וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 1:2 לבאיירן בלברקוזן, פער 20 הנק' נשמר

מבצע של גומז (37) ועצמי של וולשייד (87) העניקו למוליכה ניצחון חוץ. 1:5 לדורטמונד על פרייבורג, שאלקה הובסה

באיירן מינכן עשתה הערב (שבת) עוד צעד לעבר האליפות, כשרשמה ניצחון דרמטי 1:2 בלברקוזן ושמרה על יתרון של 20 נקודות על פני דורטמונד השנייה. ניצחון נוסף של באיירן לאחר פגרת הנבחרות יחד עם הפסד של דורטמונד, יבטיח לבווארים אליפות מספר 23, אחרי שנתיים בהן התואר היה שייך לדורטמונד, שבעצמה חגגה עם 1:5 ביתי על פרייבורג. שאלקה הובסה 3:0 על ידי נירנברג. המשחק שפתח את המחזור, ביום שישי, הסתיים ב-1:1 בין וולפסבורג לפורטונה דיסלדורף.

מריו גומז שחקן באיירן מינכן. רויטרס
מבצע אישי נהדר. מריו גומז/רויטרס

לברקוזן - באיירן מינכן 2:1

רק פעם אחת העונה הפסידו הבווארים בבונדסליגה. זה קרה בבית מול לברקוזן. הערב הגיעה הנקמה, עם ניצחון תשיעי ברציפות מאז פגרת החורף שמקרב אותה מרחק משחק אחד (אופציונאלי) מהאליפות. פיליפ לאם ותומאס מולר קיבלו מנוחה, בעוד בסטיאן שווינשטייגר חזר להרכב יחד עם מריו גומז, שהחזיר בריבית בדקה ה-37. החלוץ קיבל כדור משרדאן שאקירי במחצית המגרש, ברח מדני קרבחאל, תעתע סבסטיאן בניש וסיים את מבצע הסולו המרהיב עם בעיטה ברגל ימין לרשת של ברנד לנו.

אחרי מחצית ראשונה חלשה, לברקוזן התעוררה לאחר ההפסקה וסיכנה את שערו של מנואל נוייר, כולל החמצה גדולה של מלך שעריה שטפן קיסלינג בדקה ה-73. שתי דקות לאחר מכן הגיע השוויון. הגנת באיירן כשלה במצב נייח, בניש נגח לרוחב השער והקפטן סימון רולפס דחק מקרוב. השוויון העיר מחדש את באיירן, שבדקה ה-87 השיגה את ההכרעה הודות לנגיחה לאחור של פיליפ וולשייד, שכבש לשערו הוא לאחר כדור חופשי של שווינשטייגר. ניצחון ראשון של הבווארים בזכות שער עצמי מאז מרץ 2003, אז גברה 0:1 על האנזה רוסטוק. באיירן עם 20 נקודות יתרון בפסגה, תוכל לסגור עניין לאחר פגרת הנבחרות אם תנצח ודורטמונד תפסיד.

נורי שאהין שחקן דורטמונד. AP
עכשיו הוא חזר. נורי שאהין/AP

דורטמונד - פרייבורג 1:5

אחרי שאיבדה עניין במאבק האליפות ובמשחקי הגביע והוגרלה מול מלאגה ברבע גמר ליגת האלופות, האלופה הגרמנית ממשיכה לפחות להיאחז במקום השני. אחרי ההפסד בדרבי לשאלקה, דורטמונד נקלעה לפיגור משער של ג'ונתן שמיד בדקה ה-28, אבל ביצעה מהפך מהיר עוד במחצית הראשונה וחזרה לנצח. התושב החוזר נורי שאהין היה כוכב המשחק, כשבישל בכדור חופשי לרוברט לבנדובסקי בדקה ה-41 והבקיע את הראשון שלו מאז החזרה בדקה ה-44. לבנדובסקי (19 שערי ליגה) השלים צמד בדקה ה-45, וכך דורטמונד כבשה את השלישייה הכי מהירה שלה מאז ה-17 במרץ 2002. גם אז, אגב, זה קרה מול פרייבורג, רק תוך ארבע דקות ולא חמש. שאהין השלים צמד אישי בדקה ה-72 ואילו הברזילאי לאונרדו חתם בדקה ה-78.

מרקוס פוילנר שחקן נירנברג כובש מול טימו הילדברנד שוער שאלקה. AP
עוד מפח נפש לשאלקה. מרקוס פוילנר מכניע את טימו הילדברנד/AP

נירנברג - שאלקה 0:3

אחרי שנשלחה הביתה על ידי גלאטסראיי בליגת האלופות, שאלקה נדדה לנירנברג וסבלה ממפח נפש נוסף שמזיק לה במאבקים על הכרטיס הרביעי לליגת האלופות. נירנברג עם משחק שישי ללא הפסד, הודות לשער של מרקוס פוילנר, שניצלה בדקה ה-32 טעות של בנדיקט הובדס והכניע את טימו הילדברנד, ועוד שער של חלוץ הנבחרת הצעירה אלכסנדר אסוויין בדקה ה-69. מייק פרנץ המחליף חתם את ההשפלה בדקה ה-87.

וולפסבורג - פורטונה דיסלדורף 1:1

אחרי ה-2:5 הגדול בחוץ מול פרייבורג לפני שבוע, הזאבים קיוו לניצחון נוסף, שירחיק אותם סופית מהתחתית, אך נאלצו להסתפק בנקודה ורשמו משחק בית רביעי ברציפות ללא ניצחון. האורחים סגרו משחק רביעי ללא ניצחון, אבל במצבם בתחתית כול נקודה תתקבל בברכה והיא צברה נקודה שנייה בלבד בעשרת משחקי החוץ האחרונים בליגה (הפסידה חמישה משחקי חוץ רצופים).

בדקה ה-37 מאת'יס בולי הגיע ראשון לכדור רוחב של רובי קרוס ומשני מטרים, מול שער ריק, לא נותר לו אלא לבעוט פנימה. וולפסבורג נזקקה לשש דקות בלבד במחצית השנייה על מנת למצוא את השוויון. כדור עומק חכם של יוהנדרי אורוסקו מצא את איביצ'ה אוליץ' חופשי ומאושר והקרואטי הוותיק שלח לרשת.

משחקים נוספים:

ורדר ברמן - גרויטר פירת 2:2
לברמן: ארון האנט (47 ו-70 בפנדלים). לגרויטר פירת: סטפן פרסטנר (56), תאנוס פצוס (62)

המבורג - אוגסבורג 1:0
לאוגסבורג: יאן אינגבר קלסן ברקר (8)

הופנהיים - מיינץ 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully