וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידוב: "לא אשחק בסכנין, גם תמורת 2 מיליון לעונה"

19.3.2013 / 12:47

הקשר הסרבי רותח על הסירוב לשלם את משכורתו: "לא ראיתי דבר כזה". שחקן: "אפילו בקבוצות הכי שכונתיות זה לא קורה"

one

עימות קשה בין בני סכנין לאלכסנדר דוידוב על רקע הפציעה של השחקן. בסכנין הודיעו לקשר כי מבחינתם הוא לא זכאי למשכורות בשל פציעתו, דרשו ממנו לפנות לביטוח לאומי לקבלת שכרו והאשימו אותו שלא הגיע לטיפולים שקבעו לו.

"זו פשוט בושה, לא ראיתי כזה דבר בחיים", אמר דוידוב הזועם לוואלה! ספורט. "לכל טיפול ששלחו אותי הלכתי, הייתי בצפת, הייתי בסכנין, הייתי בתל אביב, באתי לאימונים פצוע ותמיד משכו אותי. זה פשוט בושה. מה אני מבקש? חמש או שש משכורות? לא, אני מבקש מה שמגיע לי. אם הם רוצים שאבוא לכל אימון אני אבוא, אבל כמה פעמים באתי לאימון ושלחו אותי חזרה? כמה פעמים הלכתי לטיפולים והם נדחו? יש לי שתי בדיקות שמראות שיש לי קרע בשלוש רצועות. איך רוצים שאמשיך?".

השחקן ביקש להמריא לסרביה לטיפול, אלא שכעת נראה שהוא יישאר בארץ על רקע החרפת העימות עם הקבוצה. "אמרתי להם שידברו עם עורך הדין שלי", המשיך דוידוב. "אני זכאי למשכורות שלי, אם אני, שהם כל הזמן אמרו הכי טוב בקבוצה, מקבל יחס כזה, מפחיד אותי לחשוב מה שחקן אחר שלא מספק את הסחורה יעבור כשהוא ייפצע. לא אשחק יותר לעולם בסכנין, גם אם יציעו לי 2 מיליון דולר לעונה".

אלכסנדר דוידוב שחקן בני סכנין לפני אלעד גבאי שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
"מפחיד אותי לחשוב מה שחקן אחר שלא מספק את הסחורה יעבור כשהוא ייפצע". דוידוב/אדריאן הרבשטיין

כזכור, בקרב השחקנים הייתה ביקורת גדולה על הטיפול של המועדון בפציעה של דוידוב, וחלקם גילו שבכל הפציעות העונה היה טיפול דומה וסחבת ארוכה. "הוא שחקן זר ושלחו אותו מכאן לכאן בלי להודיע לו כלום", אמר שחקן בקבוצה. "אף אחד לא היה איתו וליווה אותו. מעציב לשמוע שעכשיו רוצים גם לא לשלם לו. אפילו בקבוצות הכי שכונתיות זה לא קורה".

בסכנין מנגד טוענים כי הם לא מעוניינים לפגוע במשכורתו של דוידוב, אבל בטוחים שהוא יוכל לשחק ולכן מכריחים אותו להגביר את קצב הטיפולים. דובר סכנין מונדר חלאיילה אמר: "מאז הפציעה הוא טופל בצורה הכי טובה שאפשר לראות, הוא הופנה על חשבוננינו למומחי כף רגל בארץ והומלץ שיקבל טיפול ויש תקווה שיחלים להספיק ולשחק עוד העונה. אנחנו מאמינים שהוא יעבור טיפולים וישחק אולי בשני המשחקים האחרונים. כל עוד הוא כאן ומקבל את הטיפולים ועושה מה שנדרש אף אחד לא יפגע לו בגרוש אחד. במידה וייסע בלי להודיע לנו הוא יישא במלוא האחריות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully