וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות קשה בין דוידוביץ' לצוות הרפואי במכבי חיפה

20.3.2013 / 11:06

חילופי האשמות בין הצדדים הגיעו לשיאן במכתב ששלח השוער לגורם מועדון, ובו טענה כי בצוות הרפואי לא מוכנים לטפל בו. העניין הסתיים בבירור במהלכו טען הפיזיותרפיסט פיני שרון: דוידוביץ' מתחמק מקבלת טיפול. דוידוביץ': "שקר, מנסים לפגוע בשמי". גורם בחיפה: הקרע גדול

one

ניר דוידוביץ' כבר לא יחזור העונה לשער של מכבי חיפה ועשוי להכריז בקרוב מאוד על פרישה מכדורגל, אבל מתברר כי מאחורי הקלעים קיימת מתיחות קשה בינו לצוות הרפואי של המועדון, מתיחות שבאה לידי ביטוי לאורך תקופת השיקום שלו. חילופי האשמות והטחת ביקורת שבאו לידי ביטוי בשיחות שנערכו בין הצדדים בשבועות האחרונים, הגיעו לשיאן במכתב ששלח השוער לנציגי המועדון, ובו טענה כי פיזיותרפיסט הקבוצה, פיני שרון, אינו מוכן לטפל בו.

המתיחות הקשה בין השוער לשרון החלה עוד לפני שהשוער יצא לטיפולים באיטליה. מתברר כי השוער העלה טענות קשות בנוגע לדרך הטיפול בו, אך בצוות הרפואי טענו שדוידוביץ' הוא זה שמסרב לקבל טיפול ומבקש לנסוע "מסיבות משונות", כהגדרתם, לטיפולים באיטליה. דוידוביץ' הנזעם שלח מכתב למנהל הקבוצה אדורם קייסי, ובו הוא מפרט את הנסיבות לפיהן החליט להעביר את הטיפולים לרופא מומחה באיטליה. דוידוביץ' טען במכתב כי שרון אינו מוכן לקחת חלק בתהליך. "לאחר קבלת המכתב קייסי ערך בירור עם הפיזיותרפיסט, שהשיב כי הוא מעולם לא סירב לטפל בו והנסיעה שלו לאיטליה תמוהה", סיפר גורם במועדון. "מעבר לכך, בשלב מסוים, לאחר שדוידוביץ' הבין כי הוא ייאלץ לרכוש כפפת לחץ מכספו האישי בעקבות הטיפול אצל גורמים חיצוניים, הוא פנה לצוות הרפואי וביקש להעביר את הטיפול אליהם", מוסיף אותו גורם. "אחרי שהשיג את מה שהיה צריך, לא שמעו ממנו יותר".

טאלב טואטחה ניר דוידוביץ' מכבי חיפה. קובי אליהו
"בשלב מסוים, אחרי שדוידוביץ' הבין כי דרך הוא ייאלץ לרכוש כפפת לחץ מכספו האישי בעקבות הטיפול אצל גורמים חיצוניים, הוא פנה לצוות הרפואי וביקש להעביר את הטיפול אליהם"/קובי אליהו

לאחר ששב ארצה, הגיע לצוות הרפואי מידע לפיו השוער מטופל שוב אצל גורם חיצוני, מה שהעלה את רמת המתיחות בין הצדדים. במועדון שוחחו עם המטפל והודיעו לו כי העובדה שלקח את השוער תחת חסותו חמורה מאוד ומהווה הפרה אתית. בימים האחרונים נערך במועדון בירור נוסף, לגבי העובדה שדוידוביץ' שוב החליט להעביר את הטיפול לגורם מוסמך אחר – הפיזיולוג ד"ר בוקי ירון שעבד בעבר במועדון.

במועדון עדיין לא קיבלו תשובה סופית לגבי העניין, אך המהלכים האחרונים בהחלט סללו את הדרך לפיצוץ בין הצדדים. "לפי המצב כרגע, גם אם דוידוביץ' יראה סימנים של חזרה, לא בטוח שבצוות הרפואי יהיו מוכנים לטפל בו. הקרע בין הצדדים גדול מאוד ולמיטב ידיעתי, דוידוביץ' כועס מאוד ולא בטוח שגם מבחינתם תהיה דרך חזרה. סביר להניח שיהיה קשה לפתור את המתיחות הזאת, אלא בהתערבות של גורמים בכירים יותר. ראוי יהיה אם מכבי חיפה תערוך בין השניים שיחת פיוס", סיפר בימים האחרונים מקורב לשני הצדדים.

מנגד, במועדון היה מי שיצא להגנת הצוות הרפואי ואמר: "דוידוביץ' כועס? אולי הוא מחפש סיבות ותירוצים לכך שהוא אינו מסוגל לחזור. הצוות הרפואי של מכבי חיפה הוא הטוב בישראל".

ניר דוידוביץ' מסר בתגובה: "מדובר בדיבה, בשקר גס ובפגיעה בשמי ובשם הצוות הרפואי. מעולם לא שלחתי מכתב כזה. מגיל הילדים זכיתי בטיפול הולם. מדובר בפרסום שנועד לפגוע בי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פיני שרון פיזיותרפיסט מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בעיות במכבי חיפה? פיני שרון/אדריאן הרבשטיין

שחר לשחקנים: "אתם עובדים קשה ורואים את זה"

הנשיא יעקב שחר הגיע הבוקר (רביעי) למתחם האימונים בכפר גלים. הנשיא אמר לשחקנים: "אני מרוצה ממה שאני רואה. תמשיכו ככה ונגיע למטרות שלנו העונה. אתם עובדים קשה ורואים את זה בתוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully