וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:2 את בולוניה

הגברת הזקנה הגדילה זמנית את הפער מנאפולי ל-12 נק' בזכות שערים של ווצ'יניץ' ומרקיזיו. קטאניה ניצחה 1:3 את אודינזה

המחזור ה-29 בליגה האיטלקית יצא לדרך הערב (שבת) והאלופה המכהנת יובנטוס עשתה צעד נוסף אל תואר שני ברציפות, כאשר ניצחה בבולוניה 0:2 בזכות שערים של מירקו ווצ'יניץ' וקלאודיו מרקיזיו. הגברת הזקנה הגדילה זמנית את הפער מהשנייה נאפולי ל-12 נקודות. במשחק המוקדם ניצחה קטאניה 1:3 את אודינזה ועלתה למקום השביעי.

חלוץ יובנטוס מירקו ווצ'יניץ'. GettyImages
שיתוף פעולה מנצח עם מרקיזיו. ווצ'יניץ' חוגג בבולוניה/GettyImages

בולוניה - יובנטוס 2:0

הגרלת ליגת האלופות האכזרית הועידה לגברת הזקנה מפגש קשה מול באיירן מינכן וכדי להגיע לרבע גמר המפעל בריכוז מלא, השחקנים של אנטוניו קונטה רוצים לסגור עניינים בליגה בהקדם, והערב (שבת) בבולוניה הם עשו עוד צעד בדרך לאליפות כשניצחו 0:2 ופתחו פער זמני של 12 נקודות מהשנייה בטבלה נאפולי.

הביאנקונרי התארחו אצל העשירית בטבלה, שהגיעה למשחק עם רצף של שלושה ניצחונות ליגה, כולל 0:1 גדול בחוץ על אינטר במחזור האחרון, שסייעו לה להימלט סופית מהתחתית ולסיים את העונה בעצלתיים במרכז הטבלה. בולוניה, שהפעם האחרונה בה ניצחה את יובה הייתה ב-1998, נכנעה לשיתוף הפעולה המוצלח בין קלאודיו מרקיזיו למירקו ווצ'יניץ', שפעולות טובות שלהן במחצית השנייה פירקו את הגנת המארחים והעניקו לגברת הזקנה שלוש נקודות.

בולוניה תקפה בדקות הפתיחה והחזיקה יותר בכדור, אולם לא ייצרה מצבים ליד שערו של ג'יג'י בופון. אחרי רבע שעה של משחק הגברת הזקנה נטלה את היוזמה, והחמצות של סבסטיאן ג'ובינקו וארתורו וידאל מנעו ממנה לעלות ליתרון. יובה המשיכה לשלוט במגרש אולם חוסר ריכוז של מירקו ווצ'יניץ', וידאל וג'ובינקו חתמו מחצית ראשונה ללא שערים.

המחצית השנייה נפתחה במשחק קצבי מצד שתי הקבוצות, ובדקה ה-52 נפסל שער נגיחה לזכות בולוניה לאחר שאלברטו ג'ילארדינו נגח מעמדת נבדל את הכדור החופשי שהגביה אלסנדרו דיאמנטי. הגברת הזקנה הבינה את הרמז ובדקה ה-62 עלתה ליתרון 0:1 משער של קלאודיו מרקיזיו מסר כדור עומק לווצ'יניץ', שהסתובב במרכז הרחבה ובעט שטוח פנימה. בדקה ה-74 שוב שיתוף פעולה מוצלח בין ווצ'יניץ' למרקיזיו, כשהפעם האחרון הוא זה שכובש. מרקיזיו פרץ את מלכודת הנבדל של הגנת בולוניה, כשתרגם מסירת עומק מצוינת של ווצ'יניץ לשער מחמישה מטרים, ויובנטוס עלתה ליתרון 0:2 מבטיח.

קטאניה - אודינזה 1:3

הסיציליאנים התאוששו אחרי שני ההפסדים ליובנטוס ואינטר, עלו זמנית למקום השביעי ונותרו במאבק על הכרטיסים לאירופה. קטאניה ניצלה את חסרונו של אנטוני די נטאלה אצל אודינזה, כשאלחנדרו 'פאפו' גומס הארגנטינאי כבש צמד בדקות 49 ו-67. קטאניה התגברה גם על הרחקתו המוזרה של אלסנדרו פוטנצה בדקה ה-57 כשעוד ישב על הספסל, ופרנצ'סקו לודי נעץ את השלישי בדקה ה-72, לפני שלואיס מוריאל צימק (81).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן קטאניה, אלחנדרו גומס. GettyImages
צמד נהדר. פאפו גומס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully