וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע - בני סכנין: "צריך להתרגל לקרבות תחתית"

בבירת הנגב התכוננו למשחק (ש', 18:00) בעזרת מייקל ג'ורדן. בסכנין כועסים על הפציעה של דוידוב, גנאים במקום טובול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

* הפועל באר שבע ובני סכנין נפגשו 15 פעמים בליגה הראשונה. באר שבעניצחה 5 פעמים, סכנין 6, עוד 4 משחקים הסיימו בתיקו.

* כשהמשחקים נערכים בדרום: 3 ניצחונות לבאר שבע, 2 לסכנין, 2 תיקו.

* בשני הביקורים האחרונים של סכנין בווסרמיל, היא לא ספגה שער – ניצחון בעונה שעברה ותיקו העונה.

* בארבעת משחקי הליגה האחרונים סכנין לא כבשה שער. מצד שני, באר שבע כבשה רק פעם אחת ב-5 המשחקים האחרונים, ולא ניצחה בבית מאז הפועל חיפה בסוף ינואר.

* מרקו בלבול, המאמן החדש של סכנין, אימן 35 משחקים בליגה הראשונה. הוא רשם 15 ניצחונות, 8 תיקו ו-12 הפסדים והקבוצות שלו (סכנין ומכבי פתח תקוה) כבשו 39 שערים וספגו 38.

לאתר דריבליסט

מייקל ג'ורדן בתחרות ההטבעות של 1988. AP
באר שבע בולס? מייקל ג'ורדן/AP

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

המאמן אלישע לוי ערך לשחקנים אסיפה, ובה הקרין קלטת עם ביצועיו של מייקל ג'ורדן. בקלטת מרואיין ג'ורדן ומספר על איך למד מכל הטעויות שביצע לאורך הקריירה. "חשוב שתלמדו מזה", אמר אלישע לשחקנים. במשחק הקרוב עשוי להוביל לפגישה בין המאמן לאלונה ברקת לצורך חתימה על חוזה חדש בתוך ימים אחדים. הפסד, ובמועדון ימשיכו להתרכז במשימה העיקרית של הקבוצה – הישרדות בליגת העל. דובב גבאי ייעדר בשל מתיחה בשריר הירך האחורי, ולכן אלישע לוי עשוי לפתוח עם עידו אקסברד, או עם תומר סויסה כחלוץ בודד וקישור אחורי מעובה. אם יוחלט לפתוח עם אקסברד, לוטם זינו יישב על הספסל. השיקול בנוגע לקישור האחורי המעובה קשור לאגרסיביות שדורש המאמן במרכז השדה מול סכנין. "צריך להתרגל לקרבות תחתית. מעכשיו כל משחק הוא גמר גביע", אמרו במועדון. הבלם עודד גביש ששב להתאמן נקנס, ולוי מתלבט בינו לבין בן והבה בעמדת הבלם.

חלק משחקני ההרכב הראשון שנקנסו בעקבות ההחלטה להחרים אימון שחרור אמרו: "מדובר בקנס מינורי, אין לנו כוונה להתעסק בנושא הזה, לפחות לא עכשיו. אם נישאר בליגה, נקבל צ'ופר הרבה יותר גדול מאשר כסף. שחקנים כאן צריכים לחשוש מכתם גדול על הקריירה שלהם. בשביל להימנע מכך, צריך לנצח את המשחק הקרוב ולהחזיר קצת שקט למועדון". אופיר דוידזאדה יחזור לעמדת המגן השמאלי, מה שאומר שאביתר אילוז יחזור לעמדת המגן הימני וקלמי סבן יירד לספסל. אבירם ברוכיאן אמור לחזור גם הוא להרכב. פטריק אוסיאקו נמצא אף הוא בתמונה.

בני סכנין:

אימורו לוקמן ערך היום אימון קל ומחר לפני המשחק מיחליטו בצוות המקצועי והרפואי בשיתוף עם השחקן אם הוא יוכל לקחת חלק במשחק או שמא מרקו בלבול ייאלץ להסתדר בלעדיו. מי שלא ישחקו בכל מקרה הם אדיר טובול הפצוע שאמור לחזור רק אחרי פגרת הנבחרת וחאלד חלאיילה המוצהב.

בשל החיסורים הרבים בלבול ייאלץ לאלתר בהרכב, כשעלא אבו סלאח או עידן וייצמן יפתחו לקישור האחורי ועלי עוסמאן יוצב גם כן לעמדת הקשר האחורי במקרה שלוקמן לא ישחק. באסם גנאים יחליף את טובול בעמדת המגן השמאלי. בינתיים בסכנין כנראה בונים גם על השחקנים מהנוער, כאשר לאימון היום העלה בלבול שלושה שחקנים מקבוצת הנוער לסגל הבוגרת כשחלקם אף עשויים להיות בסגל למשחק מחר.

מי שלא ישחק ולמעשה גמר את העונה לפי כל הסימנים הוא אלכסנדר דוידוב, כשבקרב השחקנים קיימת ביקורת רבה על אופן הטיפול של המועדון בפציעתו. לפי כמה שחקנים, דוידוב היה יכול לעבור טיפולים כבר מזמן, אך משום מה בסכנין סחבו את הסיפור וכעת לאחר שהתגלה שהוא סובל מקרע בשריר בקרסול הוא סיים את העונה. "הוא אולי השחקן הכי חשוב שלנו", אמר שחקן בקבוצה. "במשך חודש הוא לא טופל, לא לקח כדורים ולא כלום, רק עבר פה ושם בדיקות, אולי גם טיפולים לא היו עוזרים אבל המחשבה שהיה אפשר להכשיר אותו לחלק הזה של העונה גורמת לתחושות קשות".

דוידוב עצמו יעבור ככל הניראה ניתוח, זאת לאור המלצת מומחה. בסכנין מודעים לחשיבות המשחק, כאשר השחקנים בשיחות פנימיות אמרו שיעשו הכל כדי לנצח ויעלו נחושים מתמיד "הפסד לבאר שבע יוציא אותם ממאבקי הירידה והם יישארו כמעט סופית בליגה. אסור לנו לאפשר זאת", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו אמנם בתקופה לא טובה אבל היה שבוע של אימונים טובים מאוד ואנחנו יכולים לנצח גם בבאר שבע".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
וויליאם סוארס הפועל באר שבע חוגג שער עם עודד גביש עידו אקסברד. קובי אליהו
"אם נישאר בליגה, נקבל צ'ופר הרבה יותר גדול מאשר כסף. שחקנים כאן צריכים לחשוש מכתם גדול על הקריירה שלהם"/קובי אליהו

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: עודד גביש

בלם הפועל באר שבע הוכיח השבוע שלקבוצה יהיה קשה מאוד להתמודד עם מציאות של שחקן כזה על הספסל שלה. אחרי משחק אחד על הספסל, לראשי המועדון התבררה סופית סוגיה שהטרידה אותם זמן רב: לפי ההתפתחויות האחרונות, העריכו שחקנים בקבוצה, גביש מסוגל להיות שחקן הרכב, או לא לשחק בקבוצה כלל. מבחן המנהיגות והבגרות שלו הוא דווקא בשלבים המכריעים העונה, בהם באר שבע תקום ותיפול על חדר ההלבשה שלה.

בני סכנין: מוחמד כליבאת

השחקן שנמצא כנראה בכושר הטוב ביותר בסכנין יהיה זה שיצטרך לסחוף את החלק ההתקפי מחר לניצחון. כליבאת יצטרך לשחזר את היכולת מטדי ולנצל את המהירות שלו כדי להביך את הגנת המארחים, ושער שלו מחר עשוי להביא לדרך חדשה בסכנין.

מוחמד כליבאת שחקן בני סכנין. קובי אליהו
יצטרך לשחזר את היכולת מטדי ולנצל את המהירות שלו כדי להביך את הגנת המארחים. כליבאת/קובי אליהו

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, בויאן מרקוביץ', בן והבה (עודד גביש), אופיר דוידזאדה, רביד גזל, פטריק אוסיאקו (לוטם זינו), אבירם ברוכיאן, ניקולאס פלצ'וק, תומר סויסה, עידו אקסברד (לוטם זינו).

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן (מוחמד זבידאת), עידן ויצמן,פיטר אמבמבה, באסם גנאים, עלא אבו סלאח, אימורו לוקמן (עלי עוסמאן), חמד גנאים, אחמד קאסום, מוחמד כליבאת, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully