וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצצה ישיבת הנהלת איגוד הכדורסל

18.3.2013 / 17:09

צביקה שרף ושאול איזנברג תקפו את היועץ המשפטי, קופל החליט להפסיק את הישיבה. אושר קיצוץ רוחבי בתקציב האיגוד

הנהלת איגוד הכדורסל התכנסה היום (שני) בצהריים בתל אביב כשעל הפרק עמד המצב הכלכלי הרעוע של האיגוד. אחד הנושאים השנויים במחלוקת היה קיום הטורניר המיוחד לעלייה לאליפות אירופה לנשים בקיץ הקרוב בישראל. לטענת חברי סיעת עוז, שאול איזנברג וצביקה שרף, תקציב האיגוד נפגע מכך שבהנהלת האיגוד אין 20 אחוז נשים כמחוייב על פי רשם העמותות.

אבנר קופל יו"ר איגוד הכדורסל (שמאל) עם צביקה שרף. ברני ארדוב
המצב באיגוד רעוע, ולאחר הישיבה רעוע יותר/ברני ארדוב

שרף תקף את היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד רונן ויינברג, וטען כי הטעה את כולם כשאישר את רשימת המרכזים ללא מספר נשים נדרש, ועל כן הוא האשם במצב הכלכלי הנוכחי. איזנברג תקף גם הוא את ויינברג, וכתוצאה מכך החליט אבנר קופל להפסיק את הישיבה לפני סיומה. ההחלטה על עתיד הטורניר המיוחד לא התקבלה כתוצאה מכך.

קודם לישיבה נערכה פגישה של ועדה מיוחדת, שכללה את חברי ההנהלה דוד פריש, צבי ליבר, נאור גלילי ועודד נחמן, שהוקמה רק בשבוע שעבר על מנת לדון במצב ולהמליץ להנהלה על שינויים כדי לשפר את המצב. הועדה המליצה על מינוי חשב קבוע באיגוד, על מנת שיוכל לעקוב אחר ההיבט הכלכלי, הפסקת הטיסות לחברי הנהלה במחלקת עסקים ולא לכלול ברישום הקבוצות מראש את אגרות השיפוט.

יו"ר עירוני נהריה שאול אייזנברג. ברני ארדוב
התקפות לעבר היועץ המשפטי. שאול איזנברג/ברני ארדוב

כמו כן הומלץ על ידי הועדה על קיצוץ רוחבי של חמישה אחוזים בתקציבי האיגוד, ולבטל את פעילות הקבוצות שלא יעמדו בתשלום קנסות שהוטלו עליהן. המלצה ניהולית שהועלתה על ידי הועדה היא יציאה במרכזים על נותני שירותים גדולים - יועץ משפטי, בקרה תקציבית, סוכן ביטוח וספקים גדולים. כל המלצות הועדה אושרו על ידי הנהלת האיגוד וצפויים להכנס לתוקף כבר בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully