וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקל: "חלק מהבעלים רוצים לבטל את הליגה לאלתר"

21.3.2013 / 10:20

יושב ראש מנהלת הליגה מתייחס לשביתה: "כל פעולה חד צדדית יוצרת נזק עצום. אני קורא לשחקנים לחזור לפעילות מלאה"

השביתה בליגת העל בכדורסל נכנסת ליומה השני. גם היום (חמישי) כל קבוצות הליגה, מלבד מכבי תל אביב, לא יתאמנו או יערכו אימונים רק לשחקנים הזרים. כזכור, אתמול החלה השביתה לאחר שהשחקנים הישראלים סירבו לחתום על מסמך ובו הם מתחייבים לא להשבית את מחזור הליגה ביום ראשון. כתוצאה מכך החליטה מנהלת הליגה על ביטול המחזור ה-22 ודחייתו למועד בלתי ידוע.

ניר אלון יושב ראש ארגון השחקנים. קובי אליהו
מי יתקפל? ניר אלון/קובי אליהו

אמש החלו דיונים מאחורי הקלעים בין חלק מהשחקנים, שלא מרוצים מכך שלא ניתנת להם האפשרות להתאמן, לבין חלק מראשי הקבוצות על מנת להוביל לפריצת דרך במגעים. למרות הנסיונות, לא חלה התקדמות וכן לא נקבעה פגישה בין הנציגים הרשמיים של הצדדים, שאמורים להיפגש רק לאחר חג הפסח.

אחד מבעלי הקבוצות: "אין לנו ברירה אלא להמשיך את השביתה הזו. אף אחד מאיתנו לא רוצה באמת לשבות, אבל ההחלטה היא לא שלנו. אנחנו לא יכולים לעבור בשתיקה על הדרך בה החליט ארגון השחקנים לנקוט במשא ומתן הזה. זה מצב מתסכל מאוד. מצד אחד אנחנו רוצים להמשיך את הליגה, אבל מצד שני זה בכלל לא תלוי בנו. אי אפשר לדעת אם ומתי תחזור הליגה. הכדור בידיים של ארגון השחקנים".

שמואל פרנקל, יו"ר המנהלת. ברני ארדוב
"ישנה התמרמרות גדולה של בעלי הקבוצות שמשקיעים מיליוני שקלים בקבוצות". שמואל פרנקל/ברני ארדוב

יושב ראש מנהלת הליגה שמואל פרנקל התייחס לשביתה, ואמר: "ישנה התמרמרות גדולה של בעלי הקבוצות שמשקיעים מיליוני שקלים בקבוצות. בעלי הקבוצות אינם מבינים איך השחקנים מכריזים על שביתה בעודם נמצאים תחת הסכם מול מנהלת הליגה, ובכך מסבים נזק עצום לקבוצות ולליגה. חלק מבעלי הקבוצות הביעו את רצונם לבטל את הליגה לאלתר ואחדים מהם אף מאיימים לפרוש מפעילות בכדורסל בעקבות ההתנהלות הנ"ל שפוגעת קשות בכיסם הפרטי. המנהלת יוצרת לליגה תדמית חיובית כולל הבאת ספונסרים ומכירת זכויות שידור וכל פעולה חד צדדית המנוגדת להסכמים יוצרת נזק עצום שלצערנו כולנו עלולים לראות אותו בתקופה הקרובה. אני קורא לשחקנים לחזור לפעילות מלאה ללא כל תנאי ולעמוד בהסכם שהם עצמם אישרו לעונה זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully