וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחונות לתל אביביות, צפוף בתחתית

מישה לוין הוביל את אס"א ל-26:29 על הרצליה, מכבי תל אביב הביסה את קרית אונו, שסבלה מניצחונות של סביון ונס ציונה

אחרי הניצחון והחגיגות ביום שלישי של מכבי ראשון לציון בגמר גביע המדינה על הפועל ראשון לציון, מחר (שבת, 19:30, בית מכבי, שידור ישיר בערוץ הספורט) תפגשנה השתיים לדרבי נוסף במסגרת המחזור ה-20 בליגת ווינר. מכבי מוליכה בהפרש של שלוש נקודות על פני הפועל השנייה בטבלה, ותוכל להבטיח את המקום הראשון עם המשמעות הגדולה של יתרון הביתיות לאורך כל סדרות הפליאוף. ניצחון של הפועל יפתח את המאבק שני מחזורים לסיום הליגה הסדירה.

המחזור ה-20 נפתח אמש בניצחון של רמת השרון על ארזים רמת גן 15:35. היום שוחקו ארבעה משחקים עם משמעויות גדולות מאוד בתחתית - שבה נאבקות כרגע סביון, נס ציונה וקרית אונו (12 נקודות כל אחת) כדי להימנע מהמקום האחד שמוביל לליגה הלאומית, שני מחזורים לסיום העונה, כאשר במחזור הבא נס ציונה מארחת את קרית אונו.

עופר לוזון פאבול פולאקוביץ' שחקני מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
יורדים מהאולימפוס. שחקני מכבי ראשון לציון עם הגביע/ברני ארדוב

א.כ נס ציונה - עירוני רחובות 29:33

האורחת הוליכה 14:15 במחצית בדרבי השפלה. נס ציונה, ששברה במחזור הקודם רצף של ארבעה הפסדים והעפילה למקום שמוביל למשחקי המבחן מתחת לקו האדום, התאוששה במחצית השנייה. היא עלתה ל-16:18 ואחר כך ל-19:23 בדקה ה-45. כוכב רחובות אמי צ'וקואמיקה קיבל מיד לאחר מכן כרטיס אדום, ונס ציונה הוליכה 21:25 בכניסה ל-10 הדקות האחרונות. בסיום, המארחים משיגים ניצחון חשוב מאוד שמשווה את מספר הנקודות (12) לזה של קרית אונו שבמקום התשיעי מעל הקו האדום. במחזור הבא והלפני האחרון, נס ציונה מארחת את קרית אונו.

אס"א תל אביב - בני הרצליה 26:29

התל אביבים רצו להבטיח מקום בפליאוף העליון ולא להסתבך במאבקי התחתית, והוליכו 8:11 במחצית. במהלך המחצית השנייה זכינו למשחק צמוד - 17:18 לאס"א בדקה ה-43, ו-25:26 בדקה ה-57 לאחר שהרצליה מחקה פער של ארבעה שערים. בדקות האחרונות, אס"א הייתה תכליתית והשיגה ניצחון משמעותי מול הרצליה הרביעית בטבלה, הרבה בזכות יכולת נהדרת של מישה לוין שעצר חמישה פנדלים.

הפועל קרית אונו - מכבי תל אביב 35:25

המארחת הייתה חייבת להשיג נקודות בעקבות המצב בתחתית, וכדי לא לרדת מתחת לקו האדום, אבל הצהובים הוליכו 12:17 בפתיחת המחצית השנייה. מכבי עלתה ל-23:31 בדקה ה-55 כשדויד ראשיץ' וזנגה ג'ורג'ביץ' מובילים אותה לניצחון. קרית אונו מסתבכת כעת בעקבות הניצחונות של נס ציונה ושל סביון. מכבי מצידה הבטיחה לעצמה את המקום השלישי, ובמקרה של הפסד של הפועל ראשון לציון מחר בדרבי, היא גם יכולה לבצע במחזור הסיום מול האדומים מהפך ולסיים במקום השני.

א.ס סביון - קרית מוצקין 31:32

מזל גדול לסביון, שהייתה קרובה להפסד שהיה מוריד אותה לליגה השנייה. מוצקין מהצמרת הוליכה 19:23 כשנותרו 20 דקות לסיום. סביון חזרה ל-27:25 בדקה ה-50, ועשתה מהפך כשנותרו פחות מ-5 דקות לסיום - 29:30. הדקות האחרונות היו מותחות וצמודות, וגם סביון כעת עם 12 נקודות יוצרת משלוש שיווני יחד עם קרית אונו ונס ציונה, שכפי הנראה אחת מהשלוש תרד תצטרף בסופו של דבר לארזים שכבר ירדה ללאומית.

מישה לוין שוער אס"א תל אביב. ברני ארדוב
עדיין מביא נקודות. מישה לוין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully