וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שטוטגרט ניצחה 1:2 את פרנקפורט

השוואבים ברחו מהתחתית, פרנקפורט עדיין במקום הרביעי. גלדבאך הצטרפה למאבק על אירופה אחרי 0:1 על האנובר

בזמן שמאבק האליפות סגור, הקרבות על הכרטיסים לאירופה מתחממים. אחרי איבוד הנקודות של שאלקה, מיינץ והמבורג, פרנקפורט קיוותה לברוח בקרב על המקום הרביעי, אבל הפסידה במגרשה 2:1 לשטוטגרט מהתחתית. בורוסיה מנשנגלדבאך הצטרפה גם היא למאבק על המקום הרביעי ורחוקה רק נקודה מפרנקפורט, אחרי 0:1 על האנובר.

שחקני שטוטגרט חוגגים עם ודאד איבישביץ' (במרכז). Alex Grimm, GettyImages
שטוטגרט ידעה מתי להתעורר. ודאד איבישביץ'/GettyImages, Alex Grimm

פרנקפורט - שטוטגרט 2:1

אחרי הניצחון המפתיע של אוגסבורג בהמבורג, שטוטגרט ידעה שהיא חייבת להשיג את שלוש הנקודות כדי לשמור על מרחק של שמונה נקודות מהמקום ה-16 המוליך למבחנים. אז שחקניו של ברונו לבאדיה עמדו באתגר, כשעצרו רצף של ארבעה הפסדים רצופים דווקא במגרשה של פרנקפורט הרביעית, שלא ניצחה או כבשה בחמשת משחקיה הקודמים. סטפן אייגנר שבר את הבצורת של פרנקפורט בדקה ה-17 אחרי בישול של פירמין שווגלר, שקלקל בדקה ה-49 כשגרם לפנדל. ודאד איבישביץ' דייק מהנקודה הלבנה והשווה, לפני שהבלם גיורג נידרמאייר הכריע את המשחק עם נגיחה לרשת בדקה ה-71 אחרי קרן של אלכסנדרו מקסים. שער בונדסליגה ראשון של נידרמאייר מאז ה-20 במרץ 2011. שער שיכול להיות שווה הישארות עבור השוואבים.

לוק דה יונג שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך לפני יוהאן ג'ורו שחקן האנובר. GettyImages
גלאדבך חולמת שוב על אירופה. לוק דה יונג לפני יוהאן ג'ורו/GettyImages

בורוסיה מנשנגלדבאך - האנובר 0:1

המארחת שיפרה את מעמדה במאבק על הכרטיסים לאירופה ולפתע היא רק נקודה מהמקום הרביעי המוליך למוקדמות ליגת האלופות. אחרי החמצות של דידייה יה קונאן מהאנובר, לוק דה יונג ההולנדי כבש לזכות מנשנגלדבאך בדקה ה-36, אחרי כדור עומק של פטריק הרמן. הניסיונות של האנובר במחצית השנייה נתקלו בהגנה יציבה של גלדבאך, ובדקה ה-86 גם סרג'יו פינטו השאיר את הקבוצה של מירקו סלומקה ב-10 שחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully