וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון השחקנים: "נשבית את המחזור הבא בליגת העל"

19.3.2013 / 13:24

לאור המתיחות עם מנהלת הליגה, ארגון השחקנים הודיע שישבות במהלך המחזור ה-22: "השיחות במבוי סתום, הפערים גדולים"

ארגון שחקני הכדורסל הודיע היום (שלישי) כי יבצע שביתת אזהרה במחזור ה-22 בעקבות אי הגעה להסכם עם מנהלת הליגה לגבי העונה הבאה. משמעות הדבר היא כי השחקנים החברים בארגון לא יופיעו למחזור הקרוב, וכי אם מחזור הליגה לא יידחה או יבוטל, הקבוצות יוכלו לעלות רק עם שחקנים זרים.

בהודעת ארגון השחקנים נכתב כי "לאחר חמישה סבבים של פגישות משא ומתן בין נציגי שחקני הכדורסל המוסמכים לנציגים המוסמכים של מנהלת ליגת העל בכורסל, נקלעות השיחות בנוגע להסכם רב שנתי למבוי סתום. הפערים בין הצדדים גדולים והמנהלת מתבצרת בעמדותיה.

ניר אלון יושב ראש ארגון השחקנים. קובי אליהו
"נציגי המנהלת הציעו הצעה שאינה מתקבלת על הדעת". אלון/קובי אליהו

"נציגי המנהלת שיוצגו על ידי שמעון מזרחי ויו"ר המנהלת שמואל פרנקל, הציעו לשמר את המצב הקיים או לחילופין הציעו הצעה שאינה מתקבלת על הדעת, המאפשרת לכל קבוצה בליגת העל לרשום שבעה זרים בטופס לקיום המשחק תוך קיום החוק הרוסי".

עוד נכתב בהודעת הארגון: "הצעת ארגון השחקנים הינה: לחייב שלושה ישראלים על המגרש בכל זמן נתון של המשחק, תוך רישום שישה זרים בטופס המשחק, הצעה שהייתה פותרת גם את בעיית הקבוצות המשחקות באירופה וזקוקות לכמות גדולה של שחקנים זרים. נציגי המנהלת דחו הצעה זו על הסף. אשר על כן, נאלצה נציגות השחקנים להודיע היום למנהלת ול-12 קבוצות ליגת העל, על שביתת אזהרה של מחזור 22 בליגת העל".

ההודעה נמשכה: "עמדת נציגות השחקנים ביחס להגדלה משמעותית של דקות המשחק לשחקן הישראלי מתבססת על כך שהשחקנים הישראלים מרגישים שלא ניתנת להם האפשרות למצות את כשרונם כיאות. עקב כך נפגע עתידם המקצועי וכך גם נפגעות נבחרות ישראל. בשל ריבוי הזרים על הפרקט, נוצר חוסר זהות של הקהל מול הקבוצות וחוסר עניין של הקהל במשחקים. המנהלת אינה מפגינה מספיק אומץ על מנת לצעוד צעד משמעותי קדימה לטובת קידום השחקן הישראלי, בעיקר באמצעות הקטנה משמעותית של מספר השחקנים הזרים ו/או הגדלת כמו דקות המשחק של השחקנים הישראליים. ארגון השחקנים קורא למנהלת להגיע איתם להסכם בימים הקרובים וכך להימנע משביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully