וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקסנבוים: "לא מעניין אותנו מחמאות. רוצים להישאר"

הפועל רמת גן אופטימית אחרי ה-1:2 על בית"ר, עומר בוקסנבוים מחמיא לזגורי: "שחקן גדול, עשה הגנה כמו שלא ראיתי ממנו"

one

הפועל רמת גן חזרה עם שלוש נקודות יקרות מטדי, אחרי שניצחה אמש (ראשון) 1:2 את בית"ר ירושלים, באחד הניצחונות הכי משמעותיים של הקבוצה שנלחמת על חייה בתחתית הטבלה. הנצחון הקפיץ את רמת גן בחזרה אל מעל הקו האדום ויצר מצב בו לא פחות משש קבוצות, ואולי גם בית"ר ירושלים כקבוצה שביעית, יילחמו נגד הירידה, עד לקו הסיום של הפלייאוף התחתון.

ישראל זגורי, עומר בוקסנבוים שחקני הפועל רמת גן חוגגים. קובי אליהו
הגבירו את הבלגן בתחתית. רמת גן חוגגת/קובי אליהו

זה לא היה משחק גדול של רמת גן, אבל כל שחקניה הציגו משחק הקרבה ולחימה, כאשר מעל כולם בלט הקשר ישראל זגורי, שהציג את משחקו הטוב ביותר העונה. מלבד העובדה שכבש את שער הניצחון ובישל שער נוסף למיכאל זנדברג, הציג זגורי משחק הגנה מרשים, כאשר חילץ כדורים שוב ושוב והיה על כל פינה במגרש. נראה שזגורי, שחזר לפני שבוע מהשעייה עקב בעיית משמעת, השאיר את התקרית מאחוריו ונראה כעת מחויב מאוד לקבוצה.

המאמן אלי כהן העמיד קבוצה לוחמת, שידעה להעיף כדורים בהגנה כשהיה צריך, גם על חשבון המשחק היפה שאפיין את הקבוצה במשחקים קודמים בהם נוצחה. המאמן הפתיע את שחקניו, כאשר בחר להשאיר מחוץ לסגל את שני הזרים ג'יבריל סידיבה ומיראן בורגיץ' בשל שיקולים מקצועיים. גם הבלם זאב חיימוביץ', שסובל ממתיחה חזקה בשריר המפשעה, נעדר מהמשחק ומי שמילא בהצלחה את מקומו היה הבלם עוז יפרח, שחיפה על מספר טעויות של הצרפתי ברנאר אוננגה, שכמעט וסידר שני שערים לזכות הבית"רים. "אם היה לנו קצת יותר מזל, הסגל הזה היה מתמודד על הפלייאוף העליון ולא על הירידה", אמר גורם במועדון.

"זו פעם ראשונה שאנחנו מנצחים קבוצה גדולה מאז שאנחנו בליגת העל בשלוש השנים האחרונות", אמר הקשר עומר בוקסנבוים, שעלה לשחק למרות שסבל מכאבי גב. "זה חשוב מאוד וכיף גדול. היינו חייבים את הנקודות. כבר הגענו למקום האחרון וידענו שאנחנו חייבים לנצח כדי לעשות בלגן בטבלה. הפסד נוסף היה גורם לנו לבעיה גדולה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ישראל זגורי שחקן הפועל רמת גן. קובי אליהו
לא רק גול גדול. זגורי/קובי אליהו

"אנחנו תלויים כעת רק בעצמנו", הוסיף הקשר. "אנחנו משחקים העונה כדורגל טוב וכולם מחמיאים לנו, אבל אנחנו רוצים להישאר בליגה. לא מעניין אותנו שמחמיאים לנו. זה אמנם נחמד אבל יותר חשוב לקחת נקודות ולהישאר בליגה. עכשיו זה המאני טיים ואנחנו צריכים להיות שם. אנחנו מודעים לחשיבות המשחקים שיש לנו, זה רגע האמת. עשינו טעויו בעבר ושילמנו מחיר. מעכשיו אסור לנו לטעות יותר".

בוקסה ידע לפרגן למצטיין במשחק, וכתב בלילה בחשבון הפייסבוק שלו בפשטות, "ישראל זגורי". בסיום המשחק אמר ש"ישראל עשה משחק ענק, מגיע לו כל הכבוד. מלבד הבישול והגול הוא היה מצוין לאורך כל המשחק. הוא עשה עבודת הגנה שאני לא ראיתי ממנו עדיין העונה. ישראל שחקן גדול והעתיד באמת לפניו".

הקשר הצרפתי דויד מנגה, שלא כבש הפעם והסתפק בבישול שער הניצחון לזגורי, אמר בסיום המשחק לאתר הרשמי: "באנו לטדי כמו למלחמה וידענו שניתן הכל במשחק הזה למען המועדון ולמען האוהדים שליוו אותנו לפה. אני שמח מאוד שלקחנו את הנקודות ושחזרנו מעל לקו האדום. אנחנו אופטימיים לקראת ההמשך, ההעפלה לחצי גמר הגביע בתוספת הניצחון החשוב היום נותנים לנו ביטחון להמשך, ואני מקווה שנשמור על הדרך הזאת גם במשחקים הבאים עד להבטחת ההישארות בליגה".

שחקני הפועל רמת גן חוגגים. קובי אליהו
"באנו לטדי כמו למלחמה". רמת גן חוגגת/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully