וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאול אייזנברג: "אופוזיציה שלא צועקת לא קיימת"

20.3.2013 / 14:51

חבר הנהלת איגוד הכדורסל מגיב על פיצוץ ישיבת ההנהלה ביום שני על ידי אבנר קופל: "אוי לנו אם לא נצעק ולא נתריע"

המהומה באיגוד הכדורסל לאחר פיצוץ הישיבה ביום שני על ידי אבנר קופל מסרבת לשכוך. כזכור, במהלך הישיבה שדנה בקיצוצים השונים שייעשו על מנת לשפר את מצבו הכלכלי של איגוד הכדורסל, החלו ראשי סיעת "עוז" שאול אייזנברג וצביקה שרף לתקוף את היועץ המשפטי עורך הדין רונן ויינברג ולהאשים אותו בנסיבות בגללן איגוד הכדורסל מקבל פחות כסף ממנהל הספורט. בתגובה, החליט קופל לסיים את הישיבה טרם סיומה.

שאול אייזנברג לקראת הבחירות לאיגוד הכדורסל. מגד גוזני
הבלגן באיגוד נמשך. אייזנברג/מגד גוזני

מאז הישיבה מקבלים אייזנברג ושרף עשרות טלפונים מאנשי כדורסל בישראל בנוגע לסיבות בגללן בחרו לתקוף את היועץ המשפטי, "אופוזיציה שלא צועקת היא אופוזיציה שלא קיימת", אמר היום אייזנברג בשיחה עם וואלה! ספורט, "האופוזיציונר הכי גדול בתולדות מדינת ישראל והצעקן הכי גדול בתולדות מדינת ישראל היה מנחם בגין, שאחר כך היה ראש הממשלה הטוב ביותר בתודלות המדינה. אנחנו אופוזיציה לוחמת ואוי לנו אם לא נצעק ולא נתריע ובדרך זו גם נשפיע".

לפני הפיצוץ אישרה הנהלת האיגוד מספר צעדים כדי להקל על המצב הכלכלי: מינוי חשב קבוע באיגוד, על מנת שיוכל לעקוב אחר ההיבט הכלכלי, הפסקת הטיסות לחברי הנהלה במחלקת עסקים ולא לכלול ברישום הקבוצות מראש את אגרות השיפוט.

כמו כן אישרה ההנהלה קיצוץ רוחבי של חמישה אחוזים בתקציבי האיגוד, ולבטל את פעילות הקבוצות שלא יעמדו בתשלום קנסות שהוטלו עליהן. המלצה ניהולית נוספת שאושרה היא יציאה במרכזים על נותני שירותים גדולים - יועץ משפטי, בקרה תקציבית, סוכן ביטוח וספקים גדולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully