וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת הציעה לארגון השחקנים: חוק רוסי עם 5 זרים

22.3.2013 / 14:35

בתום פגישה הגישו נציגי הקבוצות הצעה אותה הגדירו כהצעה אחרונה. הקבוצות חזרו להתאמן, המחזור ביום ראשון בוטל

נציגי ארגון השחקנים ומנהלת הליגה נפגשו היום (שישי) במטרה להגיע להבנות לגבי מספר הזרים לעונה הבאה ולמנוע השבתה נוספת של הליגה. בתום הפגישה הוציאה מנהלת הליגה הודעה שבה היא הציעה תוכנית לארגון השחקנים, אותה הגדירו כהצעה אחרונה, לפיה "הליגה תשוחק במתכונת החוק הרוסי עם חמישה זרים. בניגוד למצב בעונה זו שקיימת אפשרות של ארבעה זרים על המגרש, בהצעה החדשה של המינהלת לעונה הבאה יהיו רק שלושה זרים על המגרש".

שמואל פרנקל, יו"ר המנהלת. ברני ארדוב
המנהלת הגישו הצעה משופרת לשחקנים. שמואל פרנקל/ברני ארדוב

טרם ידוע האם ארגון השחקנים ייענה להצעה של מנהלת הליגה. בפגישות שערכו בארגון לפני פתיחת המשא ומתן הוצב הרף האדום של השחקנים לעונה הבאה על חוק רוסי עם ארבעה זרים בסגל, ולא ברור האם הם יהיו מוכנים להענות בחיוב.

עוד נכתב בהצעת המנהלת כי "המהפכה מגיעה מהצעת המנהלת לחייב כל קבוצה להחזיק בסגל 3 צעירים מתחת גיל 22 ולתת הזדמנות אמיתית לשחקנים הצעירים לקבל ביטוי בליגת העל. המנהלת מציעה להגיע להסכם ארוך טווח של חמש שנים לפי מתכונת זו. אין ספק שזאת הצעה שתוביל את הכדורסל הישראלי לכיוון של בניית דור העתיד של הכדורסל הישראלי".

הפגישה בין הצדדים הגיעה לאחר שהחל מיום רביעי ועד הבוקר לא התאמנו רוב קבוצות הליגה בשל סירוב השחקנים הישראלים לחתום על מסמך ובו הם מתחייבים להופיע למשחק הליגה ביום ראשון. הבוקר חזרו קבוצות ליגת העל להתאמן, אך למרות זאת מחזור הליגה לא יתקיים ביום ראשון, והוא צפוי להיערך בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully