וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת חצי גמר הגביע: קרית שמונה - מכבי חיפה

18.3.2013 / 12:00

שתי קבוצות הצמרת מהצפון תפגשנה כבר בחצי הגמר. במשחק השני: הפועל ראשון לציון - הפועל ר"ג. המשחקים ב-17 באפריל

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

היום (שני) נערכה הגרלת חצאי גמר גביע המדינה בכדורגל ממנה עולים שני משחקים:

הפועל ראשון לציון - הפועל רמת גן
עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה

המשחקים יתקיימו בזה אחר זה ב-17 באפריל באצטדיון רמת גן. בהגרלה נכחו הקפטנים של ארבע הקבוצות: יניב קטן (מכבי חיפה), אדריאן רוצ'ט (עירוני קרית שמונה), קרלוס צ'קאנה (הפועל רמת גן) וגיא אבנד (הפועל ראשון לציון).

קרלוס צ'קאנה, יניב קטן, גיא אבנד, אדריאן רוצ'ט. ברני ארדוב
מארבעה ייצא אחד. צ'קאנה, קטן, אבנד ורוצ'ט/ברני ארדוב

למרות שהיא הדיחה את הפועל תל אביב ברבע הגמר, אין ספק שהפועל ראשון לציון היא הקבוצה ששלוש נציגות ליגת העל קיוו לקבל. הפועל רמת גן הייתה "הזוכה" ואלי כהן ושחקניו בהחלט יקוו להעפיל למשחק הגמר. האורדונים זכו בגביע ב-2003 תחת אותו מאמן ועכשיו הם מקווים לשחזר את המסע.

המשחק השני יהיה גם המשחק המרכזי. מכבי חיפה ועירוני קרית שמונה קיוו להיפגש בגמר ולא בחצי, אבל רצונות לחוד ומציאות לחוד. הירוקים נמצאים בעיצומה של ריצה לזכייה בגביע הראשון מאז 1998. הם העפילו לגמר שלוש פעמים בארבע השנים האחרונות, אבל הפסידו בכולן. קרית שמונה עדיין לא זכתה בגביע המדינה, אבל אחרי שני גביעי הטוטו ואליפות אחת בשנתיים וחצי האחרונות, בצפון חולמים על התואר הישראלי היחיד שחסר להם.

לאחר ההגרלה אמר יניב קטן: "בשנים האחרונות הגענו לא מעט פעמים לגמר, יש לנו הזדמנות טובה לעשות זאת שוב. אני מקווה שנזכה להניף את הגביע. כל הגרלה היא קשה, קריית שמונה קבוצה טובה. לצערי אנחנו מגיעים באופן מסורתי לשלבים גבוהים ולא מצליחים לקחת את הגביע. הפעם אני מקווה שזה ישתנה. עד היום הפסדנו להפועל תל אביב בגמר כי לא היינו טובים. אנחנו מסתכלים רק על עצמנו. אנחנו לא פראיירים. אחרי כל מה שמכבי חיפה עברה השנה לזכות בגביע ומקום שני יהיה הישג בהחלט טוב מבחינתנו. אנחנו נעשה את חלקנו ונגיע מוכנים למשחק".

מאמן הפועל רמת גן אלי כהן אמר: ?אנחנו מאוד מכבדים את הפועל ראשון לציון. מדובר בקבוצה טובה ועצם ההגעה שלה לחצי הגמר והניצחון בדרך על הפועל תל אביב מעיד על כך. אבל עם כל השמחה על המעמד המכובד אליו העפלנו, יש לנו כרגע משימה לא פחות חשובה וזאת הליגה. נכון לעכשיו אנחנו מרוכזים אך ורק במשחק הבא שלנו בעוד שבועיים נגד הפועל באר שבע, וכשנגיע למשחק חצי הגמר נתכונן אליו בצורה הראויה ביותר?.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully