וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהדים שהיכו את רודי פרננדס יורחקו לכל החיים

שני אוהדי ז'לגיריס שתקפו את גארד ריאל מדריד לאחר משחק בליטא הוענשו ביד קשה. הקבוצה תיקנס ב-20,000 יורו

לאחר האירוע החריג בו שחקן ריאל מדריד רודי פרננדס ספג מכות משני אוהדי ז'לגיריס קובנה בתום המשחק בין שתי הקבוצות בליטא, היורוליג פרסמה היום (שישי) את העונשים שיושתו על ז'לגיריס ועל אותם אוהדים. בהודעה רשמית הודיעה הליגה כי ז'לגיריס תיקנס בעקבות אותם אירועים ב-25,000 אלף יורו, ואילו שני האוהדים, נאוריס ונורמונדס מאצ'יוס, יורחקו לכל החיים ממגרשי היורוליג.

בנימוק להחלטה צוין שמה הטוב של ז'לגיריס בעבר ואף נכתב: "ז'לגיריס לא הוענשה בנסיבות דומות במהלך העונה הנוכחית, המקרה הזה היה מקרה מבודד של שני אחים שפעלו יחדיו. התוקפים יורחקו מכל אירוע כדורסל שהוא, כולל משחקים של קבוצות או נבחרות באירופה".

רודי פרננדס, שחקן ריאל מדריד. GettyImages
יכול לישון בשקט. פרננדס/GettyImages

יש לציין ששני האוהדים, דמויות מוכרות למדי בליטא, נוהגים לפקוד כבדרך קבע גם את משחקי הנבחרת הליטאית, לצד אלו של ז'לגיריס קבוצתם האהודה, ולכן העונש הוחל גם בנוגע למשחקים אלה. המקרה עדיין נמצא תחת חקירה של משטרת קובנה, אף שהשניים שוחררו עוד בלילה בו התרחשה התקיפה, ונראו לא מעט בציבור מאז.

כזכור, שחקן ריאל מדריד, רודי פרננדס, הוכה על ידי שני אוהדי ז'לגיריס עם עלייתו לאוטובוס בסיום המשחק. המאבטח ששהה במקום לא הצליח לעצור את השניים, שהתקרבו לגארד הבלאנקוס, עד שלבסוף הורחקו מהמקום ואחד מהם נעצר. פרננדס נפגע כתוצאה מהאירוע בפניו ואף דימם.

פרננדס לא התקבל בסבר פנים יפות בליטא החל מהרגע בו נחת, בעקבות המקרה שאירע במשחק הקודם בין שתי הקבוצות במדריד, אז השליך במכוון כדור על ראשו של קשישטוף לברינוביץ', ולאחר מכן התעמת גם עם אחיו דריוס. אחד משני השחקנים טען שהספרדי אף ירק עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully