וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיקטאש ניצחה את סיינה 70:72

חדשות נהדרות למכבי ת"א: האיטלקים הפסידו, מה שמשפר את סיכויי הצהובים לעלות להצלבה. חימקי-פנר/אולקר 76:99

מלבד המשחק של מכבי תל אביב בחוץ נגד אולימפיאקוס, נערכו הערב (שישי) שני משחקים נוספים בבית ו' של שלב הטופ 16 ביורוליג. חימקי מוסקבה שמרה על המאזן המצוין שלה בבית עם ניצחון קליל 76:99 על פנרבחצ'ה/אולקר, בעוד בשיקטאש גברה על סיינה 70:72.

שחקן בשיקטאש, גאספר וידמאר. GettyImages
עזרה גדולה למכבי תל אביב. וידמאר/GettyImages

בשיקטאש - סיינה 70:72

איזו חדשה נהדרת למכבי תל אביב: ההפסד הרביעי שלהם מחמשת המשחקים האחרונים סיבך את האיטלקים, שעכשיו חייבים לנצח את שני המשחקים שנותרו להם, בבית נגד ברצלונה ובחוץ נגד קאחה לבוראל. למכבי תל אביב יחס עדיף במאזן ראש בראש מול סיינה. לבשיקטאש אגב, זה היה ניצחון ראשון בשלב הטופ 16.

המשחק נפתח בצורה שקולה ועם נדנדת סלים שקבעה תוצאה צמודה. בדקות הבאות שתי הקבוצות החלו לאפס את הידית ולקלוע שלשות ובסיום הרבע 16:18 לבשיקטאש. הרבע השני נמשך במגמה דומה, כשאף אחת מהקבוצות לא מצליחה לברוח ליריבה שלה וכל סל נענה בנקודות בצד השני.

ברבע השלישי סיינה סופסוף הצליחה לשבור במעט את השוויון ולטפס ליתרון קבוע שנע סביב חמש נקודות, אבל באמצע הרבע האחרון הטורקים שוב חזרו וכפו משחק צמוד. מכאן התפתחה דרמה. סיינה עלתה ל-61:66, אבל הטורקים השיבו בשש נקודות רצופות. האיטלקים חזרו ל-68:70, אבל בשיקטאש לא נשברה וטוטקו אצ'יק קלע סל ניצחון שנייה לסיום.

אצ'יק הוביל את הטורקים עם 17 נקודות וריקי מינארד וסרהאט צ'טין קלעו 14 כל אחד. בובי בראון קלע 19 וחילק 8 אסיסטים אצל המפסידה, דייויד הוס סיים עם 16.

שחקן סיינה, בובי בראון. GettyImages
איזו מעידה של סיינה. בובי בראון/GettyImages

חימקי מוסקבה - פנרבחצ'ה/אולקר 76:99

הרוסים, שנמצאים עמוק בתמונת העלייה להצלבה, הפסידו ביד אליהו והיו חייבים לצלוח את המשחק הביתי מול הטורקים החלשים, שניצחו רק שני משחקים בטופ 16 עד כה. בסיבוב הקודם חימקי הפסידה לטורקים 85:82 והפעם היא דאגה לא להגיע למשחק צמוד וסגרה את הסיפור מוקדם כדי לרשום מאזן 5:7 בטופ 16 עד כה. משחקה הבא של חימקי יהיה בבית נגד קאחה לבוראל, ובמחזור הנעילה תתארח בפיראוס אצל אולימפיאקוס.

הפתיחה הייתה שייכת לטורקים, שחסרו את בויאן בוגדאנוביץ' הפצוע. פנרבחצ'ה/אולקר עלתה ל-9:19 בזכות נקודות של בו מקאלב ודייויד אנדרסן, אבל זוראן פלאניניץ' דאג להשאיר את המארחת קרוב והרבע הראשון הסתיים ביתרון 22:23 של פנרבחצ'ה/אולקר. חימקי המשיכה במומנטום החיובי בפתיחת הרבע השני והגדילה בעקביות את יתרונה. ריצת 5:14 של המארחת קבעה יתרון 37:49 למארחים במחצית.

הטורקים פתחו מצוין את הרבע השלישי. בו מקאלב ועומר אונן קלעו, רומיין סאטו עצר את הרוסים בהגנה וההפרש צומק לנקודה. למזלם של הרוסים ויטלי פרידזון ופטריי קופנן התעוררו בזמן והיתרון הרוסי נשמר גם בסוף הרבע השלישי עם 61:70 לחימקי, אחרי ריצת 3:11. פנר/אולקר ניסתה ללחוץ בתחילת הרבע הרביעי אך ללא הועיל, קופנן היה בלתי ניתן לעצירה, סרגיי מוניה תרם נקודות, הפער צמח ודקות הסיום היו לגרבאג' טיים עד לבאזר שחתם 76:99 לחימקי.

קופונן קלע 23 לחימקי, סרגיי מוניה הוסיף 18 ופול דייויס תרם 14. בו מקאלב הוליך את הטורקים עם 18 נקודות, דייויד אנדרסן הוסיף 14.

שחקן חימקי מוסקבה ויטלי פרידזון (מרכז) זורק לסל פנרבחצ'ה/אולקר. GettyImages
חימקי לא הסתבכה. ויטלי פירדזון נאבק בשחקני פנרבחצ'ה/אולקר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully