וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "השחקנים גרמו לי להיות גאה"

מאמן הנבחרת הצעירה אופטימי למרות ההפסד 2:1 להולנד. אייל גולסה, שהורד מהבוגרת לצעירה: "אשחק היכן שיגידו לי"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

9,000 איש הגיעו הערב (חמישי) לאצטדיון המושבה בפתח תקווה כדי לחזות במשחק ההכנה של נבחרת ישראל הצעירה ליורו 2013. הקהל האמין בנבחרת, בא בהמוניו, ולמרות שישראל הפסידה 2:1 להולנד, היא הציגה כדורגל טוב והוכיחה כי יש סיבה לאופטימיות לקראת הטורניר שיתקיים בישראל.

מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון: "כשדוד ראה את גולית בהתחלה הוא נבהל, אבל ראה שגם לו יש נשק. השחקנים גרמו לי להיות גאה, שיחקנו נגד מעצמת כדורגל מהרמה הכי גבוהה, והשחקנים לא ביישו את הפירמה. ברור שיש מה לשפר, אבל אנחנו בדרך הנכונה".

במחצית הראשונה הולנד הייתה טובה יותר ונהנתה מיתרון מוקדם בזכות שער נגיחה של בראם נאוטינק מכדור קרן בדקה השמינית. שחקני הצעירה התעשתו, ומצאו את השוויון בזכות מתפרצת נהדרת שהסתיימה בשער של חלוץ בני יהודה אור ברוך בדקה ה-31. במחצית השנייה ישראל שיחקה טוב ושלטה במשחק לאורך דקות לא מעטות, אך ספגה את השער השני של ההולנדים מפנדל מוצלח של לוק דה יונג בדקה ה-74, לאחר טעות של עמרי בן הרוש שהכשיל אותו ברשלנות בתוך הרחבה.

גיא לוזון מאמן נבחרת ישראל הצעירה. ברני ארדוב
כמו דוד מול גולית. לוזון/ברני ארדוב

לוזון התרגש מהעובדה שאלפים הגיעו כדי לחזות בנבחרת: "מגיע שאפו ענק לעיריית פתח תקווה וההתאחדות לכדורגל על האירוע, כל מי שבא לאצטדיון נהנה, והולך עם תחושה טובה הביתה. החבר'ה עשו את המקסימום שלהם ומבחינתי זה תענוג. כל אחד מה-9,000 שהיו פה נתנו לנו תחושת סיפוק ושאפשר לנצח את המשחק".

אייל גולסה, שהורד מהנבחרת הבוגרת והציג משחק טוב, נשאל על ההחלטה הזו וענה בדיפלומטיות: "איפה שיגידו לי לשחק אני אשחק באהבה ואייצג את המדינה שלי. יש לנו טורניר חשוב מאוד בקיץ ואני נהנה מכל רגע בנבחרת הצעירה". על המשחק: "אני חושב שיכולנו להוציא מול ההולנדים יותר מתיקו. כולם ראו ששיחקנו טוב ואני מאמין שבהמשך נוציא בבית שלנו תוצאות טובות".

מאמן הולנד קור פות היה מרוצה מיכולת שחקניו, אך פחות מהתוצאה: "היינו צריכים לנצח כי היינו טובים מישראל. היו רגעים ששיחקנו טוב מאוד, והיו רגעים שלא שיחקנו טוב. באופן כללי, אני חושב שרק נבחרת אחת היתה ראויה לנצח וזו הולנד". על ישראל אמר ההולנדי: "אני חושב שישראל נתנה משחק טוב, יש לה שחקנים מעניינים. אהבתי את מספר 10 של ישראל, אייל גולסה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני הנבחרת הצעירה חוגגים. ברני ארדוב
לא ביישו את הפירמה. שחקני הנבחרת הצעירה חוגגים את השוויון הזמני/ברני ארדוב

* במקביל למשחק של ישראל מול הולנד, נערכו ברחבי היבשת משחקי ידידות נוספים, כאשר שתיים מהיריבות הישירות של ישראל בבית, קיימו משחקים. אנגליה החזקה הרשימה עם ניצחון ביתי 0:3 על נבחרתה המקבילה של רומניה. מי שפחות הרשימה היא נורבגיה, אותה תפגוש ישראל במשחק הפתיחה שלה בטורניר. הנורבגים הובסו בחוץ מול ספרד החזקה, 5:2, במשחק שבו כריסטיאן טייו מברצלונה כיכב עם צמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully