וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "רצינו לשנות את הרושם מהשבועיים האחרונים"

17.3.2013 / 22:01

מאמן מכבי ת"א היה מרוצה מקטיעת רצף ההפסדים. רוט: "עשיתי שינוי מחשבתי". נתניה בפלייאוף העליון: "הישג ענק"

ערב ארוך של כדורסל עבר על ליגת העל הערב (ראשון), כאשר כל ששת משחקי המחזור התקיימו בשל משחק האולסטאר שייערך מחר ברוממה.

מכבי תל אביב הביסה 71:90 את מכבי אשדוד בחוץ וקטעה בכך רצף של שני הפסדי ליגה. המאמן דיוויד בלאט אמר בסיום: "רצינו לשנות את הרושם שהשארנו בשבועיים האחרונים בליגה. אני אשם כי לא התייחסנו למשחקים הללו בכובד ראש. הרגשתי שזה מה שהיינו צריכים לעשות כדי להתכונן לאירופה. אחרי משחק בית ביורוליג יכולנו להתכונן כראוי לאשדוד".

מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט. ברני ארדוב
הפעם הוא היה מרוצה. בלאט/ברני ארדוב

שון ג'יימס הוסיף: "הפסדנו שני 'משחקים ישראלים', כך שרצינו לבוא ולתת הצהרה - שאנחנו יכולים לנצח גם בליגה. לגבי אולימפיאקוס, בחודש האחרון כל משחק יורוליג הוא 'המשחק הכי חשוב של העונה', כך שנמשיך לבוא ולעשות הכל כדי לנצח". מורן רוט התייחס לשיפור המשמעותי ביכולת שלו בתקופה האחרונה: "עשיתי שינוי מחשבתי. זה היה תהליך, אבל עכשיו אני מרגיש הרבה יותר בטוח בעצמי. אני יודע מה אני צריך לתת כדי לעזור לקבוצה ואני מקווה להמשיך ככה".

המאמן המפסיד עופר ברקוביץ' סיכם: "קיוותי ליכולת אחרת, הרמנו דגל לבן מהר מדי ובקלות. צריך לאסוף את עצמנו, כי הפלייאוף התחתון מתחיל כבר במשחק מול הפועל תל אביב בשבוע הבא. זה לא שלא הייתה הופעה טובה, בהרבה דקות לא הייתה לנו בכלל הופעה. נתתי לספסל דקות, לא תמיד זה יוצא, אבל היה חשוב לי שהם ישחקו. הם רצו ונלחמו".

דני פרנקו מאמן ברק נתניה. מגד גוזני
חגיגה בעיר היהלומים. פרנקו/מגד גוזני

בנתניה, הקבוצה המקומית הבטיחה מקום בפלייאוף העליון ושלחה את הפועל תל אביב לתחתון עם 62:70 בניצחון בקרב הישיר. המאמן דני פרנקו חגג: "יש פה חבר'ה מדהימים שמשחקים עם המון לב ורצון, זה הישג ענק בשבילנו. אין לי הרבה מלים להגיד, רק להודות לעוזר שלי. אני שמח, ניצחנו קבוצה מצוינת ומאמן גדול. עשינו דבר ענק ואני מאושר. לאן נוכל להגיע? אני לא יודע. אנחנו משחקים על המון אנרגיות והמון לב. זה שעלינו נותן לנו אפשרות להשתחרר. בקיץ חלמנו, אבל יש הבדל גדול בין חלומות למציאות".

ארז אדלשטיין, שחזר למציאות אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים, אמר: "שיחקנו לאורך כל העונה בחיסרון של זרים, זו לא סיבה. יש השפעה לבריאן רנדל, אבל זה לא תירוץ. הכרנו את נתניה וידענו מה הם יעשו. נתנו לנו להכניס בקלות את הכדור לקילינגסוורת' וזה כל הסיפור. לא התקפנו נכון ולא הגיע לנו לנצח. כל הכבוד לנתניה. אנחנו רוצים להישאר בליגה. לא שכחתי מה היה כאן כל העונה, נצטרך להילחם יום יום כדי להישאר בליגה".

דן שמיר, מאמן הפועל חולון. מגד גוזני
"אנחנו לא מסתכלים על הנעשה במגרשים אחרים, וכשיש מחשבה כזו אני מגרש אותה". דן שמיר/מגד גוזני

הפועל חולון השיגה ניצחון חשוב במאבקה נגד הירידה 76:82 בחוץ על מכבי ראשון לציון. המאמן המנצח, דן שמיר, אמר בסיום: "אנחנו לא מסתכלים על הנעשה במגרשים אחרים, וכשיש מחשבה כזו אני מגרש אותה. בשבועיים האחרונים שיחקנו לא טוב גם נגד אשקלון למרות שניצחנו וגם נגד הפועל תל אביב. זה עדיין לא מושלם". על עומאר וותד הוסיף שמיר: "הוא עוזר לנו. יש לו קליעה טובה והוא משחק נכון,לא רק בהתקפה אלא גם בהגנה".

רוני בוסאני, מאמן ראשון לציון, הסביר: "מעבר להפסד אני לא רואה משמעות גדולה מדי למשחק הזה. מגיע קרדיט לחולון שבאה מוכנה ולנצח את המשחק. הם לקחו 15 ריבאונד התקפה ומגיע להם קרדיט. אנחנו היינו ביום פחות טוב וזה קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully