וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד הביסה 2:5 את מאיורקה

דודו אוואט פתח בשער וספג מהיגואין (15 ו-57), רונאלדו (52), מודריץ (55) ובנזמה (90). חמד נכנס כמחליף בדקה ה-66

הליגה הספרדית הולכת ומתקרבת לקו הסיום, והערב (שבת) נמשך המחזור ה-28 עם ארבעה משחקים. במוקד עמד כמובן המשחק בו הביסה ריאל מדריד 2:5 את מאיורקה בקרב קצוות בספרד. דודו אוואט פתח בשער וחטף שער נגיחה מרונאלדו, שישה ימים לפני שהוא פוגש אותו ברמת גן במדי הנבחרת. תומר חמד נכנס כמחליף בדקה ה-66 אך לא הצליח למנוע מקבוצתו הפסד נוסף. במשחקים שהסתיימו מוקדם יותר, ריאל סוסיאדד התייצבה במקום הרביעי עם 1:4 ביתי על ויאדוליד וחטאפה גברה 0:1 על אתלטיק בילבאו. משחקי היום ננעלו עם 0:3 גדול של ולנסיה על בטיס.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד מול פדרו ביגאס שחקן מאיורקה. רויטרס
חיים קשים מול מאיורקה. רונאלדו מול פדרו ביגאס/רויטרס

ריאל מדריד - מאיורקה 2:5

ז'וזה מוריניו וויתר כבר מזמן על האליפות בספרד. הפער העצום שפתחה ברצלונה בפסגה, גורם למאמן הפורטוגלי לערוך רוטציות בהרכב שלו וגם הערב הוא החל את המשחק בהרכב משני, כששחקני הרכב קבועים כמו מסוט אוזיל, סמי חדירה וצ'אבי אלונסו החלו על הספסל. זה מה שאיפשר למאיורקה להפתיע במחצית הראשונה ולהוביל 1:2 במחצית, אבל במחצית השנייה ראינו את ריאל האמיתית. קרים בנזמה ומסוט אוזיל נכנסו ובליץ של שש דקות ושערים של רונאלדו (52), מודריץ (55) והיגואין 57) הפכו את הקערה והחזירו את הסדר על כנו. בנזמה השלים את ההתעללות בדקה ה-90 והנחיל עוד תבוסה למאיורקה.

דודו אוואט פתח בשערה של מאיורקה וראה את רונאלדו כובש מולו בנגיחה, שישה ימים לפני שהוא פוגש אותו שוב במדי הנבחרת באצטדיון רמת גן. תומד חמד נכנס כמחליף בדקה ה-66 אך לא הצליח לכבוש מול דייגו לופס. ריאל פתחה פער של 4 נקודות במקום השני על פני אתלטיקו השלישית בעקבות הניצחון הזה. מאיורקה נעצרה אחרי רצף של שני ניצחונות רצופים ונותרה מתחת לקו האדום.

מהלך המשחק:

ריאל הייתה שאננה בפתיחה ושילמה על כך בשער מוקדם מפתיע מאוד של מאיורקה. ג'ובאני דוס סאנטוס הנפלא פרץ מצד שמאל והרים כדור מדויק לאמיליו אנסואה, שנגח נהדר לרשת. 0:1 מפתיע מאוד למאיורקה. בדקה ה-15 ריאל השיגה את השיוויון. לוקה מודריץ הכניס כדור עומק. נונס לא הצליח להרחיק והכדור הגיע לפפה, שהקדים את אוואט ומסר להיגואין, שמול שער חשוף בעט פנימה. 1:1.

דודו אוואט שוער מאיורקה (משמאל) מול שחקני ריאל מדריד החוגגים. AP
פתחו בבליץ את המחצית השנייה. אוואט מול שחקני ריאל החוגגים/AP

אחרי הגול של ריאל היה נדמה שהיא תשיג את השני, אבל מאיורקה חזרה להוביל משער של אלחנדרו אלפרו, שנמצא בכושר מעולה. ג'ובאני דוס סנטוס הרים כדור קרן לתוך הרחבה, פדרו ביגס הסיט את הכדור בראש ואלחנדרו אלפרו הגיע ראשון וממטר נגח פנימה. 1:2 מפתיע למאיורקה.

אלחנדרו אלפרו שחקן מאיורקה חוגג (מימין), רפאל וראן, פפה שחקני ריאל מדריד מאוכזבים. AP
השער שלו לא החזיק מעמד. אלפרו/AP

ז'וזה מוריניו ביצע במחצית שני חילופים כשהכניס את מסוט אוזיל וקרים בנזמה במקומם של מוראטה וארבלואה. ריאל פתחה בטירוף את המחצית השנייה והשיוויון הגיע בדקה ה-52. כריסטיאנו רונאלדו התרומם בצורה נפלאה לכדור קרן של מסוט אוזיל ומקרוב נגח חזק לפינה והכניע את אוואט. 2:2. שלוש דקות בלבד עברו וריאל השלימה את המהפך ואיזה שער זה היה. לוקה מודריץ השתלט על כדור שהורחק מההגנה ובעט כדור אדיר מ-25 מטרים לחיבורי הקורות של אוואט. 2:3 לריאל מדריד.

ריאל המשיכה להתעלל במאיורקה במחצית השנייה ובדקה ה-57 היגואין כבש השני שלו והרביעי של קבוצתו. אוזיל היתל בשחקני מאיורקה בצד ימין ושלח כדור מצוין להיגואין, שמקרוב בעט לרשת הגבוהה. 2:4 מוחץ לריאל מדריד. הפעם הקודמת שבה ריאל מדריד כבשה שלושה שערים בתוך שש דקות הייתה ב-2004 בניצחון 0:4 על לבנטה.

בדקה ה-83 גונסאלו היגואין חדר לרחבה והיה בטוח שהוא משלים שלושער, אך דודו אוואט בהצלה מדהימה עם הרגליים, מנע שער בטוח של החלוץ הארגנטינאי. בדקה ה-90 קינח קרים בנזמה עם החמישי של ריאל. גונסאלו היגואין שבר את מלכודת הנבדל והשאיר כדור לחלוץ הצרפתי, שמול שער ריק כבש וקבע את תוצאת הסיום: 2:5 לריאל מדריד.

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן ריאל מדריד. רויטרס
חשבתם שהוא לא יכניע את אוואט?. רונאלדו/רויטרס
קשר ריאל מדריד לוקה מודריץ'. רויטרס
כבש שער מהסרטים. לוקה מודריץ'/רויטרס

דפורטיבו לה קורוניה - סלטה ויגו 1:3

הדרבי של גליסיה היה שייך כל כולו למארחת, שהשיגה ניצחון שני בלבד ב-2013 ושמרה על סיכוייה להינצל. כבר בדקה התשיעית הכניס חואן ואלרון הוותיק כדור לרחבה, שם ריקי הקפיץ על הברך ומהאוויר בעט בימין לרשת של חאבי וראס. סלטה ויגו איבדה בדקה ה-29 את כוכבה יאגו אספס שנגח בצורה בוטה בפניו של קרלוס מארצ'נה, ובמחצית השנייה דפורטיבו לה קורוניה הגדילה את התוצאה. המגן הפורטוגלי סילביו הפציץ בימין לחיבורים בדקה ה-64, ורבע שעה לאחר מכן המחליף דיוגו סלומאו נעץ את השלישי הודות לבישול נפלא של ואלרון שהזכיר נשכחות במשחק גדול. צ'ו יונג פארק רק צימק עבור סלטה בדקה ה-80. דפור עדיין אחרונה, אבל כעת במאזנה 20 נקודות. סלטה לפני אחרונה עם 23, רחוקה כעת שלוש נקודות מחוף מבטחים.

ריאל סוסיאדד - ויאדוליד 1:4

מה תגידו על הבאסקים הלוהטים? ריאל סוסיאדד עלתה למקום הרביעי אחרי עוד הצגה ברצף ההצלחות שלה, הפעם עם רביעייה לרשת ויאדוליד. אנטואן גריזמן הצרפתי כיכב עם צמד במחצית הראשונה (33 ו-44). הגול השני שלו היה מדהים, כאשר הוא השתלט על כדור עומק ארוך מהאוויר ובנגיחה בעט בוולה לרשת. בתווך כבש גם אימנול אגירצ'ה (39). צ'אבי פרייטו נעץ את הרביעי בדקה ה-48 וחאבי גרה רק צימק עבור ויאדוליד בדקה ה-87.

ולנסיה - בטיס 0:3

ניצחון חשוב לעטלפים במשחק הצמרת הזה והם עלו זמנית לפחות (עד שמלאגה תשלים את משחקה) אל המקום החמישי, מרחק שתי נקודות בלבד מהמקום המוליך אל מוקדמות ליגת האלופות, כאשר על הדרך הם גם חלפו על פני הסביליאנים. בדקה ה-15 הכשיל אנטוניו אמייה את רוברטו סולדאדו ברחבה וספג אדום. החלוץ שלח את הפנדל פנימה. חמש דקות לסיום זה נגמר, לאחר שקנאלס העביר כדור רוחב ופאולאו דחק לשערו הוא מקרוב. ממש בשניות האחרונות חונאס השלים את החגיגה עם בעיטה מסובבת מצוינת מתוך הרחבה.

במשחק נוסף:

חטאפה - אתלטיקו בילבאו 0:1
לחטאפה: בורחה פרננדס (6)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully