וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היגואין: "המטרה היא להלחיץ את ברצלונה עד הסיום"

חלוץ ריאל קיבל תיאבון אחרי מאיורקה. פפה: "מקווה שאף אחד לא ייפצע בנבחרת". וגם: המספרים המדהימים של רונאלדו

בסוג של חזרה גנרלית לקראת מפגש הנבחרות ביום שישי הקרוב באצטדיון רמת גן, כריסטיאנו רונאלדו הפורטוגלי הכניע אמש (שבת) בנגיחה אופיינית את דודו אוואט, שוער נבחרת ישראל, בניצחון 2:5 של ריאל מדריד על מאיורקה. שער 350 בקריירה המקצוענית של רונאלדו. קבוצת התחתית מפלמה הובילה פעמיים בברנבאו, אבל ספגה שלושה שערים תוך שש דקות ונותרה מתחת לקו האדום. תומר חמד שיחק 24 דקות וכמעט כבש. רק כמעט.

גונזלו היגואין, חלוץ ריאל מדריד חוגג שער. GettyImages
מבחינתו, זה עוד לא נגמר. היגואין/GettyImages

בזכות הניצחון ריאל צימקה את הפער מברצלונה לעשר נקודות, כאשר נותרו לה עשרה משחקים עד לסיום העונה והקטאלנים ישחקו הערב מול ראיו וייקאנו. גונסאלו היגואין, שכבש צמד והוסיף בישול לבנזמה בדקה ה-90, אמר: "אני מרוצה, כי מאיורקה הגיעה בכושר טוב והובילה פעמיים. ידענו להגיב ולשחק את הכדורגל הטוב שלנו. אנחנו רוצים ללחוץ על ברצלונה עד לרגע האחרון, כדי שהם לא יהיו רגועים. נשארו לא מעט מחזורים ונילחם עד הסוף".

אייטור קראנקה, עוזרו של מוריניו, אמר: "עשינו המון טעויות בהתחלה, לא היינו מרוכזים. דיברנו על זה במחצית והחילופים עשו את העבודה. בשביל יש לנו ספסל חזק". בניגוד להיגואין, קראנקה הבהיר: "אנחנו נאבקים על המקום השני בליגה. אנחנו יודעים שיהיה מסובך לעלות לראשון".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
אלי גוטמן, התכונן. רונאלדו/AP

פפה, שגם הוא יפגוש את נבחרת ישראל ביום שישי הקרוב, התייחס אף הוא למשחק וגם לפגרת הנבחרות המתקרבת: "לא שיחקנו טוב במשחק הזה. הם הגיעו לשני מצבים והבקיעו פעמיים. אנחנו סובלים רבות ממצבים נייחים של היריבה, אנחנו משתדלים אבל לא מפוקסים מספיק באספקט הזה. כשאנחנו משחקים כקבוצה, הדברים באים יותר בקלות. המשחקים של הנבחרות עלולים להיות מסוכנים. אני רק מקווה שאף אחד לא ייפצע ושכל הסגל יישאר זמין וכשיר גם אחרי שנחזור למדריד".

כריסטיאנו רונאלדו מסרב להירגע. הנה הכושר הפנטסטי שלו במספרים: השער שכבש אמש היה השער ה-43 שלו ב-43 משחקים העונה, משמע ממוצע מדהים של שער למשחק. היה זה שערו ה-20 בריאל מדריד מאז תחילת 2013, ועל שמו רשום שער נוסף במדי נבחרת פורטוגל. אם ימשיך בכושר הזה, הוא עוד עשוי לעקוף את השיא שקבע לא אחר מאשר ליאונל מסי, שכבש 90 שערים בשנה קלנדרית אשתקד. בסך הכול, כריסטיאנו עומד על 190 כיבושים ב-187 הופעות במדי ריאל מדריד, ועל 350 שערים לאורך הקריירה כולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully