וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן שהצדיע במועל יד הושעה מנבחרת יוון לצמיתות

גיורגוס קאטידיס מא.א.ק אתונה, שעורר סערה אחרי שער שכבש, נענש בחומרה על ידי ביה"ד של ההתאחדות המקומית

שחקן א.א.ק אתונה גיורגוס קאטידיס, הושעה מנבחרות יוון לכל החיים אחרי שאתמול (שבת) כבש שער וחגג באמצעות הצדעה במועל יד. א.א.ק שסובלת מעונה קשה בצל המשבר הכלכלי שפוקד את יוון, פגשה את יריבתה לתחתית וריה, וגברה עליה 1:2 כדי להתרחק ארבע נקודות מהקו האדום. קאטידיס כבש את שער הניצחון בדקה ה-84, הוריד חולצה וחגג בהצדעה.

קאטידיס בן ה-20 ניסה להגן על עצמו אחרי סיום המשחק ואמר: "אני רוצה לפתור את אי ההבנה הזו. הפעולה שעשיתי היא חסרת משמעות מבחינתי. רק הייתי שמח אחרי השער שכבשתי, הדברים הללו לא מעניינים אותי. אני כדורגלן ואני רק שמח שניצחנו".

ככל שהשעות חלפו, הפעולה שלו הכתה גלים ברחבי העולם והבוקר היא סוקרה בהרחבה בכלי תקשורת בכל העולם. קאטידיס שהבין את גודל הטעות שעשה, צייץ בדף הטוויטר שלו: "אני לא פשיסט ולא הייתי עושה את זה אם הייתי יודע מה המשמעות של ההצדעה הזו". יחד עם זאת, זה לא עזר לו ובית הדין של ההתאחדות לכדורגל ביוון מיהר להעניש אותו בחומרה עם השעייה לכל החיים מנבחרות יוון.

קאטידיס נחשב לשחקן מבטיח בכדורגל היווני. הוא לבש את מדי נבחרת הנערים שמונה פעמים וכבש במדיה פעמיים, שיחק 30 פעם בנבחרת הנוער והבקיע בה תשעה שערים והספיק לרשום שש הופעות ושער אחד בנבחרת הצעירה.

שחקן א.א.ק אתונה, גיורגוס קאטידיס, מצדיע במועל יד. לצידו שחקן הקבוצה, רוג'ר גריירו. AP
44 הופעות בנבחרות יוון השונות. קאטידיס לצד חברו ההמון לא.א.ק אתונה, רוג'ר גריירו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully