וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויאדוליד להפועל ירושלים: "לא נשחרר את אותלו האנטר"

18.3.2013 / 17:18

הקבוצה הספרדית מערימה קשיים ומסרבת להעביר את טופס השחרור של הסנטר שסיכם. האדומים כבר בודקים חלופות

הצרות ניחתות בצרורות על הפועל ירושלים. לאחר שהפסידו אמש (שני) 92:77 להפועל גלבוע גליל עליון, היא התבשרה על בשורה רעה נוספת. כעת לא בטוח שהסנטר האמריקני אותלו האנטר, עימו סיכמה הפועל ירושלים, אכן יגיע למלחה.

הקבוצה והשחקן הסכימו אמנם על כל תנאיו – אך הקבוצה הספרדית ויאדוליד, שבה שיחק העונה ואשר לא שילמה לו את המשכורות, מסרבת בתוקף לנפק לו את טופס השחרור ומערימה קשיים על השלמת העסקה. האנטר ביקש השתחרר מרצונו מהקבוצה הספרדית לפני חודש, בעקבות משבר כלכלי שפקד אותה ובעטיו לא הוזרמה לו משכורת במשך כמה חודשים.

אוטלו האנטר במדי ניו אורלינס. AP
העסקה נמצאת בסכנה. האנטר/AP

בהפועל ירושלים עדיין לא אמרו נואש לגבי העסקה ומקווים כי יצליחו להנחיתו במלחה לבסוף, אולם בשל הדחיפות במציאת גבוה בודקים במקביל אופציות נוספות. באירופה מדווחים על מועמדותם של ג'וזף ג'ונס, לשעבר בגלבוע/גליל וטוני גפני, אולם גם לגפני בדאלונה מסרבת להביא את השחרור.

גם מקצועית הפועל ירושלים לא רווה נחת. בקבוצה מאוכזבים מההפסד אמש לגלבוע גליל. עם זאת, בקבוצה מודעים לכך שהפציעות של אלישי כדיר ואוריה קוקיה, בצירוף העובדה כי הם משחקים עם גבוה אחד – מקשה מאוד על הקבוצה ועל כן מנסים למצוא גבוה במהירות ומרוצים מהיכולת שהציג דניאל תמיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully