וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמואל פרנקל: "מחזור הליגה הקרוב יבוטל לאלתר"

19.3.2013 / 18:23

יו"ר המנהלת כתב לארגון השחקנים כי אם השחקנים לא יתחייבו להופיע ביום ראשון, יבטל המחזור: "לא נקיים מו"מ תחת איומים"

ארגון השחקנים הודיע הבוקר (שלישי) על השבתת מחזור הליגה הקרוב בעקבות הקיפאון במגעים עם מנהלת הליגה והפערים הגדולים בין הצדדים. במנהלת הליגה לקחו את הזמן כדי להגיב על הודעת ההשבתה, ואחר הצהריים הוציא יו"ר המנהלת החדש, שמואל פרנקל, ששוהה בימים אלה בחופשה בתאילנד, מכתב לארגון השחקנים.

"כרגיל, קיבלנו הודעה על שביתת השחקנים במחזור הליגה הקרוב אשר אמור להתקיים בתאריך 24/3 , דרך כתבי הספורט ולא באופן רשמי", פתח פרנקל את דברי, "לצערי התנהלות זו היא רק דוגמה לדרך ההתנהלות הקלוקלת של ארגון השחקנים במשא ומתן מול מנהלת הליגה. כידוע, כפי שציינתי במכתבי ב-20 בפברואר, ארגון השחקנים נמצא בהסכמות עם מנהלת הליגה לעונת המשחקים הנוכחית, כאשר עניין מספר הזרים הינו בהסכמה מלאה של הארגון".

על הצעות המנהלת כתב פרנקל: "במסגרת השיחות עם ארגון השחקנים, אף עלו הצעות למען השחקנים הצעירים לרבות שיתוף מספר שחקנים צעירים עד גיל 23 בטופס המשחק, תוך מטרה לקדם את השחקנים הצעירים, הצעות שנענו בשלילה על ידי ארגון השחקנים, לידיעתכם מנהלת הליגה אף מנסה לקדם בשיתוף איגוד הכדורסל רעיון לקיום ליגה למען שחקנים צעירים. לעומת זאת, העלאת הרעיון של ארגון השחקנים להגביל את עליית שכר השחקנים נענתה על ידי המנהלת בשלילה, וזאת מכיוון שאין בדעתנו לפגוע בשחקנים, אלא להפך, המנהלת מאמינה ששכר השחקנים ייקבע במשא ומתן בין השחקן לקבוצה כפי שנהוג בשוק חופשי".

בשעות הערב שלחו במנהלת הליגה מכתב לקבוצות ובו הם מפרטים את עמדתם לגבי שביתת האזהרה. למכתב מצורף מסמך אותו יגישו בקבוצות לשחקנים לחתימה מחר. שחקן שלא יחתום על ההסכם לא יוכל להתאמן מרגע הסירוב.

שמואל פרנקל, יו"ר המנהלת. ברני ארדוב
זועם על ארגון השחקנים. שמואל פרנקל/ברני ארדוב

היו"ר התייחס לטענה כי הצדדים נמצאים בקיפאון: "המשא ומתן בין המנהלת לארגון השחקנים לעונה הבאה החל בשלישי למרץ אז נפגשו שני הצדדים לשיחה ראשונית בשבועיים האלו התקיימו שתי פגישות נוספות בהן לובנו הנושאים כאשר בין לבין נציגי המנהלת מתייעצים גם עם חברי דירקטוריון המנהלת. קשה להבין כיצד ארגון השחקנים בין הפגישה הראשונה והשנייה הכריז על שביתה כאשר הנימוק הינו שהמנהלת מסרבת לנהל משא ומתן עם הארגון, וזאת בתחילת משא ומתן ולפני פגישה נוספת שנקבעה".

יו"ר המנהלת הזהיר את השחקנים ואמר: "מנהלת הליגה לא תקיים משא ומתן תחת איומים, מה עוד שיש הסכמות בעניינים אלה עד סוף העונה הנוכחית, ולפיכך מחזור הליגה הקרוב מבוטל לאלתר, אלא אם כן השחקנים יתחייבו ויאשרו עד יום רביעי בשעה 15:00, כי הם יבצעו את עבודתם באופן מלא וסדיר ללא שיבושים כלשהם וכי הם מופיעים למשחק הליגה ביום ראשון הקרוב. נשמח להמשיך את המשא ומתן מיד לאחר חג הפסח וזאת לאחר הודעתכם כי הנכם מבטלים את השביתה ביום ראשון הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully