וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: קבאני שבר את הבצורת, באלוטלי ממשיך להפציץ

האורוגוואי כבש צמד ב-2:3 של נאפולי על אטאלנטה. גם חלוץ מילאן הבקיע שניים ב-0:2 של הרוסונרי על פאלרמו החלשה

המחזור ה-29 באיטליה נפתח כבר ביום שבת, כשיובנטוס המשיכה לדרוס את הליגה בדרך לאליפות ונמשך היום עם המאבק על המקום השני. נאפולי חזרה למסלול הניצחונות אחרי תקופה ארוכה וה-2:3 שלה על אטאלנטה הספיק לה בשביל לשמור על הסגנות. מילאן לא מרפה ובזכות 0:2 על פאלרמו היא עדיין קרובה לפארטנופי. המשחק בין סמפדוריה לאינטר נדחה בגלל מגרש מוצף באצטדיון לואיג'י פראריס.

שחקן נאפולי, אדינסון קבאני. AP
סופסוף מצא את הרשת. קבאני/AP

מילאן - פאלרמו 0:2

הרוסונרי נהנו ממפגש ביתי עם נועלת הטבלה כדי לחזור במהירות למסלול אחרי התבוסה הצורבת לברצלונה בליגת האלופות. ג'מפאולו פאציני המשיך להיעדר ומי שלקח פיקוד בחלק הקדמי היה מריו באלוטלי, שלא יכול היה לשחק באירופה, אבל בליגה ממשיך להפציץ.

החלוץ האיטלקי כבש את הראשון שלו בדקה השמינית. סלבטורה ארוניקה תפס אותו בחולצה בתוך הרחבה, באלוטלי הוסיף נפילה שתמשוך את תשומת ליבו של השופט, קיבל פנדל וקבע 0:1. מילאן לא הצליחה להכפיל עד סיום המחצית, אבל בדקה ה-66 באלוטלי היה במקום כדי לכבוש מקרוב ולהבטיח ניצחון.

שחקן מילאן, מריו באלוטלי. AP
שני שערים קלילים. באלוטלי/AP

נאפולי - אטאלנטה 2:3

שישה משחקי ליגה ברציפות ללא שער היו מספיק עבור אדינסון קבאני. מלך השערים של הסרייה א' שהגיע עד ירושלים במסגרת המאמצים לסיים את הבצורת, עשה את זה היום עם צמד והפרס הגדול יותר הגיע עם שבירת הרצף של חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון.

האורוגוואי קבע 0:1 מהנקודה הלבנה בדקה הרביעית אחרי שקמילו סוניגה הוכשל ברחבה, אבל מתפרצת של אטאלנטה בדקה ה-31 הסתיימה עם שער עצמי של פאולו קנבארו ועם 1:1. השוויון החזיק מעמד עד הדקה ה-65, אז קבאני כבש בבעיטה שטוחה את השער ה-20 שלו העונה, אבל חרמן דניס איזן פעם נוספת בדקה ה-73. בנאפולי כבר ראו איך מאבדים עוד נקודות, אבל גוראן פאנדב קבע 2:3 בדקה ה-82 וחתם את התוצאה.

גוראן פאנדב שחקן נאפולי בין שחקני אטאלנטה. AP
נאפולי חזרה לנצח. פאנדב/AP

טורינו - לאציו 0:1

הביאנקוצ'לסטי, שפתחו את העונה מצוין, ממשיכים לאבד גובה ואיבדו נקודה ברגעי הסיום מול היריבה מהתחתית, שמצידה השיגה ניצחון גדול במאבקי ההישדרות שלה בסרייה A, במשחק שהתנהל תחת שלג. מיקל סייני טעה קשות כאשר ביצע שתי עבירות תוך 43 שניות, ראה שני צהובים והורחק בדקה ה-16, מה שגרם ללאציו להיאבק כדי להשיג לפחות נקודה וזה כמעט הצליח, עד שג'ונתאס כבש בדקה ה-82.

רומא - פארמה 0:2

ניצחון חשוב לרומאים, שנמצאים חזק במאבק על הכרטיס לליגה האירופית. בדקה השביעית אריק לאמלה, הארגנטינאי הצעיר, גלש לבעיטת רוחב של דניאלה דה רוסי וכבש מקרוב. 20 דקות לסיום, פרנצ'סקו טוטי האחד והיחיד סגר עניין, עם כדור חופשי מדויק. רומא סוגרת משחק חמישי ברצף ללא הפסד, עבור פארמה היה זה הפסד רביעי בחמישה משחקים.

פיורנטינה - גנואה 2:3
לפיורנטינה: אלברטו אקוויליאני (33), חואן קואדראדו (62), מתיה קסאני (עצמי, 77). לגנואה: דניאלה פורטנובה (58), לוקה אנטונלי (69).

סיינה - קליארי 0:0

פסקארה - קייבו 2:0
לקייבו: אדריאן סטויאן (88), סיריל תרו (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully