וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "ניצחון ענק", אוחיון: "קאמבק מדהים"

מכבי ת"א גברה על אולימפיאקוס והתקרבה להצלבה. המאמן חגג: "מחצית ראשונה מדהימה". אוחיון: "סיבוב שני מושלם"

עריכה: טל רזניק

איזה קאמבק מופלא. מכבי תל אביב השלימה הערב (שישי) כמעט בצורה סופית את היציאה שלה מהקבר עם ניצחון מרשים 67:73 על אולימפיאקוס ביוון. מי זוכר עכשיו שעד לפני כמה שבועות הצהובים החזיקו במאזן 5:2 וספגו אש מכל כיוון?

ניצחון בשבוע הבא על בשיקטאש החלשה (לה מאזן 11:1 בטופ 16) יעלה את דיוויד בלאט ושחקניו לשלב ההצלבה שפעם נראה כל כך רחוק וזה לא נגמר כאן. לצהובים יש עכשיו סיכוי לא רע בכלל לסיים במקום השני בבית. איזה יופי.

דייויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
פתאום לא רק הצלבה, אלא מקום שני. בלאט/ברני ארדוב

המאמן דייויד בלאט סיכם: "התכוננו היטב וידענו מה לעשות פה היום. המחצית הראשונה שלנו הייתה מדהימה. בחצי השני הם היו יותר אינטנסיביים וקצת מעדנו, אבל בזכות הניסיון שרכשנו בטופ 16 עד עכשיו, החזקנו מעמד והשגנו ניצחון נפלא וענק".

בלאט הוסיף: "כמו שהפסדנו שלושה מתוך חמישה משחקים בסיבוב הראשון, כך האמנתי שאפשר לעשות ניצחונות. הבית הראשון לא היה קל כמו שהרבה פרשנים אמרו וסיימנו אותו במקום הראשון. אז ידעתי שאנחנו בין 10 הקבוצות הטובות באירופה ועכשיו אנחנו קרובים להיות בין שמונה הקבוצות הכי טובות. שיחקנו מחצית ראשונה מדהימה, אולי הכי טובה שלנו כל העונה, ולא פחות חשוב – ידענו לעמוד בלחץ של המחצית השנייה המאתגרת והחזקנו מעמד מול קבוצה טובה וכשרונית, שהייתה צריכה את הניצחון הזה לא פחות מאיתנו. מגיע קרדיט גדול לכל המערכת שלנו. התכוננו כמו שצריך, באנו לכאן עם ביטחון ואנחנו חוזרים הביתה עם עוד ניצחון גדול וחשוב. אני רוצה להודיע חגיגית לכולם שהעבודה לא הסתיימה. יש עוד מה לעשות, ואנחנו נישאר עם רגליים על הקרקע, נכין את עצמנו ונעבוד קשה וכמו שצריך עד הרגע האחרון".

המאמן סיכם: "כשהיינו במצב רע אמרתי שאנחנו יכולים לנצח חמישה ניצחונות ולעלות והאמנתי שאנחנו יכולים לעשות את זה. עכשיו אנחנו יכולים גם לנצח שישה. אני לא רוצה לדבר עכשיו על לסיים את הבית במקום השני, לא מזמן דיברנו רק על לעלות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב מול קוסטס פפאניקולאו שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
"נתנו את הלב". אוחיון/GettyImages

יוגב אוחיון, שהיה האיש של הצהובים ברבע הראשון, הוסיף: "אני חושב שבאמת באנו היום בסיטואציה קשה ונתנו את הלב על המגרש. זה אחד הקאמבקים המדהימים שאני זוכר ומכיר. התחלנו כמו שתכננו את תכנית המשחק - היינו מאוד עקביים ושיחקנו את התרגילים שלנו - אחרי מחצית כזאת קשה לאבד משחק כזה".

הגארד המצטיין הוסיף: "כל הכבוד למאמנים שהכינו אותנו ולשחקנים שעלו ונתנו הכל. בשיקטאש ניצחה עכשיו את סיינה, אז עד שלא נסיים זה לא נגמר. בשנים האחרונות הקבוצות של דיוויד מתחברות יותר לקראת סוף העונה. הסיבוב השני שלנו מושלם עד עכשיו".

שון ג'יימס: "כשאתה משחק נגד קבוצה כמו אולימפיאקוס, עם האנרגיה של האוהדים שלהם, אז זה קשה. היה פה מתוח אבל ניצחנו. השלשה של דווין הייתה גדולה והיא שינתה את המומנטום לטובתנו".

ריקי היקמן: "זה היה מאמץ קבוצתי, שיחקנו באווירה עוינת והיינו חייבים לנצח. החטאתי כמה זריקות שהייתי צריך לקלוע, אבל בסוף זה התסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully