וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת וארגון השחקנים ייפגשו, הקבוצות חוזרות להתאמן

21.3.2013 / 22:16

השיחות מאחורי הקלעים הולידו פגישה שתיערך ביום ו', הקבוצות שבות לסדרן. ובכל זאת: מחזור הליגה ביום ראשון לא ייערך

נציגי ארגון השחקנים ונציגי מנהלת הליגה ייפגשו מחר (שישי) על מנת לנסות להשיג התקדמות במשא ומתן בין הצדדים. הפגישה הגיעה לאחר שיחות מאחורי הקלעים של נציגי הצדדים, על מנת למנוע את ביטול הליגה. בינתיים הודיעה מנהלת הליגה כי "לאור קיומה של הפגישה ומתוך רצון טוב לתת צ'אנס נוסף למשא ומתן, יאפשרו הקבוצות לשחקנים לחזור לשגרת אימונים עד מיצוי המשא ומתן או החלטה אחרת של יושבי הראש. מחזור 22 בכל מקרה לא יתקיים ביום ראשון הקרוב".

מאיר טפירו שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
יכול לחזור להתאמן. טפירו/קובי אליהו

כידוע, אימוני רוב קבוצות ליגת העל לא התקיימו החל מאתמול, וזאת לאחר שהשחקנים סרבו לחתום על מסמך בו הם מתחייבים להופיע למחזור הליגה ביום ראשון. בחלק מהקבוצות אפשרו לשחקנים הישראלים לזרוק לסל, אך לא התקיימו אימונים מלאים, כשברוב הקבוצות התקבלה ההחלטה כלל לא לערוך את האימון. נציגי הקבוצות לא היו מרוצים מהמצב, וכך גם מרבית השחקנים הישראלים, וכך נוצר הקשר הראשוני שיחזיר את הצדדים לשולחן המשא ומתן.

שמואל פרנקל, יו"ר המנהלת. ברני ארדוב
השחקנים דורשים שלושה ישראלים על הפרקט בכל זמן, ואילו מנהלת הליגה מציעה את החוק הרוסי. יו"ר המנהלת שמואל פרנקל/ברני ארדוב

לפי חוות דעת משפטית שהקבוצות קיבלו, שחקנים שלא התאמנו ביומיים האחרונים, ניתן יהיה לקזז משכרם סכום יחסי בגין הימים שלא השתתפו באופן מלא בפעילות הקבוצה.

עד כה הפערים בין הצדדים על מספר הזרים בעונה הבאה הם גדולים מאוד. השחקנים דורשים שלושה ישראלים על הפרקט בכל זמן, כשבטופס המשחק יוכלו הקבוצות לרשום שישה זרים, ואילו מנהלת הליגה מציעה את החוק הרוסי, כשכל קבוצה תהיה חייבת לרשום שלושה שחקנים ישראלים עד לגיל 21 בסגל.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully