וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באטייה: "לא ייקחו מאיתנו את החודשיים המדהימים האלה"

מיאמי ממשיכה ברצף, באטייה: "נהנים מהמסע". אנדרסן: "נפלא, שוטפים פה את המגרש". ספולסטרה: "זה לא הרצף, זו היכולת"

כריס אנדרסן, מיאמי היט. רויטרס
מתענגים מכל רגע. מיאמי/רויטרס

מיאמי ממשיכה להרשים, ואחרי שאתמול (ראשון) אלופת ה-NBA רשמה ניצחון 22 ברציפות, 91:108 על טורונטו, לברון ג'יימס וחבריו כבר עלו למקום השני ברשימת הרצפים הארוכים בהיסטוריה (יחד עם יוסטון, הרחק מהלייקרס של 71 עם 33 ניצחונות), ופשוט נראים נפלא. מול טורונטו ההיט קלעו ב-58 אחוז מהשדה, ועל אף שלברון ג'יימס ודווין וויד לא התעלו ליכולת שיא - הם עדיין הצליחו להשיג את הניצחון בזכות תרומה חשובה של ריי אלן ושיין באטייה.

"המטרה שלנו הרבה יותר גדולה מרצף של 22 ניצחונות", אמר באטייה, "המטרה שלנו היא לזכות בתואר, זה הדבר היחיד שחשוב. זה רק עוד צעד במסע שלנו, זאת הגישה שלנו. הרצף הוא נחמד, אבל יש לנו בראש דג גדול יותר".

באטייה בן ה-34 יודע להעריך כל רגע. "אמרתי לחבר'ה ליהנות מהרגע", סיפר, "שייהנו מהמסע. כלום לא יוכל לשנות את מה שקרה בחודשיים האחרונים, שהיו מדהימים. כל מה שאפשר לעשות זה ליהנות מהרגע".

לברון ג'יימס, מיאמי היט. רויטרס
לברון ג'יימס, מיאמי היט/רויטרס

באטייה זוכר איך גם בימיו ביוסטון, גם הרוקטס השיגו רצף ל 22 ניצחונות, וסיימו את העונה בהדחה מוקדמת מהפלייאוף. "הרצף של יוסטון היה בלתי ניתן להסבר", הוא טוען, "אבל בשני הרצפים מה שנדרש היה ריכוז, מיקוד ומאמץ גדול".

כריס אנדרסן, אדם שכבר ראה קבוצות בחייו, מעיד: "הצורה שבה החבר'ה האלה שוטפים את המגרש ביחד, זה פשוט מדהים בנאדם". אריק ספולסטרה מסכם: "זה לא העניין של הרצף, אלא של היכולת. התחלנו לשחק טוב לפני חודשיים, וזה מה שקרה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully