וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א נחתה בישראל: "שמחה, גאווה ואופטימיות"

23.3.2013 / 11:04

הצהובים שבו מיוון עם ניצחון ענק על אולימפיאקוס, בלאט: "יש לנו סיכוי לעשות היסטוריה". אוחיון: "אסור להפסיק לרוץ קדימה"

עריכה: טל רזניק

"שמחה, גאווה ואופטימיות". בשלוש מילים אלו סיכם גורם בכיר במכבי תל אביב את התחושות השוררות בקבוצה לאחר הניצחון אמש (שישי) על אולימפיאקוס 67:73. בחדר ההלבשה, לאחר המשחק, אמר בין היתר המאמן דיוויד בלאט: "עשינו משהו שלא נעשה, עם הקאמבק, עכשיו יש לנו סיכוי לעשות היסטוריה, אז בואו נעשה את זה", עוד אמר המאמן: "המשחק ביום ראשון בוטל בגלל שביתת השחקנים, אז מחר יש לכם יום חופש". הצהובים נחתו הבוקר בישראל.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"אפשר לעשות היסטוריה". בלאט/קובי אליהו

יוגב אוחיון כבר מסתכל הלאה: "אמרו שאין לנו סיכוי ואולי זה היה נכון, אם לא היה מדובר במכבי תל אביב. אנחנו בעיצומו של קאמבק מטורף ואסור לנו להפסיק לרוץ קדימה. אנחנו מאושרים, אבל יודעים שעוד לא הבטחנו דבר ונמשיך להשקיע ולתת את הגוף והנשמה עד השנייה האחרונה".

אוחיון סבור כי הסיבה לניצחון היא בעיקר מנטלית :"השארנו את הלב על הפרקט, נתנו מחצית גדולה והגיע לנו לנצח עם כזו תצוגת כדורסל. המאמנים הכינו אותנו פשוט נפלא לאולימפיאקוס ומגיע להם כל הכבוד. כולם היו מדהימים, ומה עוד אפשר להגיד על דווין סמית'? זה לא מקרי שכל פעם שאנחנו צריכים סל גדול הוא שם כדי לקלוע אותו. פשוט תענוג וכבוד גדול לשחק לצידו. אין סיכוי שנזלזל בבשיקטאש, נגיע בטירוף למשחק ביום חמישי ואנחנו רוצים לתת לקהל שלנו עוד סיבה לשמוח ולחגוג בפסח".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
יוגב אוחיון, שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"קאמבק מטורף". אוחיון/קובי אליהו

באולימפיאקוס התקשו לעכל את ההפסד. הגארד אייסי לואו אמר בסיום: "היו להם זריקות גדולות והם הרגו אותנו בדרך הזאת. במחצית הראשונה פשוט שיחקנו רע, אבל אחר כך שיפרנו את המשחק שלנו. היינו גם קרובים להצליח אבל כמה קליעות גדולות של דווין סמית' וחסימות שעשה שון ג'יימס גמרו את המשחק והעניקו את הניצחון למכבי. אנחנו לא מאוכזבים כי הדרכים עדיין פתוחות לפינינו, אבל אנחנו חייבים לשחק הרבה יותר טוב בכדי להשיג את הניצחונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully