וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יכול להיות שמזרחי מחליט לשבות ומכבי לא שובתת"

20.3.2013 / 15:49

הפועל ת"א תחל בשביתה והיו"ר רמי כהן לא מבין מדוע הצהובים יתאמנו: "במצב כזה מזרחי לא יכול לנהל מו"מ בשם המנהלת"

המחזור ה-22 בליגת העל לא ייערך ביום ראשון הקרוב, וזאת לאחר שפג האולטימטום של מנהלת הליגה לארגון השחקנים. גורמים בכירים במנהלת אישרו כי מאחר שהשחקנים סירבו לחתום על מסמכים שהם מתחייבים לעלות על הפרקט ביום ראשון, המחזור מבוטל, וייערך במועד בלתי ידוע.

אימוני רוב קבוצות הכדורסל בליגת העל לא התקיימו היום (רביעי) בשל סירוב השחקנים הישראלים לחתום על מסמך שיצא מטעם מנהלת הליגה, בו הם מתחייבים לשחק ביום ראשון. שלוש קבוצות כן התאמנו, גלבוע/גליל שנמצאת במונטנגרו לקראת משחק בליגה הבלקנית, מכבי תל אביב שמתכוננת למשחק ביורוליג והפועל תל אביב, שהחליטה להפסיק את האימונים אחרי אימון הבוקר, "בתפישה שלנו, אם אנחנו חלק מגוף, נמלא את ההחלטות שהתקבלו", אמר יו"ר האדומים רמי כהן בשיחה עם וואלה! ספורט, "לא יכול להיות שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה".

חבר הנהלת הפועל תל אביב רמי כהן. ברני ארדוב
ממשיך להתנגח בשמעון מזרחי. רמי כהן/ברני ארדוב

כהן מאוכזב מהמצב אליו הגיעו הצדדים: "כל אדם עם מעט ניסיון במשא ומתן יכול לראות שהדברים התפוצצו מהר מדי ומבלי שיש מרחק אמיתי בין הצדדים, זה מגוחך. זה קורה בגלל שכל צד מפחד להגיד ישר מה השורה התחתונה שלו והולך לכיוונים גבוהים מדי, מה שיוצר מרחק בלתי ניתן לגישור. זה מוביל מהר מאוד לשטויות שקורות רק בכדורסל כמו השבתות. הסיבה השנייה שזה קורה היא כי משני הצדדים מי שמנהל את המשא ומתן הוא הסמן הימני בתפיסה, שמעון מזרחי מהמנהלת וניר אלון בארגון השחקנים".

על ההחלטה של מכבי תל אביב להתאמן הוסיף יו"ר הפועל תל אביב: "לא יכול להיות שמכולם דווקא מכבי לא ישבתו. אני מבין שיש אירופה ויכול להיות שאם היה לנו משחק יורוליג גם לא היינו שובתים. שמעון מזרחי מנהל את המשא ומתן ואין מצב שאדם מנהל את המשא ומתן, מחליט לשבות ואז לא שובת. הוא סמן ימני, כי יש לו את הידע והאינטרסים של הקבוצה שלו כמו שלכל אחד יש. הוא הגיע לנקודה שזה מתפוצץ, אבל בסוף מי שלא שובת זה הם וזה לא יכול להיות. אני לא הייתי עושה דבר כזה. אם מכבי מתאמנת, שמעון מזרחי לא יכול לנהל את המשא ומתן בשם מנהלת הליגה".

כהן סיכם לדעתו את הנזק שגורמת השביתה: "המחזור ביום ראשון גמור, לא יהיו משחקים. מכניסים אנשים לריטואל, כל הזמן מדברים על הקהל, מחזור אחרון של הסיבוב, בדיוק בשבת שאין בה כדורגל, לפני חג שיש חופש לילדים. זה יום קלאסי לכדורסל. יש ריטואל של כדורסל בימי ראשון וצריך לשמור עליו, על אחת כמה וכמה אם זה ימשיך עוד ועוד. אין פערים גדולים בין הצדדים וזה מה שמקומם אותי. הכל ניתן לגישור וצריך לשבת ברצינות ולהתייחס פחות לסמנים הימניים, להוריד מהאגו וזה פתיר".

שמעון מזרחי מסר בתגובה: "שרמי כהן יתעסק בענייניו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully