וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמריץ של חמד לקראת פורטוגל: משכורת מאחי נצרת

לאחר שביהמ"ש הורה לנצרת לכסות את החובות שנותרו מ-2010, מנכ"ל ארגון השחקנים הפתיע את החלוץ באימון הנבחרת

לאחר כמעט שלוש שנים, קיבלו השבוע שחקני ועובדי אחי נצרת בעונת 2010-2009, את סכומי החובות שנותרו עבורם. ארגון השחקנים עתר לבית המשפט המחוזי בנצרת בדרישה לשחרר את הכסף מיידית לשחקנים בתשלום אחד מהבקרה התקציבית.

היום (שני) ביקר מנכ"ל ארגון השחקנים אריה אלטר באימון נבחרת ישראל והפתיע את חלוץ מאיורקה תומר חמד שהגיע מספרד והעניק לו את משכורתו מימיו בנצרת.

תומר חמד שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
הפתעה נעימה באימון. חמד/קובי אליהו

מוקדם יותר היום (שני) חמד התייחס אף הוא למפגש הקרוב מול פורטוגל: "באימונים אנחנו עובדים מאוד קשה. אני בא מוכן. אחרי המשחק האחרון ששיחקתי מול פפה וקונטראו, אני רק יכול לקוות שאצליח להתמודד מולם בהצלחה".

"אף פעם לא באתי לנבחרת בהרגשה שאני באנקר", הוסיף החלוץ. "אני בא בהרגשה טובה ועם ביטחון. אני חושב שגם כשאני נכנס כמחליף אני מראה מה שאני יכול. בכל מקרה אתן את כל כולי. כולנו רוצים לצאת עם תוצאה טובה, פחות חשוב מי ישחק יותר ומי ישחק פחות. תהיו בטוחים שנדע כל צעד ושעל של פורטוגל ורונאלדו אחרי ההכנה של אלי גוטמן. אנחנו שואפים להגיע לכמה שיותר מצבים. אנחנו באים קודם כל לעמוד טוב על המגרש. ברמות האלו אין יותר מדי מצבים, וכשנגיע להזדמנויות הבקעה חייבים לנצל אותן".

  • עוד באותו נושא:
  • תומר חמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully