וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: דג'וקוביץ' הביס את צונגה ברבע הגמר

המדורג 1 בעולם ניצח בקלות 3:6, 1:6 את הצרפתי ויפגוש את דל פוטרו שניצח את מארי. ווזניאקי ושראפובה ייפגשו בגמר

בתחילת הדרך ביניהם, לג'ו וילפריד צונגה היה יתרון ברור על נובאק דג'וקוביץ', אבל בשנתיים האחרונות הסרבי בשליטה מלאה והוא ניצח בכל שבע הפעמים האחרונות שהם נפגשו. גם הערב (שישי) המצב לא היה שונה, אבל הוא כן היה קיצוני מהרגיל, כאשר המדורג 1 בעולם דרס את הצרפתי המסכן ברבע גמר האינדיאן וולס, 3:6, 1:6, תוך 54 וחצי דקות בלבד.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
טיול ערב קליל. דג'וקוביץ'/רויטרס

נולה היה חד כתער, שבר פעמיים במערכה הראשונה והוסיף שלושה אייסים. בסט השני זה רק נהיה יותר ויותר חד צדדי, עם חמישה אייסים נוספים, שלוש טעויות לא מחויבות מצד צונגה ושתי שבירות נוספות בדרך לניצחון הקליל. בסך הכול, דג'וקוביץ' זכה ב-25 מתוך 28 נקודות ההגשה הראשונה שלו (89 אחוז), אותן הכניס ב-73 אחוזים נהדרים.

בחצי הגמר יתמודד נולה נגד חואן מרטין דל פוטרו, שניצח את אנדי מארי 7:6, 3:6, 1:6. זהו הניצחון השני בלבד של הארגנטינאי של הסקוטי בשבעה מפגשים ביניהם. מארי לקח את המערכה הראשונה בזכות ניצחון בשובר שוויון (5:7), אבל כבר במשחקון הראשון במערכה השנייה הוא נשבר ודלפו ניצל את היתרון כדי לשייט קדימה. במערכה השלישית דל פוטרו השיג שלוש שבירות והשלים את הניצחון תוך שעתיים ו-33 דקות. בחצי הגמר השני ייפגשו רפאל נדאל ותומאס ברדיך.

מריה שראפובה, טניסאית רוסייה. רויטרס
עבודה קלה. שראפובה/רויטרס

אצל הנשים שיחקו כבר את חצי הגמר כאשר קרוליין ווזניאקי ומריה שראפובה ייפגשו בקרב על התואר. ווזניאקי, שמדורגת שמינית בטורניר, הסתבכה נגד אנג'ליק קרבר הגרמניה, ואחרי שהפסידה 6:2 את המערכה הראשונה, היא תיקנה עם 4:6, 5:7 שסידר לה את המקום בגמר.

שראפובה, לעומתה, הסתדרה היטב עם בת ארצה מריה קירילנקו וניצחה אותה בפעם החמישית בקריירה משבעה מפגשים תוך שעה וארבעים דקות 4:6, 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully