וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "רוצה לראות המשכיות ליכולת מול הולנד"

23.3.2013 / 19:15

מאמן הנבחרת הצעירה ערך מסע"ת לקראת משחק ההכנה מול גרמניה (א', 19:30). אופיר קריאף וטאלב טואטחה צפויים לפתוח

בזמן שנבחרת ישראל הבוגרת ממשיכה במשחקיה במוקדמות מונדיאל 2014, גם ההכנות של הנבחרת הצעירה ליורו הקרוב נכנסות להילוך גבוה. היום (שבת) ערכה הנבחרת מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר (19:30, כניסה חינם) באצטדיון בלומפילד מול מקבילתה הגרמנית. הנבחרת של גיא לוזון מגיעה למשחק לאחר ההפסד 2:1 להולנד שנערך בסוף השבוע, אליו הגיעו 9,000 צופים. המשחק מול גרמניה יהווה משחק הכנה אחרון לפני טורניר היורו עצמו, שייערך בחודש יוני הקרוב בישראל.

סגל מלא עמד הערב לרשותו של המאמן גיא לוזון, שעשוי לערוך מספר שינויים לעומת ההרכב שפתח נגד ההולנדים. טאלב טואטחה וניר ביטון שהחלימו מפציעות, ערכו הערב אימון מלא ועשויים לפתוח, במקומם של אופיר דוידזאדה ומשה לוגסי. עומרי בן הרוש ואדי גוטליב צפויים לפתוח בעמדות הבלמים, כאשר אלי דסה ימשיך ככל הנראה כמגן ימני. בקישור האופציות של לוזון מגוונות יותר וגם אופיר קריאף עשוי להשתלב בהרכב הפותח, לצידם של ניר ביטון, מרוואן קבהא ואייל גולסה. בחלק הקדמי לא צפויים שינויים כאשר מונס דאבור ואור ברוך אמורים לפתוח יחד בחוד.

גיא לוזון מאמן נבחרת ישראל הצעירה. קובי אליהו
הכנה אחרונה. לוזון/קובי אליהו

"הציפיות העיקריות שלי למשחק מול גרמניה הן שתהיה המשכיות ליכולת הטובה מול הולנד", אמר גיא לוזון במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "החל מהדקה ה-20 ועד לסיום המשחק, הנבחרת הציגה משחק מצוין. גם 9,000 הצופים שהיו נהנו, וזה לא פחות חשוב, אבל הכי חשוב שנשמור על יציבות, שנציג יכולת טובה מהדקה הראשונה".

לוזון נשאל האם עקב אחרי היריבה הגרמנית והשיב בגילוי לב: "אני לא עקבתי אחרי גרמניה, כמו שלא עקבתי אחרי הולנד. אנחנו מרוכזים אך ורק בנבחרת שלנו. אם נהיה ריאליים הפערים בין נבחרת גרמניה לישראל הם בדיוק הפערים בין הבונדסליגה לליגת העל, ואנחנו נעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי לצמצם את הפערים האלה".

הקשר ניר ביטון נשאל על המוכנות של הנבחרת, והסביר: "אני חושב שהתכוננו לשני המשחקים ברמה גבוהה. השחקנים מודעים למה שמצפה לנו ביורו, ואנחנו יודעים שאנחנו צריכים להביא את אותה רמת נחישות והקרבה לטורניר. אנחנו יודעים שהמחנה היה מצוין, שהתקדמנו מאימון לאימון וממחנה למחנה".

בנוגע לתוצאה מול הולנד, הקפטן סיפר: "גיא אומר לנו שהניצחון, כרגע לפחות, זה לא הכל. ביורו זה יהיה הדבר החשוב, אבל כרגע הדבר החשוב זה הדרך, ומול הולנד אפשר היה לראות שיש לנו נבחרת עם שיטה ועם דרך".

הרכב משוער: בוריס קליימן, אלי דסה, עומרי בן הרוש, אדי גוטליב, טאלב טואטחה, (אופיר דוידזאדה), מרוואן קבהא, אופיר קריאף, אייל גולסה, סינטאיהו סלליך, מונס דאבור, אור ברוך

ניר ביטון נבחרת ישראל הצעירה. ברני ארדוב
יחזור להרכב? ניר ביטון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully