וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור ברוך: "נוכל לעשות חיים קשים לכולן ביורו"

22.3.2013 / 8:33

שחקן הנבחרת הצעירה התעודד מההפסד להולנד: "בסך הכל שיחקנו טוב מאוד, זה שבא קהל עשה לנו משהו גדול וזה חשוב"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

בנבחרת הצעירה של ישראל קיבלו בסיפוק את ההפסד 2:1 למקבילתה ההולנדית אתמול (חמישי), והיו מרוצים ממה שראו על המגרש פרט לתוצאה. בנבחרת משוכנעים שהמשחק מול הכתומים, ואחריו המפגש מול גרמניה החזקה ביום ראשון בבלומפילד ייתנו ביטחון נוסף לשחקנים של גיא לוזון לקראת אירוח יורו 2013 הקיץ.

המשחק במושבה נערך לעיני 9,000 אוהדים שנתנו לנבחרת אווירה ביתית תומכת. ההתאחדות לכדורגל ועיריית פתח תקוה הצליחו למשוך קהל רב בזכות העובדה שהכניסה למשחק הייתה בחינם, ובנבחרת מקווים שגם למשחק מול הגרמנים תגיע כמות מכובדת של אוהדים.

אור ברוך שחקן נבחרת ישראל הצעירה מול יטרו וילמס שחקן נבחרת הולנד הצעירה. ברני ארדוב
"כולם נותנים הכל ואנחנו באמת ביחד בהכל". ברוך/ברני ארדוב

כובש השער לישראל, אור ברוך, אמר:"אני חושב שבסך הכל שיחקנו טוב מאוד. בהתחלה לא היינו כך כך טובים, אבל לאט לאט התאוששנו, חזרנו למשחק והשער נתן לנו ביטחון. השתפרנו והתמודדנו איתם טוב, אני חושב שעם כל הטקטיקות של גיא ואיך שעמדנו זה היה טוב ואני בטוח שנוכל לעשות חיים קשים לכולן".

"כולם נלחמים, כל כדור שמאבדים כולם רצים להחזיר", הוסיף ברוך. "כולם נותנים הכל ואנחנו באמת ביחד בהכל. כל שחקן שבא יודע שזה משהו מיוחד להיות פה". על האווירה ביציעים אמר ברוך: "זה שבא קהל עשה לנו משהו גדול וזה חשוב, אני מקווה שהוכחנו ששווה לחזור".

על עתידו בבני יהודה אמר ברוך: "אני אוהב לשחק בישראל, החלום לצאת לאירופה, לא חשבתי על לחזור לארצות הברית, אי אפשר לדעת. אבל אני חושב שעוקבים אחרי שם".

למרות מספר פציעות קלות, כל השחקנים כשירים למשחק ביום ראשון. לוזון רואה במשחק נגד גרמניה מבחן חשוב יותר, מכיוון שמדובר במשחק שני בתוך שלושה ימים נגד נבחרות מהרמה הגבוהה ביותר, והיכולת של השחקנים לעמוד בקצב ובמאמץ יהיה מבחן חשוב מאוד עבורה לקראת היורו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully