וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו בנטו: "רונאלדו רגיל שהוא במוקד העניינים"

מאמן נבחרת פורטוגל פאולו בנטו ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול ישראל: "יהיה משחק קשה, אנחנו נשחק את המשחק הרגיל שלנו, יודעים מה לעשות מול ישראל". ז'ואאו מוטיניו צפוי לפתוח בהרכב

צילםו: אבי כהן, עריכה: טל רזניק

נבחרת פורטוגל ערכה הערב (חמישי) את האימון המסכם והיחיד שלה על אדמת ישראל לקראת המשחק ביום שישי, בשעה 14:45, מול נבחרת ישראל במוקדמות המונדיאל. פורטוגל נחתה אמש בשעות הערב בישראל והתמקמה במלון "הילטון". בשעות הבוקר נהנו השחקנים מהשמש התל אביבית לפני שיצאו לאימון. השאלה הפתוחה היחידה שנותרה בעניין ההרכב היא לגבי כשירותו של קשר פורטו, ז'ואאו מוטיניו, שמחלים מפציעה בשריר הירך האחורי וחזר לאימונים רק ביום רביעי. באימון היום הוא חש בטוב ולא סבל מכאבים ולכן גדלים הסיכויים שיפתח במשחק.

פאולו בנטו מאמן נבחרת פורטוגל. ברני ארדוב
לא מזלזל בישראל. פאולו בנטו/ברני ארדוב

מיד לאחר האימון התייצב המאמן פאולו בנטו במסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק. המאמן נשאל כיצד הוא רואה את העובדה שההכנות של הישראלים מתמקדות בעיקר בכריסטיאנו רונאלדו: "אני לא יודע אם זה טוב או רע. באופן טבעי רונאלדו זוכה לתשומת לב גבוהה. אנחנו ננסה לשחק את המשחק שלנו עם כל השחקנים. זה לא משנה לנו כיצד מתייחסים לרונאלדו, אנחנו נערכים כרגיל".

על ההכנות למשחק מול ישראל: "כמובן שאנחנו מודעים לאיכות של ישראל אבל אנחנו חושבים קודם כל על עצמנו ועל האסטרטגיה שלנו. אנחנו לא מתכוננים בהתאם לנבחרת הישראלית". המאמן נשאל האם פורטוגל פייבוריטית ברורה במשחק וענה: "אמרתי מהתחלה שפורטוגל ורוסיה הן הנבחרת הפייבוריטית בבית ואני עדיין חושב כך. אני חושב שאנחנו יכולים לנצח בישראל אבל פייבוריטית זו רק מילה. נצטרך להראות על המגרש שאנחנו טובים יותר. ישראל היא נבחרת טובה עם שחקנים מנוסים, יש להם אותו מספר נקודות כמו שלנו, כך שלא הולך להיות לנו קל".

בנטו התייחס ליכולת של הנבחרת שלו בקמפיין וענה: "אני חושב שהמשחק שלנו מול רוסיה לא היה כל כך רע. נכון מול אירלנד לא נראינו טוב, יכולנו לשחק טוב יותר. גם אם אנחנו מנצחים אנחנו מצפים לשחק טוב יותר, כך שברור שבמשחקים שבהם לא ניצחנו, אנחנו שואפים לשחק טוב יותר".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הרכב משוער, נבחרת פורטוגל: רוי פטריסיו, ז'ואאו פריירה, ברונו אלבש, פפה, פאביו קואנטראו, ראול מיירלש, מיגל ולוסו, ז'ואאו מוטיניו (קוסטודיו), סילבסטרה וארלה, כריסטיאנו רונאלדו, הוגו אלמיידה (הלדר פושטיגה).

כריסטיאנו רונאלדו נבחרת פורטוגל באימון באצטדיון רמת גן. ברני ארדוב
הנה הוא מגיע. רונאלדו באצטדיון רמת גן/ברני ארדוב
כריסטיאנו רונאלדו נבחרת פורטוגל באימון באצטדיון רמת גן. ברני ארדוב
גם פפה כאן/ברני ארדוב
כריסטיאנו רונאלדו נבחרת פורטוגל באימון באצטדיון רמת גן. ברני ארדוב
הפורטוגלים מוכנים/ברני ארדוב
כריסטיאנו רונאלדו נבחרת פורטוגל. ברני ארדוב
כריסטיאנו רונאלדו נבחרת פורטוגל/ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רונאלדו נהנה בהילטון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בבוקר הם נהנו מהשמש התל אביבית. רונאלדו, ולוסו, פפה וסילביו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully