היטב. לא לנצח את המשחק הזה הוא עונש גדול. אנחנו יכולים לנצח בצרפת".

סרחיו ראמוס, שהפך לאירופאי הצעיר ביותר שמגיע ל-100 הופעות בנבחרת ואפילו כבש את השער, שלא הספיק, אמר: "חבל מאוד על התוצאה הזו, שלטנו והמשחק ברח לנו בדקות האחרונות. אנחנו מתוסכלים מאוד וחבל לי שהחגיגה שלי נפגעה".

ג'ורדי אלבה שחקן נבחרת ספרד. GettyImages
בעיה בהגנה לברצלונה. ג'ורדי אלבה נפצע מול פינלנד/GettyImages

עוד חדשות רעות ללה רוחה: ג'ורדי אלבה, המגן השמאלי של הנבחרת ושל ברצלונה נפצע במהלך המשחק ונאלץ לעזוב את המגרש. המגן עבר בדיקה הבוקר והתברר כי הוא סובל מקרע קטן בשריר הירך של רגל ימין. אלבה ייאלץ להעדר כשלושה שבועות לפחות. הוא יחמיץ את המשחק הגורלי של לה רוחה ביום שלישי בחוץ מול צרפת וככל הנראה גם את המשחק של ברצלונה בליגת האלופות מול פ.ס.ז'.

אלה חדשות רעות במיוחד לקטאלנים, לאור העובדה שגם אדריאנו פצוע וייעדר לששת השבועות הקרובים. כפי הנראה, מרטין מונטויה הצעיר יאייש את העמדה הבעייתית במשחקים הקרובים, ביניהם המפגש מול פ.ס.ז' ברבע גמר ליגת האלופות. בהתחשב שגם הבלם קרלס פויול ייעדר לתקופה ממושכת, ההגנה של ברצלונה תיאלץ לעבוד קשה במשחקים הקרובים.

ווין רוני נבחרת אנגליה חוגג שער. רויטרס
טיול קליל/רויטרס

אנגליה חוגגת, פרדיננד נגד הודג'סון

מי שחוותה את אחד המשחקים הקלים ביותר שלה בשנים האחרונות היא נבחרת אנגליה שמחצה 0:8 בחוץ את סן מרינו החלשה. ג'רמיין דפו כבש צמד, וגם אשלי יאנג, דניאל סטארידג', אלכס אוקסלייד צ'מברליין, ווין רוני ואלסנדרו דלה ולה (עצמי) הבקיעו.

"אני חושב שזו הייתה הופעה אדירה שלנו", אמר המנג'ר האנגלי רוי הודג'סון. "ברור שהיינו רמה מעל היריבה שלנו, וזה מצוין שלהרבה שחקנים הייתה הזדמנות לשחק. אני שמח שגם ביתרון 0:5 המשכנו לשחק. זה יפה שהרבה שחקנים שלא מקבלים בדרך כלל הזדמנות הראו שהם ראויים להיות חלק מסגל נבחרת אנגליה, וכשיגיע התור שלהם הם יכולים לעשות דברים טובים".

אלא שבמקביל לניצחון, נשמעה גם ביקורת על הודג'סון מצידו של הבלם ריו פרדיננד, שהלין על הסגל של נבחרת שלושת האריות בראיון ל'סאן': "הסגל לא מספיק טוב. אנחנו צריכים להסתכל היטב על עצמנו אם זה בנוגע לנושא המנטלי או שאנחנו לא מספיק טובים". על עצמו אמר: "התקופה הכי מהנה שלי הייתה תחת גלן הודל וטרי ונבלס. בתקופה הזו שיחקנו את הכדורגל הכי שוטף ב-15-20 שנה האחרונות". הודג'סון הגיב על הדברים ואמר: "שמעתי על כך, אני לא חירש. אין לי מה להגיב על כך".

אוליבייה ז'ירו פול פוגבה נבחרת צרפת חוגגים. רויטרס
"מציק לי שספגנו". ז'ירו ופוגבה/רויטרס

צרפת חוגגת, ומוטרדת מהמפגש עם ספרד

צרפת ניצחה 1:3 את גאורגיה ונראה שהם יגיעו חדים ביום שלישי למפגש עם ספרד. הנבחרת של דשאן עבדה קשה במחצית הראשונה, אבל שער של ז'ירו לקראת סיומה סייע לה לכבוש את הראשון. ולבואנה הוסיף שער נפלא, ריברי כבש גם הוא וקיבקידזה רק צימק.

"לשחק נגד ספרד ולחשוב על הגנה זה לא הפיתרון", אמר דשאן בסיום. "הדבר הכי חשוב הוא לשמור על המקום הראשון אחרי המשחק ביום שלישי, ועוד יותר חשוב זה להיות שם בסיום הקמפיין. זו הפתעה שפינלנד השיגה תיקו, אבל זה רק מראה שזה קשה לכל הנבחרות. אנחנו מרוצים מהחיבור שלנו ונצטרך לראות מה יהיה ביום שלישי".

על שער הספיגה אמר דשאן: "הדבר הכי חשוב הוא שניצחנו. זה מציק לי שספגנו שער מכיוון שהיינו נרפים. אני פרפקציוניסט, אבל עדיין זוכר שהבקענו שלושה שערים".


(עדכון ראשון: 10:00, 23.3.2013)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully