וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפה: "המשחק חשוב מאוד, אנחנו תמיד באים לשלוט"

בלם ריאל: "הישראלים בספרד מאוד טובים". הנבחרת תנחת בנתב"ג ב-21:35. מוטיניו התאמן: "יש לנו משימה מורכבת"

נבחרת פורטוגל צפויה לנחות בישראל היום (רביעי), אבל כבר בשעות הבוקר החלו להגיע חדשות מהמחנה הפורטוגלי, חדשות שבוודאי משמחות את החבורה של פאולו בנטו וכריסטיאנו רונאלדו. נבחרת פורטוגל תמריא ממדינתה היום בשעה 14:30 שעון מקומי ותנחת בנתב"ג ב-21:35 שעון ישראל.

הקשר המצוין של פורטו, ז'ואאו מוטיניו, התאמן הבוקר והוא עשוי לשחק באצטדיון רמת גן בעוד יומיים. מוטיניו החמיץ את שני האימונים הראשונים של הנבחרת מאז ההתכנסות, זאת בשל פציעה בשריר הירך האחורי.

פפה שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
רוצה לכפות את הסגנון. פפה/רויטרס

אל האימון, שנערך באובידוס, שם מתכנסת הסלסאו, עלה מוטיניו לאחר שקיבל אור ירוק מרופא הנבחרת. הוא התאמן לעיני התקשורת המקומית ברבע השעה הראשונה של האימון, שהייתה פתוחה לקהל. יש לציין כי על פי הדיווחים מפורטוגל, ייתכן שמוטיניו לא יהיה כשיר למשחק מול הנבחרת של גוטמן וישחק רק במשחק הבא של פורטוגל, ביום שלישי בערב בבאקו מול אזרבייג'אן.

השחקן אמר: "יש לנו מטרה גדולה להגיע למונדיאל ואתן את הכול כדי להגיע לברזיל, בתקווה שזו תהיה הבכורה שלי בגביע העולם. יש לנו משימה מורכבת. אנחנו צריכים לנצח את המשחקים ולשמור על המקום השני ואם רוסיה תאבד נקודות, יש לנו עוד משחק נגדם בבית. אז נראה אם נוכל להעפיל ישירות או דרך הפלייאוף. אני מאמין שיש לנו את האפשרות והיכולת להיות במונדיאל". על המאמן פאולו בנטו אמר הקשר: "הוא שקט, מעודד את השחקנים ונותן בשבילם הכל. אנחנו מחזירים לו כי זה מגיע לו. הוא מאמן מצוין ואדם גדול".

בלם ריאל מדריד פפה אמר: "המשחקים חשובים, אבל מוגזם להגיד שהם קריטיים, כי רוסיה עוד צריכה לשחק בפורטוגל. אנחנו רוצים להיות במונדיאל, אנחנו מאמינים בזה ולא רואים אפשרות אחרת. פורטוגל תמיד באה לשלוט במשחק ולנצח. המשחק בישראל חשוב ואנחנו צריכים להיות מרוכזים ומוכנים כדי להבטיח את העלייה. יהיה קשה וננסה לנצח. מעולם לא שיחקתי בישראל, אך אני מכיר כמה משחקני הנבחרת שלהם ובמיוחד אלו שמשחקים בספרד טובים מאוד. נצטרך לעבוד קשה וננסה לכפות את סגנון המשחק שלנו".

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד. GettyImages
מוסיף ללחץ. מוריניו/GettyImages

אם כל הלחץ הזה לא מספיק, גם בבית מוסיפים אליו ולא מדובר בעוד פרשן כזה או אחר. מאמן ריאל מדריד, ז'וזה מוריניו, שהביע בעבר לא פעם את רצונו לאמן את הנבחרת הלאומית ביום מן הימים, התראיין למגזין הפורטוגלי 'RTP'.

"אני מאוד מקווה שהנבחרת של פאולו בנטו תצליח לעלות למונדיאל ב-2014", אמר 'המיוחד', "לפורטוגל יש כיוון חיובי מאוד בשנים האחרונות ויהיה מאוד חבל אם זה ייעצר במוקדמות המונדיאל האלה, שהם חשובים במיוחד לנו כפורטוגלים. מעבר לכך, יהיה עצוב מאוד אם שחקן ברמה של כריסטיאנו רונאלדו לא יופיע בגביע העולמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully