וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה-בני סכנין: דני עמוס חוזר לשער

האלופה פותחת את 'שבוע סכנין' עם מפגש ליגה מול נציגת המגזר, שם חוששים כי דוידוב סיים את העונה (ש', 18:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

* קרית שמונה ובני סכנין נפגשו 12 פעמים בליגת העל עד היום. סכנין ניצחה מחצית מהמשחקים, והיתר בחלוקה שווה: 3 ניצחונות לאלופה ו-3 תיקו.

* כשהמשחקים נערכים בקריית שמונה, לסכנין יש 3 ניצחונות מ-6. שני משחקים הסתיימו בתיקו ורק אחד קרית שמונה ניצחה (במחזור הראשון של עונת 10/11).

* ולמרות זאת, הניצחון האחרון של סכנין בקרית שמונה היה באפריל 2009, 0:2 משערים של יאיא פטי ויחיאל צגאי.

* אחוז ההצלחה הביתי של קרית שמונה הוא 56%. אחוז ההצלחה הביתי שלה עם שי שטרית כשופט הוא 33.33% בלבד.

* לשלומי דורה אין מאזן טוב מול קרית שמונה. הוא ניצח רק אחד מחמשת המשחקים בהם אימן מולה, סיים עוד אחד בתיקו והפסיד שלושה. עם זאת, יש לו מאזן שערים חיובי מול האלופה, בעיקר בגלל ה-0:5 נגדה בעונה שעברה.

הנתונים: אתר דריבליסט

שלומי דורה מאמן בני סכנין. קובי אליהו
"משחק הגביע ביום שלישי לא קיים". מאמן סכנין שלומי דורה/קובי אליהו

מפתחות והכנות:

עירוני קרית שמונה:

הקבוצה סיימה הבוקר את הכנותיה לקראת 'שבוע סכנין', כפי שכינו זאת במועדון. המשחק מחר במחזור הסיום של העונה הסדירה, יהיה גם החזרה הגנרלית של שתי הקבוצות לקראת מפגש הגביע ביניהן, ביום שלישי הקרוב, בסכנין.

בקרית שמונה מייחסים חשיבות רבה למשחק בקרב על מיקום סופי לקראת שיבוץ משחקי הפלייאוף העליון, כאשר ניצחון מחר ומעידה של הפועל תל אביב בעכו, יעניקו לאלופה היוצאת את המקום השלישי.

המאמן ברק בכר צפוי לעשות שינוי אחד בלבד בהרכב, לעומת ה-11 שניצחו ברמת השרון במחזור שעבר, כאשר השוער דני עמוס, שהחלים מפציעה בקרסול ישוב על חשבון איתמר ניצן. שני החלוצים דויד סולארי ושמעון אבוחצירא, שמתאוששים מפציעות, שבו לאימונים מלאים, אולם נראה כי בקבוצה יעדיפו לשמור את שניהם למשחק הגביע. סולארי, שהחלים מקרע ברצועה הצולבת וטרם שיחק העונה, לא יתלבש מחר בודאות ולגבי אבוחצירא יש עדיין התלבטות וההחלטה תתקבל בסמוך למשחק.

הבעלים איזי שירצקי ממשיך כהרגלו למכור כרטיסים במחירים מוזלים במיוחד, 40 ¤ למבוגר ו-20 ¤ בלבד לילדים, נוער וחיילים.

בני סכנין:

אלכסנדר דוידוב אינו מצליח לחזור לאימוני הקבוצה ולאחר שניסה לעשות ריצה בלבד באופן אישי, הבהיר לצוות הרפואי כי הוא סובל מכאבים עזים במיוחד. תחילה תוכנן כי השחקן ישוב לאימונים ביום חמישי ובתוך שלושה שבועות ישוב למגרשים, אולם בשל העובדה כי הוא אינו מצליח לשוב לאימונים, קיים בסכנין חשש גדול כי הסרבי סיים את העונה. דוידוב אמר למקורביו: "אני לא רוצה להאמין שזה יקרה, אבל בהחלט יש אפשרות שלא אוכל לחזור לשחק העונה". בתחילת השבוע הבא צפויה להתקיים שיחה בין הקשר לבין המאמן שלומי דורה ולהנהלה ולאחריה יוחלט האם הוא ימשיך את הטיפול בארץ וינסה לשוב לאימונים או שמא ישוב לארצו כדי לערוך את הסיכום שם ולמעשה יסיים את העונה הנוכחית.

בינתיים, בלי דוידוב בקבוצה ערכו השבוע הכנות למפגש מול עירוני קרית שמונה כאשר באסיפה היום ביקש המאמן שלומי דורה משחקניו שלא לחשוב כלל על משחק הגביע שייערך ביום שלישי. "מבחינתנו המשחק בשלישי לא קיים" אמר דורה לשחקניו והוסיף: "הגביע זה בונוס ואנחנו צריכים להתרכז רק במשחק מחר". דורה ביקש משחקניו לשחק בסבלנות ולא להילחץ. בסכנין צפוי שינוי אחד בהרכב כאשר אחמד קאסום יסופסל ובמקומו יפתח בהרכב ג'קו עראפת, שמתחיל להיכנס לכושר ולעניינים, ובמועדון מקווים שהוא זה שיצליח מחר לנצח את המשחק עבור האורחים. פיטר אמבמבה צפוי לחזור לסגל אחרי שהתאמן כל השבוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דני עמוס שוער עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
השוער חוזר לקראת השבוע החשוב. עמוס/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן:

עירוני קרית שמונה: דרקו טאסבסקי

הקשר המקדוני הוא ללא ספק אחד הזרים היותר טובים שהגיעו העונה לליגת העל והרבה בזכותו שמרה האלופה היוצאת על מיקומה בצמרת. טאסבסקי הוא הברומטר של קרית שמונה במרכז המגרש וכשהוא טוב, הוא גם מצליח לעשות את החברים סביבו טובים יותר. המשחק נגד סכנין עשוי להיות מוכרע בקרבות במרכז הקישור ואם טאסבסקי ימשיך בכושר הטוב בו הוא נמצא, קרית שמונה תשאיר את הנקודות אצלה בבית.

בני סכנין: ירו בלו

כבר תקופה שהחלוץ לא מצליח לשחזר את יכולתו הטובה ונמצא בבצורת. בסכנין יודעים שכדי להישאר בליגה הם יצטרכו לכבוש וצריכים את החלוץ הניגרי בכושר טוב. המשחק מול קבוצתו לשעבר עירוני קרית שמונה יכול להוות עבור בלו חזרה לעניינים ובעיקר להעניק לקבוצתו שלוש נקודות.

ירו בלו שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
תקופה ארוכה של בצורת. ירו בלו/ברני ארדוב

הרכבים משוערים:

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סלאח חסארמה, שיר צדק, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', דן איינבינדר, אדריאן רוצ'ט, דרקו טאסבסקי, אחמד עאבד (סינטאיהו סלליך), אוסיי מאוולי.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסאמן, עידן וייצמן. עלא אבו סלאח, אדיר טובול, אימורו לוקמן, חאלד חלאיילה, חמד גנאים, מוחמד כליבאת, ג'קו עראפת, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully