וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: הנבחרת תפתח עם ייני וארבעה שחקני הגנה

19.3.2013 / 17:58

אייל משומר סובל מפציעה ושוחרר, גבאי זומן במקומו. גוטמן צפוי לעלות במערך 4:1:4:1, עם שרן ייני בין הבלמים לקשרים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ישראל ערכה אימון נוסף. משומר סובל מפציעה ושוחרר, גבאי במקומו. גוטמן צפוי לעלות במערך 4:1:4:1, עם ייני בין הבלמים לקשרים

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק הגורלי מול נבחרת פורטוגל ביום שישי והערב (שלישי) תערוך אימון שני מבין שניים בבית הנבחרות בשפיים. אלי גוטמן יתרגל ביומיים הקרובים שני מערכים, הגנתי ומבוקר והתקפי יותר במקרה שהנבחרת תצטרך לחזור מפיגור. בבוקר תרגל המאמן סגירות בחלק ההגנתי והדגים לשחקנים כיצד להתמודד עם לחץ. בקבוצה ההתקפית, שבחנה את ההגנה, הציב גוטמן את אלירן עטר בתפקיד רונאלדו, שהתבקש לעשות תנועה בלתי פוסקת ללא כדור.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אלי גוטמן שוקל לעלות במערך 4:1:4:1, עם שרן ייני כשחקן שמתופקד בין הבלמים לקשרים ואילו רמי גרשון או גל שיש יפתחו בעמדת המגן השמאלי לאור הנטיה לשחק עם מגנים בעלי אופי הגנתי יותר. גרשון הוצב היום כבלם לצד טל בן חיים כדקל קינן לא תורגל בהרכב. אם טיבי יהיה כשיר הוא צפוי לפתוח ובמקרה כזה ייתכן שגרשון יוסט שמאלה ושיש יפתח על הספסל. גוטמן קיים אסיפה לפני אימון הערב ובה הקרין לשחקנים קלטת של המשחק של פורטוגל מול אירלנד (1:1) וכמו באימון הבוקר שוב הסביר את חשיבות התנועה של הקשרים האחוריים והאופן בו הם אמורים ללחוץ את שחקני הקישור של פורטוגל.

בהתייעצות שנערכה הערב בין הצוות הרפואי למקצועי, הוחלט כי הבלם איתן טיבי ינוח גם היום. הסיבה לכך היא שהשחקן סובל משפעת ומתקשה גם לרוץ. ההערכות בנבחרת מדברות על כך שהשחקן עשוי להתאמן כבר מחר. ביברס נאתכו חזר להתאמן אחרי שהבוקר זכה למנוחה. מי ששוחרר בהמשך הערב ממחנה הנבחרת הוא אייל משומר, מגינה הימני של מכבי חיפה. משומר סובל מפציעה בשרירי הבטן וקיבל מנוחה ובמקומו זומן אלעד גבאי, מגינה של עירוני קרית שמונה. גבאי יצטרף מחר למחנה הנבחרת.

על מנת לקיים אימון בשעת המשחק ולאפשר לשחקנים להסתגל בצורה המושלמת למשחק בצהריים, החליט הצוות המקצועי לשנות את לוח הזמנים למחר כך שאימון הבוקר והערב בוטלו ובמקומם יתקיים אימון אחד, בשעה 14:45, שעת המשחק, באצטדיון רמת גן. אגב, בנבחרת התבשרו כי צוות המלון דן אכדיה בו שוהים השחקנים מכשיר את חדר האוכל לפסח, ועל כן השחקנים והצוות המקצועי יסעדו במסעדה סמוכה.

שרן ייני שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
מצפה לו תפקיד מפתח במערך של גוטמן. שרן ייני/קובי אליהו

רמי גרשון, בלם הנבחרת התייחס למשחק שמצפה לה מול פורטוגל ואמר: "כמובן שיש דריכות מאוד גדולה, אנחנו לומדים את הנבחרת הפורטוגלית בצורה מאוד מדוקדקת. יש לנו הרבה מוטיבציה לקראת המשחק הזה". גרשון הוסיף: "אין ספק שנבחרת פורטוגל היא נבחרת איכותית, אחת הטובות בעולם. אין ספק שעם הרבה רצון אנחנו יכולים לעשות זאת".

גרשון התייחס גם לשיטה החדשה של הנבחרת ואמר: "השיטה לא חדשה לנו, אנחנו כשחקנים מקצוענים יכולים לשחק בכל שיטה. זה לא סוד שהייתי פצוע תקופה ארוכה השנה, אני חושב שבתקופה האחרונה חזרתי לכושר בהדרכתיות ואשחק בכל תפקיד שיבקשו ממני. אין לי העדפה בלם או מגן שמאלי, והיום אני נהנה מאוד מהתפקיד הזה".

יובל שפונגין הוסיף: "כל אחד רוצה לשחק ואם אשחק זה יהיה הכי טוב. אבל זו עבודה של כל הקבוצה".

על רונאלדו אמר המגן שמככב בקפריסין: "ברור שאתה כבר מתחיל להכין את עצמך. כולם מכירים את רונאלדו ואנחנו רואים בכל שבוע שמתקשים איתו מגינים בכל העולם. אני מתרגש לשחק בנבחרת ישראל, אבל ברור שזה חלום של כל שחקן לשחק משחקים גדולים כאלה. רונאלדו מושך קהל ואין ספק בזה, אבל זה רווח שלנו כי בסופו של דבר יבואו לעודד איתנו".

שחקני נבחרת ישראל מתאמנים. קובי אליהו
מוכנים למשימה. שחקני הנבחרת/קובי אליהו
אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
במצב רוח טוב. אלי גוטמן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully